probleem kunde soendusega
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
probleem kunde soendusega
juhipoolt tuleb ilusti sooja, kuid kunde poolsest ainult külma õhku oskab keegi aidata milles võib-olla probleem ja kuidas seda kõrvaldada
autoks 3.1td 00a
autoks 3.1td 00a
Endal oli sama teema ja sai hiljaaegu korda. See kõrvalistuja sooja klapp asub sellise koha peal, et täitsa p....s. Ühesõnaga kogu armatuurlaud välja, siis soojasüsteemi kinnitused lahti ja siis ahju tulemüürist eemale kangutdes annab kuidagi läbi ussi m.... ära vahetda, sedasi ei pea siis kliimat ja tosooli tühjaks laskma. Kui torud lahti teha siis on lihtsam ja saab soojakolaka eemale aga ma ei tahtnud vedelike ja kliimaga jännata.
Panin uue klapi ja asi toimib
Aga töö ise 2 mehega võttis aega ca. 10 tundi - on ikke kruvimist
Samas eks sai ka veidi muud nokitsetud ja mõned õlled kah vahele lastud. Teistkorda teeks juba kiiremini , teaks kust miski hargnema hakkab.
PS. Kui uut klappi vaja siis mul olemas (ostsin romulast terve ahju kolaka ja seal neid klappe küljes hulgi).
PPS. Teeninduse küsiti selle töö eest ca. 6K + jupid + kliima täitmine.
Panin uue klapi ja asi toimib

Aga töö ise 2 mehega võttis aega ca. 10 tundi - on ikke kruvimist

Samas eks sai ka veidi muud nokitsetud ja mõned õlled kah vahele lastud. Teistkorda teeks juba kiiremini , teaks kust miski hargnema hakkab.
PS. Kui uut klappi vaja siis mul olemas (ostsin romulast terve ahju kolaka ja seal neid klappe küljes hulgi).
PPS. Teeninduse küsiti selle töö eest ca. 6K + jupid + kliima täitmine.
See ju WJ kerga, nendel on soojenduse ja salongiõhu klappide jamad juba sisse kodeeritud. Ma ise sõitsin poolteist aastat 2005 aastakäigu isendiga (2,7CRD) ja see suutis ka igasugu trikke teha- vahel jäi juhipoolne jalgadepeale tulev õhk külma peale kinni, vahel kkasistuja poolne. Armatuuri nurkades olevad augud, kust oleks hea old küljeakendele udueemaldamiseks õhku lasta, need olid ainult ilu pärast sinna tehtud.
Esinduses kehitati õlgu ja öeldi: teame seda viga, võime ju remontida ka, aga ega seda õnne kauaks ei ole. Ja remont oleks ka päris kirves old.
Muidu oli hea auto
mulle meeldis
Esinduses kehitati õlgu ja öeldi: teame seda viga, võime ju remontida ka, aga ega seda õnne kauaks ei ole. Ja remont oleks ka päris kirves old.
Muidu oli hea auto

Disla on mul aga ega seal bensukaga vahet pole, ahjud ühesugused. Egas pole vaja kogu ahju uut osta, neid sooja-külma segamise kanalite klappe juhivad täiesti prostoid elektrimootoriga vidinad. Kokku ahju küljes neid neli (minuarust kõik täpselt ühesugused) 1. kuhu puhuda, 2. juhipoole soe-külm, 3. kõrvalistuja soe-külm ja 4. sise või välisõhk.
Kõik ülejäänud kerge vaevaga ligipääsetavad - kontrollitavad aga see kõrvalpoole sooja-külma reguleerija ahju ja tulemüüri vahel. Kindalaeka alt , käigukasti tunneli servast saab tolleni kättpidi ligi ja pistiku kuidagi lahti ning sinna pistikusse teis ajamit proovides nägin, et mootor liigutab ennast, kui aga tagasi pistsin auto külge siis olemasolev ei toiminud (ei liigutanud ennast kuidagigi - oli ainult külma asendis).
Järeldasin et mootor kutu ja otsustasin ära vahetada. Selleks siis kogu armatuur (see raibe on veel mitmes osas - polstrinahk + alusraam) ja keskkonsool maha, siis hakkab enamvähem ahjuni jõudma ja ka selle lahti laskma kereküljest. Lihtsam oleks siis tosooli ja kondi torud lahti keerata ja kogu ahi eemale võtta, saab seejärel lihtsa vaevaga asjale ligi, mina aga ei tahtnud vedelikku välja lasta ja läbi suurte kannatuste ja vandumiste andis ka ajami lihtsalt ahju veidi eemale kangutades ära vahetada.
Seejärel hakkas asjad jälle toimima ja ka kõrvalistuja sooja saama.
Pärast aga proovisin vanale ajamile otse 12v perse lasta ja vana emis hakkas liikuma - kurat teab mis tal auto peal ei kõlvanud töödata.
Muidugi see kliima aju liigutab neid mootoreid selliselt, et annab üht pidi voolu peale ja siis kui klapp ennast lõppu kinni poob ja takistus tõuseb saab too aru et ajam lõpus ja aitab küll särtsust, samamoodi siis teispoole liigutamiseks keerab + ja - ringi ja jooksutab jällegi mootori lõppu kinni, vahepealseid temperatuure ju siis sätib juba katse-eksituse meetodil.
Kuna ma arvasin ,et mul see kõrvalistuja (temp plokis HI peal aga reaalselt uhas ainult külma) regulaatori perses otsustasin ta välja vahetada. Võibolla oleks aidanud ka lihtsalt kui oleks lasknud ajami mootorile mehhaaniliselt 12v peale ja ehk oleks ta ennast teises asendis ellu äratanud, sest tegelikult mootor nagu selgus töötas aga juhtplokiga ta miskipärast suhelda ei mõistnud.
Igaljuhul nüüd mul kõik töötab.
Ajami junni eest küsiti romulas tonn, aga ma võtsin kogu ahju ja mul neid nüüd veel kolm tükki, niiet tulge aga ostma.
Ajami vahetuse eest küsiti (/loe/ennustati) AB-s 2 päeva tööraha (ca. 6-7K.) + kulumaterjal. Peterburi tee Jeep-is (Silberis) arvati, et koos kliima täitmisega + jupid 8-10K.
Ma arvan, et teistkorda teeks sama töö kahekesi 6-7 tunniga vabalt ära ja saaks ka mõne õlle ja suitsu vahele lasta.
Aga teistkorda ma olen targem ja enne lammutamist katsetaks klappi vooluga ja veenduks, et tegemist on ikka mehhaanilise veaga, mitte ei ole aju loll ega võta ajamit omaks.
OK, võtukoht...
Kõik ülejäänud kerge vaevaga ligipääsetavad - kontrollitavad aga see kõrvalpoole sooja-külma reguleerija ahju ja tulemüüri vahel. Kindalaeka alt , käigukasti tunneli servast saab tolleni kättpidi ligi ja pistiku kuidagi lahti ning sinna pistikusse teis ajamit proovides nägin, et mootor liigutab ennast, kui aga tagasi pistsin auto külge siis olemasolev ei toiminud (ei liigutanud ennast kuidagigi - oli ainult külma asendis).
Järeldasin et mootor kutu ja otsustasin ära vahetada. Selleks siis kogu armatuur (see raibe on veel mitmes osas - polstrinahk + alusraam) ja keskkonsool maha, siis hakkab enamvähem ahjuni jõudma ja ka selle lahti laskma kereküljest. Lihtsam oleks siis tosooli ja kondi torud lahti keerata ja kogu ahi eemale võtta, saab seejärel lihtsa vaevaga asjale ligi, mina aga ei tahtnud vedelikku välja lasta ja läbi suurte kannatuste ja vandumiste andis ka ajami lihtsalt ahju veidi eemale kangutades ära vahetada.
Seejärel hakkas asjad jälle toimima ja ka kõrvalistuja sooja saama.
Pärast aga proovisin vanale ajamile otse 12v perse lasta ja vana emis hakkas liikuma - kurat teab mis tal auto peal ei kõlvanud töödata.
Muidugi see kliima aju liigutab neid mootoreid selliselt, et annab üht pidi voolu peale ja siis kui klapp ennast lõppu kinni poob ja takistus tõuseb saab too aru et ajam lõpus ja aitab küll särtsust, samamoodi siis teispoole liigutamiseks keerab + ja - ringi ja jooksutab jällegi mootori lõppu kinni, vahepealseid temperatuure ju siis sätib juba katse-eksituse meetodil.
Kuna ma arvasin ,et mul see kõrvalistuja (temp plokis HI peal aga reaalselt uhas ainult külma) regulaatori perses otsustasin ta välja vahetada. Võibolla oleks aidanud ka lihtsalt kui oleks lasknud ajami mootorile mehhaaniliselt 12v peale ja ehk oleks ta ennast teises asendis ellu äratanud, sest tegelikult mootor nagu selgus töötas aga juhtplokiga ta miskipärast suhelda ei mõistnud.
Igaljuhul nüüd mul kõik töötab.
Ajami junni eest küsiti romulas tonn, aga ma võtsin kogu ahju ja mul neid nüüd veel kolm tükki, niiet tulge aga ostma.
Ajami vahetuse eest küsiti (/loe/ennustati) AB-s 2 päeva tööraha (ca. 6-7K.) + kulumaterjal. Peterburi tee Jeep-is (Silberis) arvati, et koos kliima täitmisega + jupid 8-10K.
Ma arvan, et teistkorda teeks sama töö kahekesi 6-7 tunniga vabalt ära ja saaks ka mõne õlle ja suitsu vahele lasta.
Aga teistkorda ma olen targem ja enne lammutamist katsetaks klappi vooluga ja veenduks, et tegemist on ikka mehhaanilise veaga, mitte ei ole aju loll ega võta ajamit omaks.
OK, võtukoht...
Minu 2002a. Grand Cherokeel 4,7 sama probleem siis, kõrvalistujale puhub ainult külma.
Lammutasin armatuuri välja täna, kohutav töö on, ei soovita ka vaenlasele. Tõstsin juhipoolse soojakalpi mootori ahju taha kõrvalistuja sooja reguleerima ja tagant mootori ette juhile. Huvitav on see et see nn. probleemne mootor toimib juhi pool ideaalselt, nii kuidas keskelt nuppu keerata, nii ta reguleerib ka. Samas kõrvalistujale ikka sooja puhuma ei hakanud. Tegin tähelepaneku, niikui aku juhtme ühendasin, tegi kõrvalistuja mootor ühtepidi tuuri ning oligi kõik, ei mingit reageerimist nuppu keeramisel. Kui jälle aku juhtme lahti ühendasin ning tagasi, tegi jälle mootor ühtepidi ühe ringi. Hetkel on mõistus otsas, kas viga on kusagil mojal süsteemis või üldse ahjus sees. Mille järgi tuvastatkse klapi asend? Enne lammutamist sai diagnostikas käidud, ühtegi veateadet ei leitud ning diagnostika seade liigutas kõiki teisi klappe peale kõrvalistuja oma.
Homme proovin ahju tagant selle kõrvalistuja klapi mootorisse mineva juhtme välja sikutada ning tester külge, kas nupust keerates toimub mingit muutust või mitte.
Lammutasin armatuuri välja täna, kohutav töö on, ei soovita ka vaenlasele. Tõstsin juhipoolse soojakalpi mootori ahju taha kõrvalistuja sooja reguleerima ja tagant mootori ette juhile. Huvitav on see et see nn. probleemne mootor toimib juhi pool ideaalselt, nii kuidas keskelt nuppu keerata, nii ta reguleerib ka. Samas kõrvalistujale ikka sooja puhuma ei hakanud. Tegin tähelepaneku, niikui aku juhtme ühendasin, tegi kõrvalistuja mootor ühtepidi tuuri ning oligi kõik, ei mingit reageerimist nuppu keeramisel. Kui jälle aku juhtme lahti ühendasin ning tagasi, tegi jälle mootor ühtepidi ühe ringi. Hetkel on mõistus otsas, kas viga on kusagil mojal süsteemis või üldse ahjus sees. Mille järgi tuvastatkse klapi asend? Enne lammutamist sai diagnostikas käidud, ühtegi veateadet ei leitud ning diagnostika seade liigutas kõiki teisi klappe peale kõrvalistuja oma.
Homme proovin ahju tagant selle kõrvalistuja klapi mootorisse mineva juhtme välja sikutada ning tester külge, kas nupust keerates toimub mingit muutust või mitte.
No nii, enne sai kõrvalistuja külma õhku ja mina loomulikult seda, mida soovisin (soojast külmani). Eile aga lakkas ventilaator üldes töötamast. Nuppe kruttides klappe liigutatakse (väljaarvatud kunde oma, sest see juba enne ei töödanud) aga ventikat järgi ei võta. Targad - öelge mis kohast viga otsima võiks hakata!? 
Lahti pean kogu kupatuse nii kui nii kakkuma, et kunde klappe juhtivale mootorile ligi pääseda. Mida aga ventikaga teha annaks kiiremas korras?

Lahti pean kogu kupatuse nii kui nii kakkuma, et kunde klappe juhtivale mootorile ligi pääseda. Mida aga ventikaga teha annaks kiiremas korras?
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Meenutab veidi tellitava võtme ja kuvaldaga remonti
.
Tegelt rusikaga korra proovisin, lähen äsan mootori pihta, äkki avitab
EDIT:
irw - tööle hakkas peale rusikaga tampimist otse mootori pihta. Teise käega sügasin mingit releeplokki samal ajal. Tunnen end nagu msokvitši omanik.

Tegelt rusikaga korra proovisin, lähen äsan mootori pihta, äkki avitab
EDIT:
irw - tööle hakkas peale rusikaga tampimist otse mootori pihta. Teise käega sügasin mingit releeplokki samal ajal. Tunnen end nagu msokvitši omanik.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Nonii, mul nüüd sama jama käes.jaano kirjutas:Disla on mul aga ega seal bensukaga vahet pole, ahjud ühesugused. Egas pole vaja kogu ahju uut osta, neid sooja-külma segamise kanalite klappe juhivad täiesti prostoid elektrimootoriga vidinad. Kokku ahju küljes neid neli (minuarust kõik täpselt ühesugused) 1. kuhu puhuda, 2. juhipoole soe-külm, 3. kõrvalistuja soe-külm ja 4. sise või välisõhk.
Kõik ülejäänud kerge vaevaga ligipääsetavad - kontrollitavad aga see kõrvalpoole sooja-külma reguleerija ahju ja tulemüüri vahel. Kindalaeka alt , käigukasti tunneli servast saab tolleni kättpidi ligi ja pistiku kuidagi lahti ning sinna pistikusse teis ajamit proovides nägin, et mootor liigutab ennast, kui aga tagasi pistsin auto külge siis olemasolev ei toiminud (ei liigutanud ennast kuidagigi - oli ainult külma asendis).
Järeldasin et mootor kutu ja otsustasin ära vahetada. Selleks siis kogu armatuur (see raibe on veel mitmes osas - polstrinahk + alusraam) ja keskkonsool maha, siis hakkab enamvähem ahjuni jõudma ja ka selle lahti laskma kereküljest. Lihtsam oleks siis tosooli ja kondi torud lahti keerata ja kogu ahi eemale võtta, saab seejärel lihtsa vaevaga asjale ligi, mina aga ei tahtnud vedelikku välja lasta ja läbi suurte kannatuste ja vandumiste andis ka ajami lihtsalt ahju veidi eemale kangutades ära vahetada.
Seejärel hakkas asjad jälle toimima ja ka kõrvalistuja sooja saama.
Pärast aga proovisin vanale ajamile otse 12v perse lasta ja vana emis hakkas liikuma - kurat teab mis tal auto peal ei kõlvanud töödata.
Muidugi see kliima aju liigutab neid mootoreid selliselt, et annab üht pidi voolu peale ja siis kui klapp ennast lõppu kinni poob ja takistus tõuseb saab too aru et ajam lõpus ja aitab küll särtsust, samamoodi siis teispoole liigutamiseks keerab + ja - ringi ja jooksutab jällegi mootori lõppu kinni, vahepealseid temperatuure ju siis sätib juba katse-eksituse meetodil.
Kuna ma arvasin ,et mul see kõrvalistuja (temp plokis HI peal aga reaalselt uhas ainult külma) regulaatori perses otsustasin ta välja vahetada. Võibolla oleks aidanud ka lihtsalt kui oleks lasknud ajami mootorile mehhaaniliselt 12v peale ja ehk oleks ta ennast teises asendis ellu äratanud, sest tegelikult mootor nagu selgus töötas aga juhtplokiga ta miskipärast suhelda ei mõistnud.
Igaljuhul nüüd mul kõik töötab.
Ajami junni eest küsiti romulas tonn, aga ma võtsin kogu ahju ja mul neid nüüd veel kolm tükki, niiet tulge aga ostma.
Ajami vahetuse eest küsiti (/loe/ennustati) AB-s 2 päeva tööraha (ca. 6-7K.) + kulumaterjal. Peterburi tee Jeep-is (Silberis) arvati, et koos kliima täitmisega + jupid 8-10K.
Ma arvan, et teistkorda teeks sama töö kahekesi 6-7 tunniga vabalt ära ja saaks ka mõne õlle ja suitsu vahele lasta.
Aga teistkorda ma olen targem ja enne lammutamist katsetaks klappi vooluga ja veenduks, et tegemist on ikka mehhaanilise veaga, mitte ei ole aju loll ega võta ajamit omaks.
OK, võtukoht...
Kõrvalistujale tuleb aint külma.
Selftest näitab, et 52 ja 56 veakoodid, ehk siis-
AI door travel range too large
Right temperature door travel too large
Kalibreerimine asja ei paranda, olen paar korda proovinud juba.
Katsetaks ka esialgu seda klapisindrit teistpidi vooluga.
Kuidas sellele voolupistikule ligi sai ?
Kas peab ka kogu armatuuri maha kakkuma või aitab kindalaeka eemaldamisest ?
Kui oleks probleem juhi omaga, siis piisab kindalaeka eemaldamisest. Kahjuks on sul tegu just selle klapiga, mis asub vastu tulemüüri.
Mina ei osanud sinna muud moodi ligi pääseda kui kogu armatuur maha. Kuna kliima oli tühi, siis oluliselt kergendab tegevust see, kui lased kapoti alt kliima torud lahti. Sooja salongi kandvad voolikud paenduvad ja annavad järgi, lase ainult mootori küljes olevast kinnitusest lahti. Kliima torude kinnituse juures on üks polt, mis kogu sooja ahju vastu tulemüüri hoiab.
Kui kõik lahti, siis kanguta sooja ahi 10cm eemale tulemüürist ja pääsedki ligi. Minul oli üks piiraja katki ja mootor ei saanud aru kuna tuli lõpu asend.
Küsi julgesti, seletan veel.
Mina ei osanud sinna muud moodi ligi pääseda kui kogu armatuur maha. Kuna kliima oli tühi, siis oluliselt kergendab tegevust see, kui lased kapoti alt kliima torud lahti. Sooja salongi kandvad voolikud paenduvad ja annavad järgi, lase ainult mootori küljes olevast kinnitusest lahti. Kliima torude kinnituse juures on üks polt, mis kogu sooja ahju vastu tulemüüri hoiab.
Kui kõik lahti, siis kanguta sooja ahi 10cm eemale tulemüürist ja pääsedki ligi. Minul oli üks piiraja katki ja mootor ei saanud aru kuna tuli lõpu asend.
Küsi julgesti, seletan veel.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kogu armatuur- mõtled keskkonsool, kellad, armatuur, raadio ja kliima raam ? Kas rooli ümbert plastikud ka ?orejaP kirjutas:Kui oleks probleem juhi omaga, siis piisab kindalaeka eemaldamisest. Kahjuks on sul tegu just selle klapiga, mis asub vastu tulemüüri.
Mina ei osanud sinna muud moodi ligi pääseda kui kogu armatuur maha. Kuna kliima oli tühi, siis oluliselt kergendab tegevust see, kui lased kapoti alt kliima torud lahti. Sooja salongi kandvad voolikud paenduvad ja annavad järgi, lase ainult mootori küljes olevast kinnitusest lahti. Kliima torude kinnituse juures on üks polt, mis kogu sooja ahju vastu tulemüüri hoiab.
Kui kõik lahti, siis kanguta sooja ahi 10cm eemale tulemüürist ja pääsedki ligi. Minul oli üks piiraja katki ja mootor ei saanud aru kuna tuli lõpu asend.
Küsi julgesti, seletan veel.
Mul kliima tühi ja hakkaks homme lahutama, kohe hommikul.
Kas see piiraja on remonditav? metallist? plastist? või vaja orig jupp panna ?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kuna omast lollusest pidin seda 2 korda tegema, siis kõige lihtsam on alustada käigu kangi juurest. Käigukangi ümbris koos käe toega eemalda esimesena. pilt
Siis kruvi maha keskkonsoolilt kõik mis võimalik. Emmalda kindalegas - luuk lahti ja natu alt servast painutada - küll aru saad kui käe külge paned.
Nüüd kellad ja muu pudi padi maha, mis rooli ümber on. Endal ei võtnud ja kriimustasin veidi ära, kuid oleks pidanud eemaldama ka A-piilarid.
Nüüd kaku maha klaasi juurest see kate ja ühenda lahti kõlarid. Katte alt tuleb nähtavale 4 mutrit. Lase need ka valla. Minu mälu järgi kui kõik nähtavad kruvid oled selleks seisuks välja kruvinud - saad kätte armaturi katva naha/katte. See osa oli lihtne. Võid premeerida ennast juba teise rahustava õllega
Edasi pead vabastama kõik juhtmed oma kinnitustest. Kaasa arvatud kõrvalistuja Airbag. NB! Akul massijuhe enne maha kui midagi sealt torkima lähed.
Kui juhtmed on kõik vabastatud ja kruvid lahti kruvitud, mis plastmass armaturi kinni hoiavad, siis jääb seda kupatust kinni hoidma veel 2 klambrit - annavad järgi. Need ei lähe kati, nii et võid oma biitsepsit ja reielihaseid pingutada veidi rohkem. Peale naksatuse kuulmist jääb üks väike trikk.
Nimelt see juhtmepunt, mis jookseb üle armaturi sinna tulemüüri juurde. Seda hoiab kinni üks plastmasskate kruviga - lõhkusin delikaatselt ära ja ei kurda
.
Järgmine porno, mis takistab plastmassist armatuuri eemaldamist on kindaleka alt jooksvad juhtmed. Neid hoiab armatuuri küljes kinni üks metallist kate, mis on kinnitatud umbes 10 kruviga. Ei ole midagi - heidad aga sellili kõrvalistuja jalavanni ja hakkad lühikese kruvikeerajaga kruvima. Peale seda saad õnnelikult armatuuri kätte. Selleks ajaks on sul kulunud 2,5 tundi.
Nüüd kapoti alla ja 13 võtmega saad kätte ühe polti, mis hoiab ahju tulemüüri vastas. Siis lased lahti konditisoneeri torud ja annad järgi ka sooja voolikuid - mootori küljes üks klamber ja seal sees istuvad need kaks voolikt kinni.
Istud nagu õige mees autosse (väga avar
) ja tõmbad kogu soojaahju enda poole. Eemaldub umbes 10 cm tulemüürist ja alles nüüd pääsed oma vajaliku mootori juurde.
Piiraja, mis mul kati oli on klapi läbiv valge plastmass pulk. Seal on üks naks küljes, mis mootori liikudes läheb vastu ühele poole piirajat või teisele poole. Läksin lihtsama vastupanu teed - jätsin Silberauto külastamata
- puurisin õige koha peale 2mm augu ja panin metallist difti
.
Elektroonikat ei jaga - aga minu arusaamist mööda on need ajamid tavalised sammmootorid, mis peale süüte sisse keeramist, kruvivad ennast algpunkti, milleks on vastu piirajat minek. Siis naad saavad aru et on õigel kohal ja oskavad ennast edasi opereerida, vastavalt nõudliku reisija soovile, kui nuppe kruvima hakkab.
Nüüdseks on sul kulunud 4 tundi, 4 pack ja näpud oled ka ära plaasterdanud IRW.
Kontrolli nüüd oma mootrit ja tuvasta viga. Vajadusel pead ahju pooleks võtma. Käsitsi kontrolli ka, kui mootor on ära võetud - kas lklapp liigub ja kas on aru saada, kuna ta kinni või lahti on. Mõlemale poole peab tulema mingil hetkel takistus, enam keerata ei saa.
Enne kui kokku hakkad oma kola laduma, siis ühenda ära kõrvalistuja jalge juurest see suur juhtmepunt kontakti, pane õigetele jutmetele (valedele ei saa minna) külge kliima kontroller, akule massi juhe peale ja süüde sisse. Kruvi nuppe ja vaata kas kõik töötab nii nagu vaja.
NB! kui mootor on kutu, siis ära heida meelt. Võta kinda laeka juurest juhi kontroller-mootor ja pane see kõrvalistuja omaks. Lao kupatus kokku ja kui kasutaja jaano käest oled välja kaubelnud omale uue-vana mootori (kui tal need veel alles) siis saad hiljem endale ka sooja. Selleks pead ainult kindalaeka eemaldama ja kogu muu mudru pudru jääb paika
www.wjjeeps.com jagab usinalt näpunäiteid vidinate eemaldamisest.
Siis kruvi maha keskkonsoolilt kõik mis võimalik. Emmalda kindalegas - luuk lahti ja natu alt servast painutada - küll aru saad kui käe külge paned.
Nüüd kellad ja muu pudi padi maha, mis rooli ümber on. Endal ei võtnud ja kriimustasin veidi ära, kuid oleks pidanud eemaldama ka A-piilarid.
Nüüd kaku maha klaasi juurest see kate ja ühenda lahti kõlarid. Katte alt tuleb nähtavale 4 mutrit. Lase need ka valla. Minu mälu järgi kui kõik nähtavad kruvid oled selleks seisuks välja kruvinud - saad kätte armaturi katva naha/katte. See osa oli lihtne. Võid premeerida ennast juba teise rahustava õllega

Edasi pead vabastama kõik juhtmed oma kinnitustest. Kaasa arvatud kõrvalistuja Airbag. NB! Akul massijuhe enne maha kui midagi sealt torkima lähed.
Kui juhtmed on kõik vabastatud ja kruvid lahti kruvitud, mis plastmass armaturi kinni hoiavad, siis jääb seda kupatust kinni hoidma veel 2 klambrit - annavad järgi. Need ei lähe kati, nii et võid oma biitsepsit ja reielihaseid pingutada veidi rohkem. Peale naksatuse kuulmist jääb üks väike trikk.


Järgmine porno, mis takistab plastmassist armatuuri eemaldamist on kindaleka alt jooksvad juhtmed. Neid hoiab armatuuri küljes kinni üks metallist kate, mis on kinnitatud umbes 10 kruviga. Ei ole midagi - heidad aga sellili kõrvalistuja jalavanni ja hakkad lühikese kruvikeerajaga kruvima. Peale seda saad õnnelikult armatuuri kätte. Selleks ajaks on sul kulunud 2,5 tundi.
Nüüd kapoti alla ja 13 võtmega saad kätte ühe polti, mis hoiab ahju tulemüüri vastas. Siis lased lahti konditisoneeri torud ja annad järgi ka sooja voolikuid - mootori küljes üks klamber ja seal sees istuvad need kaks voolikt kinni.
Istud nagu õige mees autosse (väga avar

Piiraja, mis mul kati oli on klapi läbiv valge plastmass pulk. Seal on üks naks küljes, mis mootori liikudes läheb vastu ühele poole piirajat või teisele poole. Läksin lihtsama vastupanu teed - jätsin Silberauto külastamata


Elektroonikat ei jaga - aga minu arusaamist mööda on need ajamid tavalised sammmootorid, mis peale süüte sisse keeramist, kruvivad ennast algpunkti, milleks on vastu piirajat minek. Siis naad saavad aru et on õigel kohal ja oskavad ennast edasi opereerida, vastavalt nõudliku reisija soovile, kui nuppe kruvima hakkab.
Nüüdseks on sul kulunud 4 tundi, 4 pack ja näpud oled ka ära plaasterdanud IRW.
Kontrolli nüüd oma mootrit ja tuvasta viga. Vajadusel pead ahju pooleks võtma. Käsitsi kontrolli ka, kui mootor on ära võetud - kas lklapp liigub ja kas on aru saada, kuna ta kinni või lahti on. Mõlemale poole peab tulema mingil hetkel takistus, enam keerata ei saa.
Enne kui kokku hakkad oma kola laduma, siis ühenda ära kõrvalistuja jalge juurest see suur juhtmepunt kontakti, pane õigetele jutmetele (valedele ei saa minna) külge kliima kontroller, akule massi juhe peale ja süüde sisse. Kruvi nuppe ja vaata kas kõik töötab nii nagu vaja.
NB! kui mootor on kutu, siis ära heida meelt. Võta kinda laeka juurest juhi kontroller-mootor ja pane see kõrvalistuja omaks. Lao kupatus kokku ja kui kasutaja jaano käest oled välja kaubelnud omale uue-vana mootori (kui tal need veel alles) siis saad hiljem endale ka sooja. Selleks pead ainult kindalaeka eemaldama ja kogu muu mudru pudru jääb paika

www.wjjeeps.com jagab usinalt näpunäiteid vidinate eemaldamisest.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW