Sõjaväe sillad

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
t6nu
Fitting 38"
Postitusi: 235
Liitunud: N Juul 29, 2004 3:06 pm

Postitus Postitas t6nu »

tavaline iselülituv lukustus läheb lukku selle peale, kui ühe poole ratas teisest sama telje omast erinevalt paar ringi tühjalt pöörleb. minagi soovitaks alustuseks korralikud mudakummid 31*10,5 alla panna ja on oluline vahe. kuna kasutan ka ise autot nö vaid suvel piknikul käimiseks ja vahel niisama kuskil metsas-karjääris, siis üldjuhul pole lukkude ja vintsi järgi vajadust tundnud, läbivust piisavalt.
kui maanteel sagemini sõidad, on väga abiks ka, kui pooltelje otsad e hubid on käsitsi väljaspoolt lahtikeeratavad, sõita mugavam ja vaiksem. üldjuhul vanematel autodel on nad vaid võtmega krutitavad ja peale vaadates ei paista (kaane all), siis võibolla nad ongi sul hetkel lahti keeratud ja sõidad hoopis 2-, mitte 4-veolise masinaga.
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Rakenduseta Uaz-i miltaarsillad hakkavad Eestis vist juba otsa lõppema. Venes poes uuena on need tõesti nii kallid, et venelased neid ise ei ostagi.
Reduktorsilla remont aga võib vägagi kalliks kujuneda. Iseasi, et miks üldse katki läks, peamiselt vist hooldamatuse tõttu.
Reduktorsilla difrilukk on silindriliste satelliitidega ning libisev, lukustus 80 %.
Sai oma Uaz-ile kõik võimalikud muudatused neli aastat tagasi tehtud, nüüd auto äia käes igapäevases sõidus nig just teeolude tõttu. Vana ainult muheleb, kui suvilaomanikud helistavad ning paluvad oma auto maantee peale sikutada. Põlluteed ja ka metsateed on nende vihmade ja sulade tõttu pea läbimatuteks muutunud.
Lihtne soovitus, mda juba eelnevalt siitsamast oled ka lugenud: tavalisele sillale tavalised diff5rilukud sisse ning korralikud rehvid ning ka vints. Odavam ( mitte odav ) ning töökindel variant.
grossu
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Juul 16, 2007 8:45 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas grossu »

t6nu kirjutas:kui maanteel sagemini sõidad, on väga abiks ka, kui pooltelje otsad e hubid on käsitsi väljaspoolt lahtikeeratavad, sõita mugavam ja vaiksem. üldjuhul vanematel autodel on nad vaid võtmega krutitavad ja peale vaadates ei paista (kaane all), siis võibolla nad ongi sul hetkel lahti keeratud ja sõidad hoopis 2-, mitte 4-veolise masinaga.
Oot, oot, et peaksin uurima vist kohe seda võimalust. Pooltelje otsi näen kui keeran rataste keskel olevalt selliselt kopsikult need poldid otsast lahti ja siis peaksin ma nägema seal sees, mida?...... et mine tea, ehk näkkab........
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Seal all näed sisekuuskantvõtme kohta, mida keerad kas peale/kinni või maha/lahti.
+372 5028488
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Esisillal keerad selle ratta keskel oleva plekist kopsiku maha. Selle alt tuleb välja rummu lukk. Kui tahad esisillas rattad pooltelgede veost vabastada, siis keerad seal olevat seibi kolm-neli pööret välja. Kui tahad aga silda rattaga siduda, siis keera see seib kinni. Et aga igapäevaselt kergem sisse-välja keerata oleks, siis osta poest Uaz-i rummulukk, ei ole kallis vahend ag hõlbus kasutada.
Üldiselt on netis olemas venekeelne juhend Uazile, sealt leiad palju vastuseid oma küsimustele.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Te siin pajatate kõik kuidas sisekuuskandiga seda hubi kinni hoidvat polti mõned tiirud lahti keerates tuleb hub lahti :roll:
Mu mälu järgi ei olnud seal miskit vedru, mis sunniks hubi lahtipoole keeratud poldi korral lahti olema (ei ole ka päris võimatu, et kõigil Uaz'idel mida ma omanu olen oli see lihtsalt puudu)
Meenutades olnut - miu meelest tuli hub sealt seest eemaldada, et saavutada kindlasti lahtist olekut
tartuoffroad.ee
5581340
kylminaator
Mudder
Postitusi: 66
Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Postitus Postitas kylminaator »

Vedrut ei ole seal kohanud aga selle hubi peal on rant milleni tuleb välja keerata vähemalt minu uazikul oli nii kuni sai need uuema aja hubid pandud.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Kui just iga päev tööle ja koju ei pea sõitma las ta veab kogu aeg. Mugav ju kangist kuskil keset mudaauku esisilda lülitada ilma välja ronimata. Ise olen oma laiskusest ühed need uuema aja huubid puruks tõmmanud,kuna mudaaugus sisse keerates nad korralikult ei pruugi hambuda.
Kasutaja avatar
taxopets
True Off Roader!
Postitusi: 1063
Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Postitus Postitas taxopets »

MahviaDeTyrk kirjutas:Te siin pajatate kõik kuidas sisekuuskandiga seda hubi kinni hoidvat polti mõned tiirud lahti keerates tuleb hub lahti :roll:
Mu mälu järgi ei olnud seal miskit vedru, mis sunniks hubi lahtipoole keeratud poldi korral lahti olema (ei ole ka päris võimatu, et kõigil Uaz'idel mida ma omanu olen oli see lihtsalt puudu)
Meenutades olnut - miu meelest tuli hub sealt seest eemaldada, et saavutada kindlasti lahtist olekut
Ei tule eemaldada, piisab eemale keeramisest
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
üllar003
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Nov 28, 2008 12:37 pm
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas üllar003 »

Naabrite juures komplekt sõjaväesildu müügis http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... ihpgf.html
Kuulutus netis, rohkemat ei uurinud.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”