Näedsa, kuu aega foorumit ei külasta ja kohe on Suzuki kiitmine soiku jäänud
Väga hea masin algajale õppesõiduks!
Kriteeriumis peaksid minu jaoks olema järgmised:
1) kindlasti ei saa sellest treileri autot, ehk siis peab saama tavaliikluses sõita
Aga palun.
2) off-road jupide saadavus ja hind võiks olla väga hea, ehk siis peaks igalt poolt saada olema.
Kui tuuningjuppe silmas pead siis lase aga tulla: telli Ameerikast või JR Motorsist, USA turg on Samurai juppe paksult täis.
Kui pead silmas tavalisi (kulu)osi siis innad on mõistlikud ja saadavus normaalne.
3) lihtsus ja töökindlus - minimaalselt tehnikat, puhur võiks olla ja kojamehed, jne
Täpselt selline Samurai ongi!
Lisaks äärmiselt lihtne.
Remondiks piisab stardipaketist lehtvõtmete komplekt, kruvikeeraja ja kuvalda.
Edasijõudnud remondimees võib laiskusest muidugi padrunvõtmete komplekti muretseda
4) selge see, et manual
Aga palun.
Lisaks on Samurai konkurentsitult odavaim (alates 15.000 EEK, tavahind ca 30.000 EEK), ülejäänud raha eest saad tuunida (mis maksab olenemata toorikust üsna samapalju).
Ja nagu alguses öeldud: väga hea õppesõidumasin algajale!
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002