Ladoga 2009 - 30.05 - 07.06

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

tyybel kirjutas:Aidake, palun, diletanti - turism, turism open, grand turism - mis, krt see päris eesti keeli siis ikka on?
Turism sõidab TR1 rajal
Turism Open TR2 rajal
Grand Turism on lihtsalt tutvumine erinevate vaatamisväärsustega. Seal pole aja peale sõit, vaid lihtsalt mõnus kulgemine. Seal klassis sõidavadki meie poisid.

GT klassis osalemine maksab kuni 15 dets. 515 EURi

Priit
QKulgur
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

Lisaks veel niipalju, et raidis, turismis ja openis teel olevad elukad on mitmed tõesti "elukad". Eestlaste protod on suisa Pebble Beachi väärilised kunstitaiesed nii välimuselt kui insenerlahendustelt. Venelastelt tuleb rajale ikka selliseid asju, mille kohta on auto, saati veel maastur, ikka kole raske öelda. Isegi vana hea trakats "russ" on suisa iludus. Raidi ehk paarikaupa sõidetavat rasket turismi sõitsid enamuses Uazikud ja Nivad aga need on ka hirmsad elukad. Selline ehe Raidi elukas, mille nime ei oska öelda ja mida Jussike Mannerheimi liini taustal parasjagu uurib :D Zdelano v CCCP?

Täiesti vaba ehitusega on just Grand Tourism, vabaduselt järgmine on loomulikult Proto aga ka Tourism Open, kus on ratas piiratud 970 mm'ga. Tavaline Tourism on TR1 aga lubatud koobaste lõikamine, kere- ja vedrustuse tõste ja 33-tolli rehv. Kui saavutusspordiga tegeleda ei taha, siis niisama elunautijatele on GT super ja lihtsalt mudasõpradele safariks TO. Iseenesest ei ole GT klassis keeldusid-käskusid korraldaja mõeldud rada sõita aga kas 800-seeria numbriga auto proto rajale lastakse?
Ja see on siis Tourism Open klassika. Peaks "vabaduse" (ehk eestlaslik "ehitan kuidas tahan aga mitte reeglite järgi") armastajatele sobilik klass olema?
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

INFOKS

Hetkel teeb Toomas otsa lahti ja alustame esimese rahakogumise vooruga:

4x4 Alakomitee MTÜ
221026917503
HANSAPANK

Makse eurodes ja selgitusse registreerija nimi.

ÄRGE UNUSTAGE KA ,,TEHNICKA" EEST TASUDA.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Minu poolt ülekanne tehtud 620+145EURi
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

Millal esimene raharong teele lähetatakse st millal on tagumine aeg, et raha MTÜs üle oleks?
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Vabandused ette , kuid jälle tulen oma Kuramuse Turisti jutuga siia teemasse 8)
Ilmselt tuleb küll Zootrammi Margusel nööbist kinni võtta ja ta detailsemalt üle kuulata, kuid üks küsimus on? Kas turistide reis on sõit kogu ürituse vältel, ehk sisuliselt nädalane tripp telkide ja supikateldega, ümber Ladoga või on ka neil võimalus visata karavan baaslaagrisse. Lisaks kas ka baaslaager on liikuv, mis tähendab seda, et keegi peaks olema niiöelda autoga baaslaagris mis kolib ühest punktist teise kahe etapi vahel?
Sry, kuid inffi on kuidagi vähe selle kohta. Vanasti minumeelest oli päris palju juttu Oliveri (4x4offroad) lehel vist Alexi ja kelle iganes sulest veel, kuid enam kahjuks inffi leida ei suuda. Siin on küll vahvaid lugusid Vahuri , Priidu , Tomi ja teiste tegijate poolt, kuid sellist mõnusat reisikirja kogu formaadi ülevaatena enam ei leia.
Tänud ette linkide eest , kui keegi oskab puistada mõne emakeelse reisikirja.
Minumeelest oli isegi kunagi Delfis PriitV sulest ladoga lugu, kuid ei leidnud. äkki ajan ka ise Vepsa looga segamini mis arhiivist välja tuli....
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Vepsal baaslaager seisab, Ladogal liibub laager koos trassiga, pmst on iga õhtu sul uus laager ja ülesõidud on suht pikad, keskmiselt u. 100 km päevas.
Ilma "pilleta" (toetav meeskond) on väga ebamugav, sest siis pead sa kogu oma koli hoidma võistlusautos.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Priidu Grand Turismi jutt oli vast Vepsa kohta. See on selline pika nädalavahetuse üritus. Paned laagri jõe äärde maha ja teed kaks päeva kerge walkabouti, kui tsiteerida Krokodill Dundeed.

Ladogal on start laupäeval ja finish nädal hiljem. Seal on ca 3 kahepäevast laagrit -> ca 3 päeva saab ilma laagrivarustuseta rada sõita. Ülejäänud päevadel kippus nii olema, et kogu killavoor jahvatas autos kaasas.
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Põhimõtteliselt on võimalik pakkuda transat ja tehnilist abi. Seega saab osta teenust, kus 100% igas laagris on sul tehniline personal olemas, koos sinu juppide, telkide ja muu kaubaga, mida vajalikuks pead (ÕLU).
Seega endal siis muret pole ja ei pea asju turistimasinas kaasas tassima.
Sammuti võib mõelda mõnd sportklassi tehniliselt abistada.
Ja loomulikult igaõhtune SAUNA päev.

Priit
QKulgur
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

"Äriplaan", müüa Laadogal liikuvat laoteenust. Baashinnaks ja pinnaks üks euroalus! Kola garanteeritud olemasolu järgmises baaslaagris. Osta raha eest võimalus tühja autoga ringi kärutada! :D
Pean vist juurde lisama, eeltoodud lõik on lihtsalt sarkastiline märkus minu poolt. Aga arvestades minu postkasti laekunud järelpärimisi on mõnel transpordiga lähemalt tuttaval tegelasel natuke mõtlemisainet äkki!
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
4x4garage
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 158
Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
Asukoht: Kostivere-Jõelähtme

Postitus Postitas 4x4garage »

Koosolek peetud,Kostivere 4x4 osaleb ka Laadoga 2009,seekord TR-1 klassis.
Priit, kas see aasta on teil uuendatud saun kaasas.
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Tule homme Kannu siis räägime ja võta mõni Proto klassi mees ka kaasa. Tundub, et neid tuleb .......


Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

TR Pjätt kirjutas:Tule homme Kannu siis räägime ja võta mõni Proto klassi mees ka kaasa. Tundub, et neid tuleb .......


Priit
QKulgur

Priit me katsetatud autoga Ladogal ei käi.Ainult otse "garagest" :lol: aga uut veel ehitada ei viitsi.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

No tra ma ei või, mis sel praegusel siis viga on. Tule kannu, seal räägime.

Priit
QKulgur
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”