Uaz sildades õli vahetamine lääne analoogi vastu
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uaz sildades õli vahetamine lääne analoogi vastu
Tere,tavaliselt kallatakse uaz sildadesse ja käigu ja vahekasti vist mingit vene tad taolist ollust mis külmaga mega paks.Kui sinna miskit vedelamat lääne analoogi sisse kallata ega vist midagi hullu juhtuda ei tohiks pigem talvel vedelamate õlidega peaks ka määrimine parem olema.On kellelgi mingeid kogemusi?
Kui su uaz-i sillad ja käigukast õli kinni peavad siis võid muidugi lääne õlisid kasutada. Kui autot aga sihtotstarbeliselt kasutad siis iga suurema uputamise korral vesi sildades ja juhtub ka käigukasti. Vaata lääne õlide hinda ja mõtle kui tihti sa oled seda valmis vahetama. Põhimõtteliselt pole ju kogused kah kuigi suured aga ega lääne õli silda veekindlaks ei tee.
Mu UAZ on äia kasutada. Reduktorsillad all. Kõik õlid said ära vahetatud. Sildadesse läks lääne hypoidõli, sama ka kastidesse. Häda aga pole mitte õlis vaid äias, kes tahab lakkamatult õli reduktoritesse juurde valada. Tase on täitekorgist oma 10 mm allpool. Kui kurguni täis valada, siis üleliigne tuleb lihtsalt välja. Normaalne hypoidõli ei hangu ning töötab ka madalamatel temperatuuridel. Paksu vana vene Tad-iga ei pruugi autot liikumagi saada, eroti kui vesi sillas ning ära jäätunud. Vene õli kasutamine unusta ära.
Autot teadlikult enam uputamas ei käi,selleks teine masin.Kastid ja sillad peavad õli küll kinni kuskilt ei leki.Talvel sõltumata ilmast peab masin igal tööpäeval liikuma kuna kodunt muidu välja ei saa.Heale masinale pole kahju kallist head õli sisse kallata,seda enam et 20a vanas diiselmootoris juba mitu aastat poolsünt õli sees ja sõidab ilusti õli lisamatta õlivahatuse välba läbi.
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt: