õlirõhk

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

õlirõhk

Postitus Postitas IFF »

Tere, olge kenad ja soovitage normaalset töökoda, kus mootorit
remontida. Nimelt kadus õlisurve ära.

Parimat
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Kus kandis see töökoda peaks olema? Kas tegu diisel või bensiini mootoriga?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Tegu bensiinimootoriga ja asukoht oleks Tallinn.
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Täiendan teemat uute andmetega. Nüüd siis õlipump ja saaled vahetatud uute vastu. Õlirõhuga ikka probleem. Mootori soojenedes- õli vedeldudes,
kipub õlirõhk kaduma. Kas rõhuandur on probleemne nendel autodel?
Oskab ehk keegi soovitada mida järgmiseks kontrollida?
toits1973
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 110
Liitunud: L Nov 29, 2008 4:17 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toits1973 »

2,3 disladel on kül se probleem ja maksab se mingi 600,aga bensukatel ei tea,kas kuskil siis seda rõhku täpsemalt mõõta ei sa.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Ma ise mõtlesin, et keeran õlimanomeetri selle rõhuanduri
asemele ja siis on näha.

Parimat
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Nii, nüüd on rõhud mõõdetud. Külm mootor 3,5 - 4 bar, mida soojemaks
läheb seda rohkem rõhk langeb. Sooja mootoriga 0,6 - 0,7 bar tühikäigul.
Kus juures on tunda väikseid hüdrolööke - umbes 0,1 bar piires. Surve
peaks olema 70 kraadi juures (õli) 1,5 bar minimum tühikäigul ( 800 - 1000
pööret). Kas siit peaks nüüd järeldama, et uus pump on praak või on veel
mõni koht kust selline kala tuleb?

Parimat.
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

Kas vana pumba kaanel olid sügavad sooned sees, vahe hammakate ja kaane vahel peab olema vahemikus 0,10-0,20mm. Üle selle pump korralikku survet ei anna. Kuna vana saad kiirelt üle kontrollida siis tead järgmiseks reduktsiooni klapi üle vaadata, peale seda jäävad juba kanalid, plokikaane tihend.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Viga ilmselt leitud. Tuli välja, et uus õlifilter oli vigane. Sai pandud teine filter
ja asi paistab ilus olevat. Kui palju õlikell armatuuris sooja mootoriga peaks
näitama. Mul on seal esimesest kriipsust nati allpool. Õlituli põlema ei lähe.
Võibolla mõõdan siiski mehhaanilise manomeetriga üle, omal siis rahulikum.
Tänan kõiki kes kaasa mõtlesid.

Parimat.
Kasutaja avatar
Aidakas
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Jaan 02, 2008 11:00 pm
Asukoht: Pikavere.

Postitus Postitas Aidakas »

Töösoojal mootoril:
Tühikäigul --- punase ja esimese vahe esimesel kolmandikul.
~1000 --- esimene valge.
~2500 --- noole jagu alla poole.
~3000 --- keskmine, noole paksuselt napilt üle.
Ei tea kui korralik omal on aga loodan et see peaks üldiselt ka keskmine olema, seda veel et sees on OMW poolsünt.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Nii, hõiskasin liiga vara. Probleem endiselt üleval.Sümptomid - külm mootor umbes 1200 - 1500 rpm - surve 1,5 bar. Nati soojenedes surve tõuseb kusagile 4 bari juurde. Siis langeb mootori soojenedes lõpuks 0,7 bari kanti. Sooja mootoriga pöörete lisamisega 2500 - 3000 rpm õlisurve ei taha üle 1,5 bari tõusta. Vähemalt punast tulukest enam ei näita.Niipalju siis vahepeal tehtud, kontrollitud lisaks: mõõtsin ära kompressiooni - kõigis silindrites üle 13 bari,
küünlad ka kõik ilusad. Kiskusin klapikambri kaane ka maha ja laiali (nukk-
võllid ja tõukurid olid ka kõik korras). Siit järeldus, et plokikaas ja tihend
korras. Jääb vist ikka ainult vilets (uus) õlipump alles. Panin prooviks seibi
ka reduktsiooniklapi vedrule taha -ei muutunud midagi.
Mismoodi umbes kanalid õlirõhule mõjuvad? Peaks vastupidi rõhku tõstma
(vähemalt anduris)

Parimat.
stihl
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: L Nov 29, 2008 1:56 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas stihl »

Saaled vahetatud, aga kas vändakaelad keegi mõõtis üle, on nad ikka piisava läbimõõduga ja kindel, et haiget pole saanud...? Vblla kaob sinna rõhk ära. Piisab isegi ühest soonilisest kaelast...Lahendus on üsna kallis: vända lihv + remontsaale.

Teine asi on jah, muidugi, need õlipumba sooned...Hammasrattad ise niimoodi lambist reeglina ei kulugi, pigem saavad sooni külgnevad korpuseseinad. Kas uus pump oli terve tükina vahetatav või ainult hammakad?
Õlipumba kinnitus ploki külge samuti väga oluline.

Kanalitega ei juhtu tavaliselt midagi, kui pole just totaalselt kokkujooksnud mootoriga tegu ja lihtsalt metallipuru täis, millega vist tegemist pole.
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Teema lõpetuseks siis põhjus kah - pragu plokis.

Parimat.
Kasutaja avatar
IFF
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 30, 2006 7:48 am

Postitus Postitas IFF »

Jätkan seda teemat. Võtsin mootori laijali lootes leida seda pragu. No ei leia.
Siis lahutasin õlipumba lahti ja mõõtsin hammakad üle. Tulemused on
ühest küljest head, teisest halvad. Nimelt hambumus tolerants on üle
normi. Norm oleks 0,1 - 0,2mm, mul 0,3mm. Korpuse ja hammakate vahe
ka piiripealne. Lubatud 0.03 - 0.1mm, mul 0,1mm. Kaanel mingeid sooni ei
ole. Tolerantsid on võetud Opel TIS 2000 programmist. Naljakas on see ka, et pump on juskui uus (väidetavalt). Pean sellel
sellil vist midagi pigistama, kes pumba paigaldas (vahepeal pold aega ega
kohta kus teha). Nüüd siis ilmselt vaja uut õlipumpa. Olen mõnest poest
uurinud, igalpool tellimine ja originaali jutt. Imelik on see, et see pump, mis
mul peal oli on ilma igasuguste numbritetta ja kirjadetta. Täiesti puhas.
Originaalil ikka tavaliselt number peal. Väike kahtlus on, et äkki sobib
mõni omega pump peale. Pika jutu lõpetuseks uuriks siis, et äkki keegi
teab omavahelist sobivust õlipumpadel - autodel.

Parimat.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Kas Forss-ist oled uurinud.Nende B osad on tavaliselt ilma igasuguste kirjateta.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Vasta

Mine “Opel”