Kuna ei leidnud üles otsingust vastavat kohta kuhu oma tähelepanekutest inffi jagada, siis teen uue. Äkki on kellelegi kasuks.
Afgaani politsei ja armee sõidab jänkide käest saadud ja nende poolt ettevalmistatud Ford rangeritega 2006-2008a. Kapotiall on tüübinimi UN. Autodel on ARB täisrauaring-stanged, külje ja esitiivatorud+ kastirauad kuulipilduja millele kohaldatud kuulipilduja kinnitus. Esistanges vints. Kogu rauakomplekt kaalub 165-170 kg. kast rahvast ja tavaari täis pole minu nähes autot maadligi tõmmanud. Koobaste ülemise ääre kõrgus ees-taga 7,5 R16 rehvidega on 96cm maast mõõdetuna. so. tühja kastiga. Amordid näevad välja nagu koni raidid aga on sellise firma nagu G-FORCE kirjadega..netist nende kohta inffi ei leidnud. Vedrustus (taga lehed,kõik amordid ja torsioonvardad on toodetud sellise firma poolt http://www.pedders.com.au/ . Lehepakkidel tootekoodi moodi asi URUM-28-001-02. Paugutavad nad nendega ringi samaväärselt nagu meil võistlustel sõidetakse. Ja kestab. Et keda huvitab see uurigu pikemalt. võin ka miski aeg illustratiivse pildi lisada aimu saamiseks.
rangeri tõstejutt
Moderaatorid: jr, Moderators
rangeri tõstejutt
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: rangeri tõstejutt
Seal kodukal on tõesti päris palju erinevaid juppe kataloogis - ja lähim seda kraami müüv pood on Poolasrato kirjutas:Vedrustus (taga lehed,kõik amordid ja torsioonvardad on toodetud sellise firma poolt http://www.pedders.com.au/ . Lehepakkidel tootekoodi moodi asi URUM-28-001-02. Paugutavad nad nendega ringi samaväärselt nagu meil võistlustel sõidetakse.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340









