.... nii on parakuKalamees kirjutas: Ja kui naised rooli lasta sis tuleb poistel enamasti muud liiklemis vahendid muretseda.
millisel maasturil on mugavaim salong/juhitavus linnas?
Moderaator: Moderators
Re: LR Discovery 2
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
...ja veel parem on sellega parkidahttp://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
kindlalt hea linnas ringi õõtsuda
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Pole se parkimine nii hull midagi, üldjuhul ostukeskuste tagumised nurgad on laialt vabadCruizsub kirjutas:...ja veel parem on sellega parkidahttp://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
kindlalt hea linnas ringi õõtsuda
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
whoa, vapsjee hea hind, eile oli 83 lausa vms. või oli 89..
no ütleme 85k selline auto.
sisu on küll depressiivne range roverii kõrval ent gc 5.9 varuosad on vist odavamad kui patrolil ??
tegelikult sobiks hoopis ka kaheukseline maastur, need väga meeldivad.
patrol/pajero/lc90 "kupeed" on eriti ägedad, kallid ka enamus miskipärast.
kahjuks pole neid aga automaat/bensiin koosluses üldse mitte saada. kui kellegil juhtub olema pakkuda siis kindlasti andke teada. no manuaali võib-olla elab veel üle, aga kindlasti bensiinimootor.
whoa, vapsjee hea hind, eile oli 83 lausa vms. või oli 89..
no ütleme 85k selline auto.
sisu on küll depressiivne range roverii kõrval ent gc 5.9 varuosad on vist odavamad kui patrolil ??
tegelikult sobiks hoopis ka kaheukseline maastur, need väga meeldivad.
patrol/pajero/lc90 "kupeed" on eriti ägedad, kallid ka enamus miskipärast.
kahjuks pole neid aga automaat/bensiin koosluses üldse mitte saada. kui kellegil juhtub olema pakkuda siis kindlasti andke teada. no manuaali võib-olla elab veel üle, aga kindlasti bensiinimootor.
USAkatega on küll hirmus mugav õõtsuda, aga kogu selle mugavuse juures on võimatu rooli taga ära unustada, et sõidad parasjagu veoautoga. Soovitan käia ja ise proovida võimalikult paljusid, kuna alles siis, kui on tekkinud kogemus, saab tekkida ka arvamus, mis ei muutu mõni aeg peale endale auto äraostmist. Kui ei tea, mida tahad, ära kiirusta ostmisega. Või siis just osta midagi soodsalt ära, mille saad hiljem lihtsalt maha müüa ja osta asemele selle, millel polnud neid praeguse auto puudusi... vist me kõik tegime kunagi nii, enne kui jõudsime nende autodeni, mida siin hoolega praegu teistele soovitame 
Patrol ja linn on nagu siga ja kägu. Andestage, aga mu 8 meetrine MB veokas pöörab paremini, kui patrol. Peale seda, kui võistlustel olen 4runneriga mõnedsajad kilomeetrid maha uhanud, on Patroliga sõites tunne nagu sõidaks suure trammiga.
Aga kui linnamaasturitest jutt on, siis olen sõbra CRV-st linna mõistes suht heal arvamusel. Nagu suur sõiduauto. st, et ongi suur sõiduauto
Aga kui linnamaasturitest jutt on, siis olen sõbra CRV-st linna mõistes suht heal arvamusel. Nagu suur sõiduauto. st, et ongi suur sõiduauto
Vaidlen vastu. Proovi uue F-150'ga sõita, usun et see murrab selle arusaama hoobilt maha. Õõtsumist ei ole, pigem on üllatuseks väga täpne rool ja ülimalt jäik ja hoolikalt teed jälgiv, kuid mitte raputav vedrustus. Veoauto roolis on sõiduauto (sportliku sõiduatuo) tunne.krss kirjutas:USAkatega on küll hirmus mugav õõtsuda, aga kogu selle mugavuse juures on võimatu rooli taga ära unustada, et sõidad parasjagu veoautoga. Soovitan käia ja ise proovida võimalikult paljusid, kuna alles siis, kui on tekkinud kogemus, saab tekkida ka arvamus, mis ei muutu mõni aeg peale endale auto äraostmist. Kui ei tea, mida tahad, ära kiirusta ostmisega. Või siis just osta midagi soodsalt ära, mille saad hiljem lihtsalt maha müüa ja osta asemele selle, millel polnud neid praeguse auto puudusi... vist me kõik tegime kunagi nii, enne kui jõudsime nende autodeni, mida siin hoolega praegu teistele soovitame
Kes nüüd aga arvab, et ka vana (kuni 2004 aasta) masin on samasugune, siis eksib. Need nagu siga ja kägu.
+372 5028488
Nõus arvamusega. Patrol on tank ja seda kõige otsemas mõttes. Meeletu töökindlus (vähemalt veermikul) ja pikk eluiga on saavutatud millegi arvelt, selleks on mugavus. Kõik asjad on ülimõõtmetes ja rauast, see aga omab päris mõnusat inertsi, mis teebki masinast sellise kohmaka ja uimerdava kolli (heas mõttes) meie hapratel tänavatel.sirr kirjutas:Patrol ja linn on nagu siga ja kägu. Andestage, aga mu 8 meetrine MB veokas pöörab paremini, kui patrol. Peale seda, kui võistlustel olen 4runneriga mõnedsajad kilomeetrid maha uhanud, on Patroliga sõites tunne nagu sõidaks suure trammiga.
Aga kui linnamaasturitest jutt on, siis olen sõbra CRV-st linna mõistes suht heal arvamusel. Nagu suur sõiduauto. st, et ongi suur sõiduauto
+372 5028488
mees teab mis räägibjr kirjutas:Vaidlen vastu. Proovi uue F-150'ga sõita, usun et see murrab selle arusaama hoobilt maha. Õõtsumist ei ole, pigem on üllatuseks väga täpne rool ja ülimalt jäik ja hoolikalt teed jälgiv, kuid mitte raputav vedrustus. Veoauto roolis on sõiduauto (sportliku sõiduatuo) tunne.krss kirjutas:USAkatega on küll hirmus mugav õõtsuda, aga kogu selle mugavuse juures on võimatu rooli taga ära unustada, et sõidad parasjagu veoautoga. Soovitan käia ja ise proovida võimalikult paljusid, kuna alles siis, kui on tekkinud kogemus, saab tekkida ka arvamus, mis ei muutu mõni aeg peale endale auto äraostmist. Kui ei tea, mida tahad, ära kiirusta ostmisega. Või siis just osta midagi soodsalt ära, mille saad hiljem lihtsalt maha müüa ja osta asemele selle, millel polnud neid praeguse auto puudusi... vist me kõik tegime kunagi nii, enne kui jõudsime nende autodeni, mida siin hoolega praegu teistele soovitame
Kes nüüd aga arvab, et ka vana (kuni 2004 aasta) masin on samasugune, siis eksib. Need nagu siga ja kägu.
ei ütleks küll et veoauto juhina ennast tunnen kui siis ainult suurte poodide parklad kus võiksin vabalt ka tavalisele parkimis kohale panna aga tulles vastu teistele liiklejatele panen natukene kaugemale et pool autot teepeale ei jääks ma suudan natukene ka käia,aga see väike jalutuskäik tasub ennast ära seda rõõmu kui jälle roolis oled ja sellist rõõmu pole veel kohanud teiste autodega.
Vaiko
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a277a9f069
kas keegi sellest eksemplarist teab miskit?
Agent Autoga kellegil äkitselt kogemusi?
küsimuse peale, millises margiesinduses on sõiduk ostetud ning olemas ülejäänud hooldusajalugu vastati väga puises riigikeeles, et 'kõik on olemas'. seda siis emaili vahendusel.
läbisõit on väga armas ju, lisasid ka kenasti jaapani maasturi kohta.
mida proovisõidul jälgima peaks esialgu? muidu plaanis ikka spetsialisti juurde ülevaatusele viia enne ostu nagunii.
tänan teid info eest.[/url]
kas keegi sellest eksemplarist teab miskit?
Agent Autoga kellegil äkitselt kogemusi?
küsimuse peale, millises margiesinduses on sõiduk ostetud ning olemas ülejäänud hooldusajalugu vastati väga puises riigikeeles, et 'kõik on olemas'. seda siis emaili vahendusel.
läbisõit on väga armas ju, lisasid ka kenasti jaapani maasturi kohta.
mida proovisõidul jälgima peaks esialgu? muidu plaanis ikka spetsialisti juurde ülevaatusele viia enne ostu nagunii.
tänan teid info eest.[/url]
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui uuena ostetud, siis aastarvu järgi otsustades on müüjaks/maaletoojaks olnud meie hulgast lahkunud Helakma Auto
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Olen 2 aastat sõitnud ameerika versiooni Mercedes ML -iga ja julgen väita et linnasõiduks ideaalne, paremat annab otsida. Ja just ameerika versioon, sellel jäigem vedrustus ja ei õõtsu suurematel kiirustel niimoodi nagu eurooplased. Muudelt omadustelt aga ml on täielik õnnetus, nii vastupidavuselt kui ka ülalpidamise kulude poolest, jupid kallid ja koguaeg katki 
Tel 56224693
lühike Pajero on pakkuda , 3.5i V6 automaat, 97.a . 153kWtegelikult sobiks hoopis ka kaheukseline maastur, need väga meeldivad.
patrol/pajero/lc90 "kupeed" on eriti ägedad, kallid ka enamus miskipärast.
kahjuks pole neid aga automaat/bensiin koosluses üldse mitte saada. kui kellegil juhtub olema pakkuda siis kindlasti andke teada. no manuaali võib-olla elab veel üle, aga kindlasti bensiinimootor.
väga heas korras
49000.-
"Super Selekt" vahekast - olemas "full time 4wd", tagasilla plokk (nupuga), reg. amordid (3-astmeline) , el. aknad+katuseluuk
kõik töötab
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Paar aastat tagasi sai õel NY-s külas käia ja seal peres oli `05a. GMC, topeltkabiin ja norm pikkusega kast taga (ega ma nendest Usakatest eriti ei jaga
), aga pikk oli igatahes ja sellega sai, alguses küll kõrval, kuid hiljem ka ise roolis mööda NY tänavaid ka sõidetud...polnud hullu midagi, igalt poolt sai esimese korraga sisse keeratud kuhu vaja oli
Kuna minu külaskäik sattus veebruari kuusse, siis väiksemas rajoonis, kus me elasime, topiti kohe ette ka sahk ja alguses kartsin küll, et ma ei mahu selle autoga teistega kõrvuti, aga kõik läks õnnelikult.