Diisli käivitus ja üleliigne möla

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
grand-cherokee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
Asukoht: vändra

Diisli käivitus ja üleliigne möla

Postitus Postitas grand-cherokee »

mille pagana pärast mu jeebik plagiseb nii kuradi palju. Ja asi on juba sealmaal et belarus traktori mölinast on jeep varsti üle. Ning miks viskab külm käivitusel halli pilve tagant välja ja mootor puterdab. Palju lollakaid küsimusi mis tahaks vastust. :?
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Ei taha küll pahasti öelda,aga kelle sõnad on need:
mul on oma grandil sama mootor peal ja hoolimata kuuldusest, et kui s*tt üks mootor olla võib ma ei kurda. Pea 8 kuud on auto minu käes olnud ja mootori probleeme pole suuremaid olnud.(Välja arvata rihma rulliku purunemine ja tõukur varda pealt ära kargamine) ole mina autoga rahul
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
grand-cherokee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
Asukoht: vändra

Postitus Postitas grand-cherokee »

praegu ma söön oma sõnu.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: Diisli käivitus ja üleliigne möla

Postitus Postitas trc »

grand-cherokee kirjutas:mille pagana pärast mu jeebik plagiseb nii kuradi palju. Ja asi on juba sealmaal et belarus traktori mölinast on jeep varsti üle. Ning miks viskab külm käivitusel halli pilve tagant välja ja mootor puterdab. Palju lollakaid küsimusi mis tahaks vastust. :?
1) plagiseb, sest klapivahed on valed/reguleerimata.
2)Suitseb, sest pihustiotsad enam ei pihusta vaid "kusevad".
3) kui aga plagin ei lõppe ka mitte sooja mootoriga ning tegu on mootoriga, millel klapivahesid reguleeritakse automaatselt, on need reguleerimist teostavad palikad väsinud ja tahavad uute vastu vahetamist…
4) Kui suitsemine ei lõpe ka sooja mootoriga - kahtlustaks mingit suuremat kala a'la kolvirõngad läbi või et siis miski jama kaane tihendiga - kas sa veekulu radikas oled kontrollinud?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
grand-cherokee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
Asukoht: vändra

Postitus Postitas grand-cherokee »

suitseb ainult see hetk kui käivitada, ning siis viskab külmastpeast pahmaka välja. See annab aluse kusevale pihustile ja kontrollida saan oidu õlinäppude juures.
Ma nüüd ei tea kas tal on ise reguleeruvad klapivahed või ei, sest klapikambri kaant ei saa ilma mootorit allapoole laskmata kuidagi vahelt välja, Niipalju olen piilunud, et nukvõll on mootori plokis sees ja nügimine käib läbi varraste.
Sel autol veel sisselase kah möliseb nii kuradi palju, sest tal ju see järelpõletus süsteem.

Aga yanekk. Muidu on kuradi hea auto...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

grand-cherokee kirjutas:suitseb ainult see hetk kui käivitada, ning siis viskab külmastpeast pahmaka välja. See annab aluse kusevale pihustile ja kontrollida saan oidu õlinäppude juures.
Ma nüüd ei tea kas tal on ise reguleeruvad klapivahed või ei, sest klapikambri kaant ei saa ilma mootorit allapoole laskmata kuidagi vahelt välja, Niipalju olen piilunud, et nukvõll on mootori plokis sees ja nügimine käib läbi varraste.
Sel autol veel sisselase kah möliseb nii kuradi palju, sest tal ju see järelpõletus süsteem.

Aga yanekk. Muidu on kuradi hea auto...
Sul peaks olema igal silindril oma kaas (oli ka erandeid). See on VM Motori poolt Chryslerile tehtud mootori eripära. Tõukurid on isereguleeruvad hüdrod. Ja möliseb sellepärast, et sul on EGR klapp kinni jäänud lahtijäänud asendisse ning väljalaskegaasid tulevad sisselaskesse pidevalt tagasi, tüüpviga. See teeb sellist tumedat mölinat. Aga eks pihustid või kõrgsurvepump lagise sul, kui hääl on valjem kui belarussil. Kulunud diisli värk noh.
+372 5028488
Kasutaja avatar
grand-cherokee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
Asukoht: vändra

Postitus Postitas grand-cherokee »

Just see tume mölin tal ongi juures. Ja ma ei ütleks, et ta just väga kulunud mootor oleks. Läbisõitt pole just eriti suur ja ka co ja tahma näitajad on üleootuste madalad... või siis puuduvad (nimelt 0,3)


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
on see EGR klapp seal coolerist minevast lõdvikust vasemalt sisselaske küljes?
Kasutaja avatar
malvekas
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: L Dets 29, 2007 6:29 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas malvekas »

See on ja see EGR klapp. Endal on ka korra see kinni jäänud, kuid abistasin natust peeneotsaliste näpitsatega ja hakkas uuesti liikuma ja liigub siiani. Kui lahti jäänult kinni kiilub, siis soojast peast samasugune kõrvaline müdin.
Kui halli välja lööb ja külmalt lonkab, siis kontrolli kindlasti ka eelsüüte küünlaid. Ise vahetasin esimeste külmade ajal ära, kuna tekkis raskem käevitumine (lonkas, ajas halli välja ja -6 juures jäi alles kolmandal katsel käima). 2 küünalt olid läbi.
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Tõukuri vardad kulunud, siis teeb ka sellist tumedat müdinat. Lisaks veel võivad klapid üle lihvimist saada.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”