Sõjaväe sillad
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
tavaline iselülituv lukustus läheb lukku selle peale, kui ühe poole ratas teisest sama telje omast erinevalt paar ringi tühjalt pöörleb. minagi soovitaks alustuseks korralikud mudakummid 31*10,5 alla panna ja on oluline vahe. kuna kasutan ka ise autot nö vaid suvel piknikul käimiseks ja vahel niisama kuskil metsas-karjääris, siis üldjuhul pole lukkude ja vintsi järgi vajadust tundnud, läbivust piisavalt.
kui maanteel sagemini sõidad, on väga abiks ka, kui pooltelje otsad e hubid on käsitsi väljaspoolt lahtikeeratavad, sõita mugavam ja vaiksem. üldjuhul vanematel autodel on nad vaid võtmega krutitavad ja peale vaadates ei paista (kaane all), siis võibolla nad ongi sul hetkel lahti keeratud ja sõidad hoopis 2-, mitte 4-veolise masinaga.
kui maanteel sagemini sõidad, on väga abiks ka, kui pooltelje otsad e hubid on käsitsi väljaspoolt lahtikeeratavad, sõita mugavam ja vaiksem. üldjuhul vanematel autodel on nad vaid võtmega krutitavad ja peale vaadates ei paista (kaane all), siis võibolla nad ongi sul hetkel lahti keeratud ja sõidad hoopis 2-, mitte 4-veolise masinaga.
Rakenduseta Uaz-i miltaarsillad hakkavad Eestis vist juba otsa lõppema. Venes poes uuena on need tõesti nii kallid, et venelased neid ise ei ostagi.
Reduktorsilla remont aga võib vägagi kalliks kujuneda. Iseasi, et miks üldse katki läks, peamiselt vist hooldamatuse tõttu.
Reduktorsilla difrilukk on silindriliste satelliitidega ning libisev, lukustus 80 %.
Sai oma Uaz-ile kõik võimalikud muudatused neli aastat tagasi tehtud, nüüd auto äia käes igapäevases sõidus nig just teeolude tõttu. Vana ainult muheleb, kui suvilaomanikud helistavad ning paluvad oma auto maantee peale sikutada. Põlluteed ja ka metsateed on nende vihmade ja sulade tõttu pea läbimatuteks muutunud.
Lihtne soovitus, mda juba eelnevalt siitsamast oled ka lugenud: tavalisele sillale tavalised diff5rilukud sisse ning korralikud rehvid ning ka vints. Odavam ( mitte odav ) ning töökindel variant.
Reduktorsilla remont aga võib vägagi kalliks kujuneda. Iseasi, et miks üldse katki läks, peamiselt vist hooldamatuse tõttu.
Reduktorsilla difrilukk on silindriliste satelliitidega ning libisev, lukustus 80 %.
Sai oma Uaz-ile kõik võimalikud muudatused neli aastat tagasi tehtud, nüüd auto äia käes igapäevases sõidus nig just teeolude tõttu. Vana ainult muheleb, kui suvilaomanikud helistavad ning paluvad oma auto maantee peale sikutada. Põlluteed ja ka metsateed on nende vihmade ja sulade tõttu pea läbimatuteks muutunud.
Lihtne soovitus, mda juba eelnevalt siitsamast oled ka lugenud: tavalisele sillale tavalised diff5rilukud sisse ning korralikud rehvid ning ka vints. Odavam ( mitte odav ) ning töökindel variant.
Oot, oot, et peaksin uurima vist kohe seda võimalust. Pooltelje otsi näen kui keeran rataste keskel olevalt selliselt kopsikult need poldid otsast lahti ja siis peaksin ma nägema seal sees, mida?...... et mine tea, ehk näkkab........t6nu kirjutas:kui maanteel sagemini sõidad, on väga abiks ka, kui pooltelje otsad e hubid on käsitsi väljaspoolt lahtikeeratavad, sõita mugavam ja vaiksem. üldjuhul vanematel autodel on nad vaid võtmega krutitavad ja peale vaadates ei paista (kaane all), siis võibolla nad ongi sul hetkel lahti keeratud ja sõidad hoopis 2-, mitte 4-veolise masinaga.
Esisillal keerad selle ratta keskel oleva plekist kopsiku maha. Selle alt tuleb välja rummu lukk. Kui tahad esisillas rattad pooltelgede veost vabastada, siis keerad seal olevat seibi kolm-neli pööret välja. Kui tahad aga silda rattaga siduda, siis keera see seib kinni. Et aga igapäevaselt kergem sisse-välja keerata oleks, siis osta poest Uaz-i rummulukk, ei ole kallis vahend ag hõlbus kasutada.
Üldiselt on netis olemas venekeelne juhend Uazile, sealt leiad palju vastuseid oma küsimustele.
Üldiselt on netis olemas venekeelne juhend Uazile, sealt leiad palju vastuseid oma küsimustele.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Te siin pajatate kõik kuidas sisekuuskandiga seda hubi kinni hoidvat polti mõned tiirud lahti keerates tuleb hub lahti
Mu mälu järgi ei olnud seal miskit vedru, mis sunniks hubi lahtipoole keeratud poldi korral lahti olema (ei ole ka päris võimatu, et kõigil Uaz'idel mida ma omanu olen oli see lihtsalt puudu)
Meenutades olnut - miu meelest tuli hub sealt seest eemaldada, et saavutada kindlasti lahtist olekut
Mu mälu järgi ei olnud seal miskit vedru, mis sunniks hubi lahtipoole keeratud poldi korral lahti olema (ei ole ka päris võimatu, et kõigil Uaz'idel mida ma omanu olen oli see lihtsalt puudu)
Meenutades olnut - miu meelest tuli hub sealt seest eemaldada, et saavutada kindlasti lahtist olekut
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
kylminaator
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Ei tule eemaldada, piisab eemale keeramisestMahviaDeTyrk kirjutas:Te siin pajatate kõik kuidas sisekuuskandiga seda hubi kinni hoidvat polti mõned tiirud lahti keerates tuleb hub lahti![]()
Mu mälu järgi ei olnud seal miskit vedru, mis sunniks hubi lahtipoole keeratud poldi korral lahti olema (ei ole ka päris võimatu, et kõigil Uaz'idel mida ma omanu olen oli see lihtsalt puudu)
Meenutades olnut - miu meelest tuli hub sealt seest eemaldada, et saavutada kindlasti lahtist olekut
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Naabrite juures komplekt sõjaväesildu müügis http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... ihpgf.html
Kuulutus netis, rohkemat ei uurinud.
Kuulutus netis, rohkemat ei uurinud.