esisild kempi lukku?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
esisild kempi lukku?
kas on veel võimalik autot igapäevaselt normaalselt kasutada kui esidiffer kinni keevitada? Autoks vana pajero, millel full-time 4wd niikuinii puudub. Manuaalsed rummulukud saavad ka peagi külge. Idee poolest peaks siis saama seda kasutada nii 3WD kui 4WD-na.
Ehk kas siis kui ainult üks rummulukk kinni panna, saab sellega veel talvel linnas sõita või hakkab kiskuma sinnapoole kus lukk kinni?
terv
Sten@algaja.huviline
Ehk kas siis kui ainult üks rummulukk kinni panna, saab sellega veel talvel linnas sõita või hakkab kiskuma sinnapoole kus lukk kinni?
terv
Sten@algaja.huviline
Re: esisild kempi lukku?
Igapäevaselt vööni mülkas jah, kuival maal tahab esidiffer ikka rohkem mängida kui tagumine...heaküll, keerad hubid lahti.....aga maastikule minnes siis kas ainult tagavedu või siis 4wd koos esi diffi blokiga...peaks suht kiiresti midagi ära lõhkuma.....fs kirjutas:kas on veel võimalik autot igapäevaselt normaalselt kasutada kui esidiffer kinni keevitada?
arvab virgo@algaja huviline
Mudas alates 2003.
Re: esisild kempi lukku?
aga kui ainult _üks_ hub lukustada?chp kirjutas:aga maastikule minnes siis kas ainult tagavedu või siis 4wd koos esi diffi blokiga...peaks suht kiiresti midagi ära lõhkuma.....
Re: esisild kempi lukku?
3WD? üks rummulukk kinni? Talvel? jfc...fs kirjutas: Ehk kas siis kui ainult üks rummulukk kinni panna, saab sellega veel talvel linnas sõita või hakkab kiskuma sinnapoole kus lukk kinni?
Anyway, minu samurai salongis on suurelt kirjas, et rummulukke tohib kasutada AINULT paaris ja 4WD-ga.
Aga noh, WRC-s kihutavad ka mõnikord 3 ratta najal, vaata et isegi 100ga teinekord
A neil pole kindlasti kempi difrid...
Viimati muutis rommi, N Aug 18, 2005 10:58 pm, muudetud 1 kord kokku.
Heaküll...ma kujutan ette et "in mud pits" nagu jr kirjutab, siis lops-lops hubid sisse...aga vahepeal ju paratamatult ka mingi tahedam osa...et seal nagu sellist muretut floorimist ei ole...siis jälle lenksu tagant vutt-vutt hube keerama...üsna tülikas varjant tehase diff-locki emuleerida. Et talvel tahaks ka nagu vahepeal 4wd peale kangi nihutada, et kuskil varahommikuses tallinna liikluses (isegi homikuti talvel liivalaias läbi 20 sendise lume tööle murdnud) või kuskil maateedel siis on üsna abiks....kempi blokk vist nagu siis eriti roolimist ei soodusta...diff kirjutas:jr i vana 3.0 patrol millele sai kempi lukk tehtud vurab siiani mööda eestimaa teid. omanikud elusad ...
Samas pole muidugi ise omanud/sõitnud...puht tehnilisest küljest üritan ette kujutada.
Mudas alates 2003.