Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Landy kirjutas:O.T.
Õnnitlused offradjärelkasvu puhul! Loodame, et jätkab isa jälgedes.
Tänud! Loodetavasti küll, sest jõnglane esindab meessugu 8)
erik kirjutas:Aga, mis sa sellest raamist enam värvid?
Otsest vajadust ei ole, aga kuna värv selleks oli juba enne olemas, siis laseks ikkagi käiku.
PS. Kas tsingi peale värvides peab ikkagi krundi ka alla panema või pole vaja?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tsingi peale värvides pakun välja, et on olemas spetsijom meetod või neutraliseeriv alusvärv, et pinnavärv ikka sinna edukalt kinni jääks. Küsi Benefitist Rauli käest äkki, kes koolitust tegi?
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma ei värviks tsingitud raami eales, üks koht vähem, kus pidevalt värviparandusi teha. Ja kui midagi keevitad või töötled, külmtsink peale ja asi unustatud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Vaata, ma ka hea meelega ei värviks ja ei teeks sellega omale lisatööd juurde, aga praegusel juhul ei lähe see hall raam auto tulevase värvilahendusega kohe kuidagi kokku :oops:
Eks näis mis sest tsingi katmisest välja tuleb, aga hõbekolli klooni ju ka ei taha 8)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
hindrek555
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: N Sept 04, 2008 10:35 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas hindrek555 »

Tsingi peale värvides peaks kasutama kas happekrunti või epokrunti.Mõlemad nö märg-märjalt ülevärvitavad.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Paar udupilti tulevasest pool-hüdroroolist:
Silinder pärineb Madiselt (Team Kullamäe). Sai täpselt selline nagu vaja :thumb:

Pilt

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Hakkab juba kergelt ilmet võtma.Tublid.Milline lahendus siis saab olema roolivarda pikkuse reguleerimiseks?
Edu
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Veiko kirjutas:Hakkab juba kergelt ilmet võtma.Tublid.Milline lahendus siis saab olema roolivarda pikkuse reguleerimiseks?
Jäi siis ikka nii, et täispöördega vardast (reaalselt 2 pööret otstes) või üks ots lahti ja "poole" kaupa. Tundub piisav, praegu sai suht ideaalselt juba paika ka. Kui rattad all, siis mõõdab uuesti üle.

Tänasega siis sai raam lõpuks päris VALMIS.
Peale läks non-stop füller ning standofleet. Ärge laske värvil end eksitada. Ei ole plaanis HMM'i järgi ahvida :P Kere värv tuleb hoopis midagi muud.

PS. Arvake kui palju see modifitseeritud Suzuki raam kaalub 8)

Pilt
Pilt


Etteruttavalt sai valmis nikerdatud ka selline releeplokk difrilukkude ja muu träni juhtimiseks:

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Raami kaaluks pakun mingi 88 kilo.

Releed, hm, kas ilma nendeta ei saaks? Eelmisel autol oli mul vist 4 - 5 releed kokku. Nüüd tuleb vist kuus. Sedagi pean paljuks. Mitte, et ma elektri keerukust kardan, vaid releed ei kannata vett...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

tarmo kirjutas:PS. Arvake kui palju see modifitseeritud Suzuki raam kaalub 8)
erik kirjutas:Raami kaaluks pakun mingi 88 kilo.
95 :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

85 :beard
Kasutaja avatar
Po18
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: N Dets 14, 2006 1:54 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Po18 »

pakun 110kg
Kleebised,visitkad ja kaardid meilt.Kõik trükkimisest.

www.printbox.ee/

Info: 53507487
gena
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: R Mär 16, 2007 9:12 pm

Postitus Postitas gena »

125 kg
V.K
Sõltuv alates 2004
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

90 kg
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Kahjuks kõik natuke liiga optimistlikud pakkumised :oops:
Tegelikult kaalub 146 kg, kuigi ise arvasin, et mõnevõrra rohkem. Oma osa on seal peaaegu 15kg keevitustraadil, mida kulus täpselt nii palju raami + sildade peale :shock:

Releesid tuleb mul palju seetõttu, et esialgu on plaanis säilitada originaalne lukulülitus (elektriga). Selleks kulub juba kummagi silla jaoks 4 releed (suht keerukas polaarsuse pööramine + väljalülitussüsteem ajamis). Ülejäänud releed on tuledele ja muudele ahelatele. Need saaks jah teoreetiliselt otse lülitiga teha, aga eks näis. Plaanis on see releekarp veekindlaks teha.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”