Panda kirjutas: Lugedes seda teemat siis ma küll ei loe siit välja, et keegi eriti kõva orgunnija ja projektijuht oleks

Tähtis on , et auto liiguks ja teeks ära selle mida talt oodatakse.
Mina olen oma samukat tõstnud ca 6000.- eest ja asi toimib nii teel kui ka maastikul minu jaoks ideaalselt. Autoga on proovitud rattaid maast lahti saada ja ei löö amorti põhja, sellega on mugav sõita tänaval ja läbivus on märksa parem kui originaalil. Ma ei leia, et see ise sinna auto alla läks ja ei pidanud üldse midagi orgunnima. Enne tuli ikka paberil töödenimekiri paika panna, materjalid osta ja mingid visandid teha.
pilt1 pilt2
Teema siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13091
Ei saa öelda, et Erik poleks kõva orgunnija. Lausa hämmastavalt kõva orgunnija on ta... kes iga asja lõputult kaalub ja uurib. Ma küll ei leia, et Hõbekoll "peaasi et liiguks" tüüpi masin oleks. (kui peeti silmas kõvakattega teed)

Maastikul loomulikult on peamine et liiguks ikka

Siin ka vastav teema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=117 ... ilverbeast
Maiko, ära nüüd solvu aga 8 torujupi lõikamine ja tagavedrudele vahetüki tegemine võib küll maksta ainult 1000.- aga see on rahvakeeles pornotõste. Auto on tegelikult sama mis originaal, lihtsalt natuke suurema rehviga. Sillakäik on isegi halvem kui originaalis, pealekeeratud torsioonidel on käik väiksem ja tagasilla vardad töötavad ka piiri peal. Samamoodi on amordid lõpuni välja venitatud. Tõsi, ka sellise masinaga saab sõita ja selle raha eest tõstet küll... aga see pole sama mis 16K tõstesari, mis omab siiski mingis koguses inseneritööd ja uusi detaile.
Peace ja respekt, mulle meeldib ka asju odavalt saada ja teha...
Aga kogu point oli selles, et 16K tõstesari pole pole kirves... arvestades kogu asja legaalsust ja uusi detaile.
Nt veel, et minu 4Runneri 30cm tõstet 37" rehvi jaoks läks maksma ümmarguselt ca 70 tuhat (okei, koos sildade ja rehvidega).