immo eemaldamine
Moderaatorid: Landy, Moderators
immo eemaldamine
Küsimus kas keegi on kokku puutunud Opel Frontera immo eemaldamisega, immo ei ole võtme sees, vaid lisa pulgana. Mure selles et immopulgaga võtmed kadusid ära ja alles vaid tagavaravõti ilma immota. Nüüd tahaks teada kui keeruline on immot vahelt ära võtta? Tundub et immo on ise paigaldatud, või võib olla et need on originaalis ka pulgaga?
Kus kandis masin asub?
Immo eemaldamiseks on vaja ikka mõningaid teadmisi autoelektrist! Kui ise pole asjaga kokku puutunud, siis soovitan lasta see töö ära teha kellegil teadjamal! Kui masin Tartu kandis, võiks ise selle töö ära teha kui aga mujal, siis kahjuks aidata ei saa!
Immo eemaldamiseks on vaja ikka mõningaid teadmisi autoelektrist! Kui ise pole asjaga kokku puutunud, siis soovitan lasta see töö ära teha kellegil teadjamal! Kui masin Tartu kandis, võiks ise selle töö ära teha kui aga mujal, siis kahjuks aidata ei saa!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 192
- Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
http://www.spider.ee/
Asub Linnahalli taga. Mees teeb head tööd.
Asub Linnahalli taga. Mees teeb head tööd.
Raske niivisi näpunäiteid jagada. Pead kindlaks tegema millisesse ahelasse on immo katkestus paigaldatud. Kas kütusepumbale, starterile või hoopiski millegile muule. Kui immo peal kas starterit saab anda ja kas armatuuris tuled lähevad põlema? Kui lähevad ja starter toimib, siis arvatavasti kütusepumbale katkestus tehtud ( kui tegu bens. autoga ). Järgmisena tuleb armatuuri alt lahti kakkuda ja vaadata kuidas immo juhtmed jooksevad. Teha kindlaks millised juhtmed on katkestuse omad. Ühendad need omavahel kokku ja ongi immo vahelt ära.Arx kirjutas:Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
võtsin asja lahti. neli juhet tuleb sealt välja kuhu vaja immopulk vastu panna. siis need neli juhet hargnevad kaks läheb ühte pistikusse ja kaks teise ja edasi lähevad (kuhu ma eriti midagi ei näinud) kuhugi koos süütelukust tulevate juhtmetegaPtyyp kirjutas:Raske niivisi näpunäiteid jagada. Pead kindlaks tegema millisesse ahelasse on immo katkestus paigaldatud. Kas kütusepumbale, starterile või hoopiski millegile muule. Kui immo peal kas starterit saab anda ja kas armatuuris tuled lähevad põlema? Kui lähevad ja starter toimib, siis arvatavasti kütusepumbale katkestus tehtud ( kui tegu bens. autoga ). Järgmisena tuleb armatuuri alt lahti kakkuda ja vaadata kuidas immo juhtmed jooksevad. Teha kindlaks millised juhtmed on katkestuse omad. Ühendad need omavahel kokku ja ongi immo vahelt ära.Arx kirjutas:Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?
Võtsid veits vale asja lahti. Immol on oma juhtplokk ( tavaliselt neljakandiline must karp ), selleni pead jõudma. Sina võtsid anduri lahti ( see kuhu pult vastu panna), see kõigest immo jutimiseks. Anduri juhtmed viivadki juhtplokini.Arx kirjutas:quote]
võtsin asja lahti. neli juhet tuleb sealt välja kuhu vaja immopulk vastu panna. siis need neli juhet hargnevad kaks läheb ühte pistikusse ja kaks teise ja edasi lähevad (kuhu ma eriti midagi ei näinud) kuhugi koos süütelukust tulevate juhtmetega
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Uskuge või mitte, aga mul on ka ükskord taoline juhus olnud. Audi A4 ja lisasigna pani täiega segast. Alarm huilgas kui pöörane ja samuti oli rakendunud ka lisaimmo. Halb oli see, et tegu oli laup. õhtuga ja asukohaga Ida-Virumaa ja no sellisel ajal sellisest kohast polnud lihtsalt kedagi asist venda leidaArx kirjutas:Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?


Ptyyp kirjutas:Võtsid veits vale asja lahti. Immol on oma juhtplokk ( tavaliselt neljakandiline must karp ), selleni pead jõudma. Sina võtsid anduri lahti ( see kuhu pult vastu panna), see kõigest immo jutimiseks. Anduri juhtmed viivadki juhtplokini.Arx kirjutas:quote]
võtsin asja lahti. neli juhet tuleb sealt välja kuhu vaja immopulk vastu panna. siis need neli juhet hargnevad kaks läheb ühte pistikusse ja kaks teise ja edasi lähevad (kuhu ma eriti midagi ei näinud) kuhugi koos süütelukust tulevate juhtmetega
ma hakkasin sellest asjast armatuuri sisse minema kuhu see pult vastu pannakse, aga jama see et edasi läheb koos teiste juhtmetega mis on kokku isoleeritud üheks ja vahepeal toimub sellel kokku isoleeritud juhtmestikul hargnemine, ühed lähevad kõrvalistuja poole ja teised aju juurde kus on veel hunnik releesid. ma pean vist selle isoleeri maha kiskuma et näha kummale poole need juhtmed edasi lähevad
Kas tegid üldse kindlaks millisesse katkestus ahelasse immo on paigaldatud? Vaata armatuuri all tähelepanelikult ringi, seal peab olema immo juhtplokk. Kui tegu pole orig. immoga, siis peaks see plokk suht kergesti ära tuntav olema. Kas see isoleer on tehasepoolt paigaldatud või mitte? Vaata kas seal aju juures pole mingit lisa plokki? Püüa või mingid pildid teha armatuuri alt!Arx kirjutas: ma hakkasin sellest asjast armatuuri sisse minema kuhu see pult vastu pannakse, aga jama see et edasi läheb koos teiste juhtmetega mis on kokku isoleeritud üheks ja vahepeal toimub sellel kokku isoleeritud juhtmestikul hargnemine, ühed lähevad kõrvalistuja poole ja teised aju juurde kus on veel hunnik releesid. ma pean vist selle isoleeri maha kiskuma et näha kummale poole need juhtmed edasi lähevad
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
ma siin netis vaatasin millised need välja näevad aga seal kus need releed ja aju on ma küll midagi taolist ei märganud, aga lähen proovin siis mõned pildid teha. se isoleer näeb välja nagu ise oleks pandud.Ptyyp kirjutas:Kas tegid üldse kindlaks millisesse katkestus ahelasse immo on paigaldatud? Vaata armatuuri all tähelepanelikult ringi, seal peab olema immo juhtplokk. Kui tegu pole orig. immoga, siis peaks see plokk suht kergesti ära tuntav olema. Kas see isoleer on tehasepoolt paigaldatud või mitte? Vaata kas seal aju juures pole mingit lisa plokki? Püüa või mingid pildid teha armatuuri alt!Arx kirjutas: ma hakkasin sellest asjast armatuuri sisse minema kuhu see pult vastu pannakse, aga jama see et edasi läheb koos teiste juhtmetega mis on kokku isoleeritud üheks ja vahepeal toimub sellel kokku isoleeritud juhtmestikul hargnemine, ühed lähevad kõrvalistuja poole ja teised aju juurde kus on veel hunnik releesid. ma pean vist selle isoleeri maha kiskuma et näha kummale poole need juhtmed edasi lähevad