Milline vints valida?
Moderaator: Moderators
Milline vints valida?
Kas Mile Marker SE12000C, 12V Comeup DV-9000 12V või Comeup DV-9000i.
Mis on nende head ja vead?Kuidas vastupeavad jne. Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?
Ette tänades Reimo.
Mis on nende head ja vead?Kuidas vastupeavad jne. Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?
Ette tänades Reimo.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Milline vints valida?
Come Up DV9000Tercel kirjutas: Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?

Come Up DV9000i

9000i mudelil paiknevad releed trummli peal olevas metallist karbis,muidu on identsed.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
come up dv9000i on teistsuguse releekarbiga kui dv9000. i-variandil on releekarp vintsi peal. Vaata siis ka come up ds9.5(i), millel on specide järgi veidi võimsam mootor. Samuti võib pilgu peale visata t-maxi vintsidele, mis on suht vastupidavad, kuigi come up-ist aeglasemad veidi.
Vintsi valik tuleks teha selle järgi, et mida ja kui sügavalt on vaja välja tõmmata. Kui kerge auto, siis 9000 on mõistlikum, sest vajaduse korral saab alati läbi ploki tõmmata.
Vintsi valik tuleks teha selle järgi, et mida ja kui sügavalt on vaja välja tõmmata. Kui kerge auto, siis 9000 on mõistlikum, sest vajaduse korral saab alati läbi ploki tõmmata.
Re: Milline vints valida?
Praeguseks on SEC12000 Chevy peal kuhugi 30-40 tõmbe vahele teinud ja häda ei midagi. Sees metallist puksid ja korralik määrimine alguses on ilmselt aidanud.Tercel kirjutas:Kas Mile Marker SE12000C, 12V Comeup DV-9000 12V või Comeup DV-9000i.
Mis on nende head ja vead?Kuidas vastupeavad jne. Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?
Ette tänades Reimo.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Valik sõötub sellet mis hinnga sulle mingit mudelit pakutakse ning eelkõige mis masin peale see läheb. Ka oleneb selest kus ja milleks kasutama hakkad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Tõenäoliselt ei ole sa esimene ega viimane, kes selle küsimuse esitab. Seda teemat on siin käsitletud suhteliselt palju. Natuke otsingut ja saad mägedena heietusi vintside teemal. Isiklikult soovitan paigaldada hüdraulilise vintsi kohe ära, sest kui masin võistlema hakkab siis ta lõpuks peab selle vintsi saama kui aga lihtsalt safari auto siis on suht ükskõik mis kleps selle vintsi reduktoril/mootoril peal on sest töötavad kõik ühtemoodi trossi sisse kerides ja autot tõmmates.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Jah puksiiri peal on hydro ennast t6estanud uskumatult hea vastupidavuse ja hooldevabadusega, kyll aga v6istlusautol.... kui mootor enam ei käi ,v6i pill kogemata kylili on vajund vms ,ja mootor seisma vaja jätta , siis on sellest hydraulilisest ju vähe abi..tai kirjutas:Tõenäoliselt ei ole sa esimene ega viimane, kes selle küsimuse esitab. Seda teemat on siin käsitletud suhteliselt palju. Natuke otsingut ja saad mägedena heietusi vintside teemal. Isiklikult soovitan paigaldada hüdraulilise vintsi kohe ära, sest kui masin võistlema hakkab siis ta lõpuks peab selle vintsi saama kui aga lihtsalt safari auto siis on suht ükskõik mis kleps selle vintsi reduktoril/mootoril peal on sest töötavad kõik ühtemoodi trossi sisse kerides ja autot tõmmates.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Keegi ei keela sul ju varuks elektrilist hüdraulika pumpa panemast.seff kirjutas: Jah puksiiri peal on hydro ennast t6estanud uskumatult hea vastupidavuse ja hooldevabadusega, kyll aga v6istlusautol.... kui mootor enam ei käi ,v6i pill kogemata kylili on vajund vms ,ja mootor seisma vaja jätta , siis on sellest hydraulilisest ju vähe abi..kui aga masin 2 vintsiga , millest 1 elektriline, siis hydrole hinne 5
Teema algatajale - kui hüdrovints esialgu üle jõu käib, siis Comeup või SuperWinch, selle või hiljem kasvõi taha panna. Mõlemad nagu ühest suust kukkunud ning offroaderite hulgas kõrgelt hinnatud.
Viimati muutis Landy, P Jaan 11, 2009 10:07 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ilma i'ta on ehk mõtekam. Saab solenoidid mootoriruumi asetada loodusjõudude eest vähe varju. Samuti on paigaldamisel ilma solenoidideta vintsi ehk vähe lihtsam ära mahutada.
http://www.superwinch.com/EP9_0_9_000_lbs.html
Hind oleks 12400.-
Come-Up vintsidele on hetkel selle foorumi liikmetele -20% letihinnast.
http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=1_55
http://www.superwinch.com/EP9_0_9_000_lbs.html
Hind oleks 12400.-
Come-Up vintsidele on hetkel selle foorumi liikmetele -20% letihinnast.
http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=1_55
+372 5028488