Saarekolli turistid
Moderaator: Moderators
Turist ei pea omama võistlejakaarti.Maka kirjutas:hei
tekkis huvi ka turistist osa võtta, kuid lugedes eal kodukalt kui ka otsides siit, siis saan ma õieti aru et ka TURIST peab omale võistlejakaardi muretsema, kuid ei pea auto numbrit muretsema? ehk see jäi segaseks.
tänud
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
pilgrems Postitatud: Esm Jan 12, 2009 8:51 pm
mis siis ikka hi-lift ja topid kaasa ennegi nii mudast vällja saadud.
PS mis juhtub siis kui trossi mahavõtan aga see auto istmeall kaasa loksub . ning vajadusel kasutusse võttan.
Sa pead siis ka omale Saaremaal sellise tuttava leidma,kes sulle isikliku mudaaugu kasutada annab.Ning kui sa vintsitrossi istme alla paigutad ja vajadusel kasutusele võtad,siis loksud ilmselt kuskil safaril,mitte Saarekolli hobisõidul.
Nii raske on ju juhiseid järgida!!!
Maka Postitatud: Esm Jan 12, 2009 8:57 pm
hei
tekkis huvi ka turistist osa võtta, kuid lugedes eal kodukalt kui ka otsides siit, siis saan ma õieti aru et ka TURIST peab omale võistlejakaardi muretsema, kuid ei pea auto numbrit muretsema? ehk see jäi segaseks.
tänud
Turist ei pea omama võistlejakaarti,ega võistlusnumbrit.Küll peab autol olema registreerimisnumber.
Urmas
mis siis ikka hi-lift ja topid kaasa ennegi nii mudast vällja saadud.
PS mis juhtub siis kui trossi mahavõtan aga see auto istmeall kaasa loksub . ning vajadusel kasutusse võttan.
Sa pead siis ka omale Saaremaal sellise tuttava leidma,kes sulle isikliku mudaaugu kasutada annab.Ning kui sa vintsitrossi istme alla paigutad ja vajadusel kasutusele võtad,siis loksud ilmselt kuskil safaril,mitte Saarekolli hobisõidul.
Nii raske on ju juhiseid järgida!!!
Maka Postitatud: Esm Jan 12, 2009 8:57 pm
hei
tekkis huvi ka turistist osa võtta, kuid lugedes eal kodukalt kui ka otsides siit, siis saan ma õieti aru et ka TURIST peab omale võistlejakaardi muretsema, kuid ei pea auto numbrit muretsema? ehk see jäi segaseks.
tänud
Turist ei pea omama võistlejakaarti,ega võistlusnumbrit.Küll peab autol olema registreerimisnumber.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Potentsiaalse turistina võtsin saadaoleva info hoolsalt ja kriitilise pilguga läbi lugeda. Tekkis hulk küsimusi ja märkusi, mille allpool kirja panen. Ehk on korraldajatele ja kaasosalejatele abiks ja aitab minimeerida kohati esinevat fenomeni, kus osa ürituse olulisi mängureegleid tekivad ja kujunevad ürituse käigus.
- Turist on hobiklass, milles osalejate sõidukid on võistlusautod ning osalised ise võistlejad, kes moodustavad võistkonna.
- Korralduse aluseks on võistluse juhend (lugesin eal koduka oma, kui neil erinevusi) ning koduleht ja vastavalt juhendi p. 1.3 ei oma siinse foorumiteema jutt korralduse kontekstis vähimatki tähtsust.
- Lisaks p. 3.8 turisti mandaadi jutule mainitakse kodulehel ka turistiklassi tehnilist kontrolli ja on avaldatud stardiaeg.
- Kuna turistis osaleja on võistkond, siis p. 5.1.1 järgi oleks nagu AK võistlejakaardid vajalikud.
- Vastavalt p. 5.3 peab ka turisti võistkonna varustuses olema kaamera?
- Vastavalt p. 5.6 peavad turistidel varuks olema kiivrid?
- Kuidas nuheldakse p. 5.7 toodud piirkiiruse ületamise eest? Punktis 9.1 toodud karistuste koondtabelit ei leidnud.
- P. 5.10 järgi peaksid olema ka turistidel võistlusnumbrid, kuna nad on võistkonnad.
- Vastavalt p. 6.3 ei ole piiranguid turisti sõiduki rehvidele ega vintsi olemasolu kohustust või keeldu. (Võimalikust plommimisest oleks vaja ette teada, et hinnata vajaliku varustuse mahtu.) Kuidas nuheldakse võimaliku plommi tahtlikku või tahtmatut lõhkumist? Kui rehvidele piirangud, siis on vaja need võimalikult täpselt spetsifitseerida. (Peab siis slikid alla kruvima või ei?)
- Uus mõiste meeskond (aga Fiona?). Kas ja mida tehakse, kui p. 6.5 mainitud tuled ja pirnid on terved, aga lihtsalt ei põle (nt juhe katki)? Mis on korduva kriteerium?
- Kas ka turistidel on deposiit ja kiip, juhendi p. 7.2.5 kohaselt nagu oleks? Kiibi tagastamine millal, kuhu?
- Kas ka turisti võistkondade arv piiratud 30ga?
- Kas ka turistidel on p. 7.6 stardijärjekord? Ei saa ju avaldada 15.30, kui siis alles turisti mandaat avatakse.
- Kas p. 8.1 kohaselt ka turistid parc ferme'i?
- Ei leia p. 9.1 nimetatud lisa 1 karistuste kooondtabelit.
- P. 10.4 järgi ei ole hobiklassis turist võistlusmomenti ega peeta paremusjärjestust.
- Kuna turistid on ka võistkonnad, siis p. 14.4 kohaselt osalevad auhindade loosimisel ka lõpetamisel kohal olevad turistid.
Ülevaade sai ehk mõneti kriitiline, kuid paluks katsuda näha selle taga head tahet minimeerida ette võimalikke arusaamatusi ja üllatusi. Võistlusklasside ja hobiklasside reeglite paigutamine sama juhendi alla on kohati problemaatiline.
- Turist on hobiklass, milles osalejate sõidukid on võistlusautod ning osalised ise võistlejad, kes moodustavad võistkonna.
- Korralduse aluseks on võistluse juhend (lugesin eal koduka oma, kui neil erinevusi) ning koduleht ja vastavalt juhendi p. 1.3 ei oma siinse foorumiteema jutt korralduse kontekstis vähimatki tähtsust.
- Lisaks p. 3.8 turisti mandaadi jutule mainitakse kodulehel ka turistiklassi tehnilist kontrolli ja on avaldatud stardiaeg.
- Kuna turistis osaleja on võistkond, siis p. 5.1.1 järgi oleks nagu AK võistlejakaardid vajalikud.
- Vastavalt p. 5.3 peab ka turisti võistkonna varustuses olema kaamera?
- Vastavalt p. 5.6 peavad turistidel varuks olema kiivrid?
- Kuidas nuheldakse p. 5.7 toodud piirkiiruse ületamise eest? Punktis 9.1 toodud karistuste koondtabelit ei leidnud.
- P. 5.10 järgi peaksid olema ka turistidel võistlusnumbrid, kuna nad on võistkonnad.
- Vastavalt p. 6.3 ei ole piiranguid turisti sõiduki rehvidele ega vintsi olemasolu kohustust või keeldu. (Võimalikust plommimisest oleks vaja ette teada, et hinnata vajaliku varustuse mahtu.) Kuidas nuheldakse võimaliku plommi tahtlikku või tahtmatut lõhkumist? Kui rehvidele piirangud, siis on vaja need võimalikult täpselt spetsifitseerida. (Peab siis slikid alla kruvima või ei?)
- Uus mõiste meeskond (aga Fiona?). Kas ja mida tehakse, kui p. 6.5 mainitud tuled ja pirnid on terved, aga lihtsalt ei põle (nt juhe katki)? Mis on korduva kriteerium?
- Kas ka turistidel on deposiit ja kiip, juhendi p. 7.2.5 kohaselt nagu oleks? Kiibi tagastamine millal, kuhu?
- Kas ka turisti võistkondade arv piiratud 30ga?
- Kas ka turistidel on p. 7.6 stardijärjekord? Ei saa ju avaldada 15.30, kui siis alles turisti mandaat avatakse.
- Kas p. 8.1 kohaselt ka turistid parc ferme'i?
- Ei leia p. 9.1 nimetatud lisa 1 karistuste kooondtabelit.
- P. 10.4 järgi ei ole hobiklassis turist võistlusmomenti ega peeta paremusjärjestust.
- Kuna turistid on ka võistkonnad, siis p. 14.4 kohaselt osalevad auhindade loosimisel ka lõpetamisel kohal olevad turistid.
Ülevaade sai ehk mõneti kriitiline, kuid paluks katsuda näha selle taga head tahet minimeerida ette võimalikke arusaamatusi ja üllatusi. Võistlusklasside ja hobiklasside reeglite paigutamine sama juhendi alla on kohati problemaatiline.
Margus,kui sa natukenegi viitsiks eelnevaid poste süvenenult lugeda.
Parimat Urmas
See on siis minu tekst mõni aeg enne.Turistid,ärge palun rabelege,süvenege.Muidu ei õnnestu teil ka sõit läbi teha.Pikema vestluse käigus milles osalesid Aare Kaar ja Urmas Lomp,selgus tõsiasi,et hobiklassile on lubatud osalemine paigaldatud vintsi korral.Kuid vintsitross plommitakse ära.Lähemalt loete osalemisjuhisest,kui see avaldatakse.
Parimat Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Eks see peata olek tekib tegelikult sellest, et Turist on puuk, kes tahab ka midagi kuskil majandada. Aga kuna pole meile nagu mistahes muule võistlusklassile koostatud reglementi alakomitee poolt, siis tuleb meil läbi nämmutada iga korraldaja ettekirjutused... see lihtsalt on paratamatu.... vähemalt seni, kuni me teeme Turistide Ametiühingu 

"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kirjutasin juhise,kuna tegemist on hobiklassiga.Kui tingimata on vaja juhendit ''läbi nämmutada'',siis on võimalik ühineda sportklassidega.pilgrems kirjutas:Küsimus siis järgmine et kas turist saab päris oma juhendi.
Turist ei ole sportklass ja seega ei vaja ta ka Alakomitee reglementi.Turist ei osale karikasarja arvestuses ,vaid on hobiklass,mille korraldamine ei ole tegelikult mitte ühegi karikasarjas osaleva võistluse korraldaja kohustus.Seda on siin foorumis ka mitmed tegelased päris otse ja ka läbi lillede öelnud.
See ei tähenda aga seda,et ükskõik milline korraldajatest ei võiks hobiklassile trassi valmis teha.Kas osalejad nõustuvad korraldaja tingimustega,või mitte,see on osaleja otsustada.Minu nägemuse järele ei ole Turismis primaarne astmelaudadeni mudas vintsimine ja MTR-iga akna poriseks loopimine.Kes tahab vähe raskemat,sellele on TR-1.
Loodan,et selgitasin natuke oma seisukohti.
Lugege ka eelnevalt valmiskirjutatud tekste,sellega jääb palju müra ära.
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Ega ma ei kommenteerinudki midagi kellelegi etteheitmaks. Pigem just konstanteeringi fakti, et kuna meil ei ole kindlaid raame ja iga kord tabab turisti korraldaja poolt mingi heas mõttes "kiiks", siis tuleb ka paratamatult korraldajal sellega arvestada, et talle tulev lollide küsimuste tulv on oluliselt suurem kui sportklasside oma.3FjaN kirjutas: Turist ei ole sportklass ja seega ei vaja ta ka Alakomitee reglementi.Turist ei osale karikasarja arvestuses ,vaid on hobiklass,mille korraldamine ei ole tegelikult mitte ühegi karikasarjas osaleva võistluse korraldaja kohustus.
Ja ei püüa ma sugugi pugeda alakomitee hõlma alla ega teha turistist TR0.
Äkki peaks lihtsalt tulevikus, kui on plaanis reglementeerida (ok, reglement on vast liiga võistlusmaiguline termin ja äkki seostatakse jälle võistlemisega. Nimetagem seda siis rajal liiklemise ettekirjutuseks) turisti, siis istuma maha nende tänuväärsete korraldajatega kes viitsivad meile kui hobisõitjatele rada teha ja panema maha kõiki korraldajaid rahuldavad jämedad piirid. Kui on konsensusele jõutud, siis võiks need siia foorumisse lihtsalt kasvõi kleepsuks jätta ja iga üks, kes plaanib kuskil võistlusel sõita on tal niiöelda pidepunktid olemas ja tutvuda tuleks ainult konkreetse ürituse orjenteerumisjuhendiga.
Ma arvan, et sellest võidaksid mõlemad osapooled ja hulk piike oleks murdmata

Teine variant oleks muidugi niiöelda info väljastamise hetkel tulla lagedale koos juhendiga. See lõpetaks spekulatsioonid samal hetkel kui need tekkida jõuavad. Kuid olgem ausad, enamus meist teeb seda kõike teise töö kõrvalt(pean silmas siis korraldajaid) ja kindlasti oleks niiöelda ettekirjutuste tegemine mugav.
Ka on ju omad reeglid nii igamehe rallikrossis kui ka TON'del. Olgu need siis kas riiklikult või omavahel reglementeeritud, kuid eeskiri on ikka kogu hooajaks.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....