Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
4x4garage
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 158
Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
Asukoht: Kostivere-Jõelähtme

Postitus Postitas 4x4garage »

[quote="tarmo"]Kas omab mingit tähtsust see, kas pidurisadulad on paigutatud silla suhtes ette, taha või hoopis üles? Loogika ütleb, et pole mingit vahet ja üleval oleks nad kõige rohkem kaitstud (sh voolikud).

Sadula asukoha muutmisega muutub ka õhutusnipli asukoht,pidurisüsteemist õhu väljasaamine on raskendatud.
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

4x4garage kirjutas:
tarmo kirjutas:Kas omab mingit tähtsust see, kas pidurisadulad on paigutatud silla suhtes ette, taha või hoopis üles? Loogika ütleb, et pole mingit vahet ja üleval oleks nad kõige rohkem kaitstud (sh voolikud).

Sadula asukoha muutmisega muutub ka õhutusnipli asukoht,pidurisüsteemist õhu väljasaamine on raskendatud.
Õhutusnippel peab jääma kõige kõrgemasse kohta, muidu on perse, ausalt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

erik kirjutas: Õhutusnippel peab jääma kõige kõrgemasse kohta, muidu on perse, ausalt.
Tundub, et Pajero sadulad on sellesmõttes sobiva ehitusega, et üles paigutades jääbki nippel kõige kõrgemale. Kas nii on hea? :

Pilt
Pilt

Kes soovib kinnituste lõikamiseks joonist, siis palun: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album91/t ... rid?full=1
Sobib juhul kui sillatala läbimõõt on 80 mm ja kasutatakse Mitsubishi Pajero (ca 92-00a) tagakettaid ja pidurisadulaid.

Kokku sai tagasi ka hüdrosilindri väljavõtetega roolikarp:

Pilt

... ja amordikinnitused:

Pilt
Pilt
Viimati muutis tarmo, R Nov 07, 2008 10:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

Kaldun arvama, et nii ei ole hea- nippel on küll üleval (hetkel) aga ilmselt õhutuskanal siseneb silindrisse poole pealt. Vaid arvamus. Kas plaanid paigaldada rem. kompl. suportile ,siis saad kolvi välja ja näed kanali sisenemise silindrisse ära.
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Tom 73 kirjutas:Kaldun arvama, et nii ei ole hea- nippel on küll üleval (hetkel) aga ilmselt õhutuskanal siseneb silindrisse poole pealt. Vaid arvamus. Kas plaanid paigaldada rem. kompl. suportile ,siis saad kolvi välja ja näed kanali sisenemise silindrisse ära.
Eelkõnelejaga nõus. Vale kanali asukoht on probleem kui vaja kiiresti võistlusel näiteks pidurivoolikut vahetada. Tean millest räägin, garaazis saab veel pitskruvi ja sõprade abiga hakkama aga võislusel ... :smash
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Vahepealne kooli lõpetamine ei ole viimane kuu lasknud midagi edasi teha, nüüd on jälle aega nokitseda. Sel aastal valmis saamise plaan oli selgelt liiga optimistlik 8)

Tagapidurid said siis soovituste järgi ikkagi külje peale (ette). Vast siis ei teki õhutusega probleeme. Huvilisi oli siin palju, kui keegi tahab vaatama tulla, siis palun. Panen millalgi mõned pildid ka.
Enamik asju on nüüd tugevasti külge keevitatud, tugevdusi veel vaja juurde lõigata.

Rehvilukud jäävad kangesti ventiilile ette. Kas selline sisselõige nõrgendab sisemist rõngast liiga palju ja tõmbab poltidega rõnga kõveraks? Rõnga paksus on 10 mm.

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

uputaja kirjutas:Kas peiteventiilid ei sobi?
http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
Andres
peiteventiili kasutamiseks tuleb ju metallnippel otsa keerata... ja see ei anna kuhugi suunas painduma. Iseenesest nats porno paistab aga samas ei usu et nüüd selle koha pealt kõveraks tõmbab. Poldid ise keeratakse ise üsna väikese (10-15Nm) jõuga kinni.

rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Just - peiteventiil oligi plaanis algul panna, riiuliski olemas need, aga samal põhjusel ei saa, et ei paindu. Ja painduva kummiventiili puhul (ilma sälguta) ei saaks jälle voolikut otsa panna, sest välimine rõngas jääb ette. See sälk muidugi näha ei jää, sest välimine rõngas katab ära, rohkem oli just läbipaindumises mure...

Üks jama veel tagavintsiga. Nimelt on kavas teha combo, mida paljud on juba kasutanud - ees elektriline (trossiga), taga mehhaaniline (nööriga). Ja tagumine jookseks raami vahelt lisaks ka ette.
Kuidas aga tagada, et tagant ette jooksev nöör enamvähem ühtlaselt poolile keriks?

Ning kolmandaks - kust saab pisikesi rullikuid, mida raami vahele nööri juhtimiseks panna?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Vaheta ära, ette elektrine pane nööriga ja taha mehaaniline trossiga. Esiteks saad esiotsa kergemaks ja teiseks on nööriga parem, mugavam ringikäija ja kolmandaks ma ei usu, et see nöör seal kõhu all väga kaua vastupeab.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Oota ja mõtle, mehhaaniline ja nöör, elektriline ning tross. Ma teeks kindlasti vastupidi... Kuidas tagavints poolib, huvitav kellel võiks sellega kogemust olla? :lol: . Super hästi poolib, kui viimane enne vintsi olev rullik on tagavintsist piisavalt kaugel u. 2 m ja asub täpselt vaatega trossitrumli keskele. Rullikuid pole tegelt põhjaalla vaja piisab suurtest avadest - silmadest - juhtplaatidest, millel on korralikud raadiuses servad..
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

krt Prido ka ei mõista pühapäeva hommikul magada...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

puuri ventiilile uus ava sobivasse kohta :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

tross jookseb peale paremini (nöörist), vahe vintsi ja rulliku vahel peaks olema maksimaalne ning trossi- ja vintsipooli telgjoon peavad olema risti muidu kerib rullikule lähemal olevale pooli servale.
Meie kasutame taga meh.vintsi ja nööri õnneks puuduvad kogemused,pole vaja läinud.
Peab vist mainima et trossi ei kasuta üldse st. elektrivintsil on ka nöör.Loodan et majanduslik olukord ei sunni tegema teisi valikuid.
Tuli meelde et "Põhjakivi" taga oleva meh.vintsi originaal pooli pidur tugevama lisa vedruga ei suutnud 11,5mm (GOST) rippuvat (ninast vintsini) trossi poolil hoida.Nööriga see probleem puudub, 8mm tross on muidugi oluliselt kergem.
Pika jutu lühike mõte,kui peaks kasutama trossi siis taga.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”