fordi simmerlingide vahestus tagumises sillas
Moderaatorid: jr, Moderators
fordi simmerlingide vahestus tagumises sillas
Autoks siis on ford explorer 95a. On kellegil ette tulnud nende vahetamist? Oleks tänulik, kui keegi oskaks öelda kui keeruline töö on ja kui kaua aega võtab. Nimelt usun, et simmerlingid otsas mõlemal pool, sest näha on, et õli sealt vahelt on tulnud ja jookseb piduriklotse kaitsva pleki peale.Kuna hetkel veel aega paar päeva, siis võiks sellised pisemad probleemid ära kõrvaldada. 
pasast välja aitab ainult vints...
Et poolasse kätte saada pead difrile kallale minema. Difril võtad pulga välja, lükkad poolteljed sisse ja võtad C kujulised stopperid kaelast ära ning seejärel tõmbad pooltelje välja. Noh enne veel lammutad pidurid laiali, et ass välja tuleks. Tihend on silla otsas kui oled pooltelje kätte saanud. Mina mäletan umbes sedasi seda ettevõtmist.
Usun, et 2 tundi läheb ühe poole peale. Ehk kokku 4 tundi, üllatustega koos 6h.
Usun, et 2 tundi läheb ühe poole peale. Ehk kokku 4 tundi, üllatustega koos 6h.
+372 5028488
Nüüd siis auto all käidud ja simmerlingid vahetatud. Nagu ikka ei saa kunagi ilma üllatusteta hakkama ja juhtus see, et piduri supporti üks kinnituspolt läks pooleks, ja muidugi oleks kohe relakaga pooleks selle lõiganud, aga nagu rusikas silmaauku, tegi elektrik just majale uut kilpi ja kõik voolud olid läinud. Esimene asi, mis kohe aega nõudis. Kuna tegelikult midagi rasket asja juures pole, siiski panen siia paar pilti ja väikese jutu ka juurde, et tulevased remontijad leiaksid otsingust midagi järgmine kord.
Kõik algab siis ratta alt ära keeramisega, ja piduri supporti eemaldamisega.

Järgmiseks lasin ma õli difrist välja, ja huvi pärast keerasin ka tagavara ratta põhja alt lahti, mis pole sealt tehasest saadik vist kunagi ära käinud, sest välja nägi see üsna jube.



Järgmiseks eemaldasin ma difrist keskpulga lukusti. Ja seejärel tuleb pulk eemaldada.


Seejärel kui on on rattad ja supportid mõlemalt poolt eemaldatud, tuleb veidi poolasse sissepoole lükata (väljast difri poole), et poolkuud kenasti nähtavale tuleks. Eemaldate poolkuud ja tõmbate poolassid välja, tõmbate välja vanad simmerlingid ja panete sisse uued.

Nagu viimasel pildil näha on simmerling juba pikka aega läbi jooksnud. Kui simmerlingid on vahetatud siis tuleb kõik panna kokku tagasi ja loomulikult ka õli sisse kallata, mille jaoks õnnestus mul sebida spetsiaalne pump selle jaoks.

Kõik algab siis ratta alt ära keeramisega, ja piduri supporti eemaldamisega.

Järgmiseks lasin ma õli difrist välja, ja huvi pärast keerasin ka tagavara ratta põhja alt lahti, mis pole sealt tehasest saadik vist kunagi ära käinud, sest välja nägi see üsna jube.



Järgmiseks eemaldasin ma difrist keskpulga lukusti. Ja seejärel tuleb pulk eemaldada.


Seejärel kui on on rattad ja supportid mõlemalt poolt eemaldatud, tuleb veidi poolasse sissepoole lükata (väljast difri poole), et poolkuud kenasti nähtavale tuleks. Eemaldate poolkuud ja tõmbate poolassid välja, tõmbate välja vanad simmerlingid ja panete sisse uued.

Nagu viimasel pildil näha on simmerling juba pikka aega läbi jooksnud. Kui simmerlingid on vahetatud siis tuleb kõik panna kokku tagasi ja loomulikult ka õli sisse kallata, mille jaoks õnnestus mul sebida spetsiaalne pump selle jaoks.

pasast välja aitab ainult vints...
Pilt ees ja igati abiks @ suht sama asi ootab eeshaier kirjutas: Kuna tegelikult midagi rasket asja juures pole, siiski panen siia paar pilti ja väikese jutu ka juurde, et tulevased remontijad leiaksid otsingust midagi järgmine kord.