Plaan on laupäeval ühte sellist autot lähemalt vaatama ning proovima minna, äkki keegi oskab näpunäiteid anda mida jälgida ning lähemalt uurida
Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kW
Moderaator: Moderators
Jeep Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kW
Kuna eelmine Grand Cherokee 5,2 96a. sai mõni aeg tagasi maha müüdud ja vahepeal proovisin kulgeda tavalise sõiduautoga mis mulle üldse ei istu kuidagi, siis jäi silma 2002a. Grand Cherokee Overland 4.7 V8 190 kW. Kas kellegil on sellise autoga lähemaid kokkupuuteid olnud või pidanud. Millised on selle auto sõiduomadused, pidamiskulud, vastupidavus jne. võrreldes vanema 5.2 isendiga. Kas sellel autol on mingeid tüüpvigu, nõrku kohti ja kuidas selle mootori vastupidavus on,kas ka esineb mingeid tüüpilisi vigu.
Plaan on laupäeval ühte sellist autot lähemalt vaatama ning proovima minna, äkki keegi oskab näpunäiteid anda mida jälgida ning lähemalt uurida
.
Plaan on laupäeval ühte sellist autot lähemalt vaatama ning proovima minna, äkki keegi oskab näpunäiteid anda mida jälgida ning lähemalt uurida
Paistab et pole kellelgi kogemusi või võrdlusmomenti sellise autoga.
Käisin vaatasin ja proovisin eile ise selle auto ära. Vanema 5,2 grandiga võrreldes on uuem 4,7 vaiksema käiguga, tundus ökonoomsem, käiguvahetused sujuvamad, juhitavus samasugune. Edasi liikumist vanemaga võrrelda ei oska sest hetkel kasutuses olev sõiduauto pole ka kõige nõrgemate seast ning jeep tundus pisut robustne ja uimane nagu vanemgi.
Sisu võrrelda vanemaga on suht maitses kinni. Uuem on natukene kaasaegsem, varuratta jagu ruumikam, istmed samasugused mugavad nagu vanemal.
Tüüpvigadena mis ma enne vaatama asumist uurida suutsin on täitsa esindatud soojaklappide jama, ei puhu kõrvalistujale sooja ja sellega peaks ka vist edaspidi arvestama et võib sellist jama tekkida kui pikemalt autot pidada. Muidu tundus auto tehniliselt korras, seest-väljast viisakas ja sõites kiskus nägu naerule. Arvatavasti tuleb uuel nädalal koju ära tuua. Loodan et pidamiskuludelt ei osutu ka üle jõu käivaks.
Käisin vaatasin ja proovisin eile ise selle auto ära. Vanema 5,2 grandiga võrreldes on uuem 4,7 vaiksema käiguga, tundus ökonoomsem, käiguvahetused sujuvamad, juhitavus samasugune. Edasi liikumist vanemaga võrrelda ei oska sest hetkel kasutuses olev sõiduauto pole ka kõige nõrgemate seast ning jeep tundus pisut robustne ja uimane nagu vanemgi.
Sisu võrrelda vanemaga on suht maitses kinni. Uuem on natukene kaasaegsem, varuratta jagu ruumikam, istmed samasugused mugavad nagu vanemal.
Tüüpvigadena mis ma enne vaatama asumist uurida suutsin on täitsa esindatud soojaklappide jama, ei puhu kõrvalistujale sooja ja sellega peaks ka vist edaspidi arvestama et võib sellist jama tekkida kui pikemalt autot pidada. Muidu tundus auto tehniliselt korras, seest-väljast viisakas ja sõites kiskus nägu naerule. Arvatavasti tuleb uuel nädalal koju ära tuua. Loodan et pidamiskuludelt ei osutu ka üle jõu käivaks.
Nojah, hetkel sõita bmw mis natukene üle 6 sek sajani läheb, aga midagi on puudu jeebiga võrreldes. Kisub vägisi tagasi robustsema auto peale kus mugavust vähem ja sõit veoautolikumyanekk kirjutas:Need masinad ei ole oma suurust ja kaalu arvestades kuskilt otsast uimased.Kui pisike auto just alla 8 sek sajani pole.Plekksepp kirjutas: jeep tundus pisut robustne ja uimane nagu vanemgi.