Rahune nüüd natuke ja loe seda foorumit, kogu tõde on siin kirjas. Minu arust on Roverist paremaid aparaate ja enamus siin kirjutajatest oleks sellega nõus. Tegelikult on defender ülehinnatud katuse ja ratastega kast, millel on minu jaoks täiesti vastuvõetamatu juhtimisasend. Aga samas on selles kastis oma võlu. Ja andku mulle kõik roveri fännid andeks. Mis peamine, roveril pole tehasest mitte ühtegi difri lukku.egonr kirjutas:See tundub küll huvitav ja seni väga hästi argumenteeritud hindadega. Milline see defender olema peaks aasta, mootor, keretüüp veel midagi mida peaks teadma otsimisel?
E
millist autot valida 4x4 toorikuks?
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ai, nüüd panid täiega pusse!erik kirjutas:Mis peamine, roveril pole tehasest mitte ühtegi difri lukku.

Keskdifri lukk on kõigil by defult!
Ja sildadesse saab igasugu huvitavaid asju panna:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=128
Konkurentidest ka veidike.
Eks sa pead ise valiku tegama (nende kolme vahel):
LC 70
LR 90
G-lühike
Ma ei ütle, et nad oleskid halvad autod, aga poulaarteaduslikult võttes:
LC 70 eeliseks on tema üline populaarsus ja lai kasutusala ning kindel tehnika. Miinuseks kaal ja roosteussi lembus.
LR eeliseks on lai mootorite valik, vastupidva käiguosa, hea vedrustus, väike kaal, lihtne konstrukstioon ja pea piiramatu modifitseeritavus. Miinuseks tehase sedas nõrgad pooltljed ja püsikiirusliigendid.
G- eeliseks lukkudega sillad ning pommindlad mootorid ja käiguosa. Miinuseks suht kõrge hind, suur kaal ja roosteussi lembus
Ülejäänud 4x4 aparaate nimetagem siis tinglikult "teise sešeloni" masinateks, sest niisma saab cruisida kõivõimlike 4x4 autodega, tõsiselt vaid mõnedega.
Viimati muutis Landy, E Dets 01, 2008 9:38 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Olen Landyga samal meelel, Defeka suureks plussiks loen mina ikkagi vedrustust. Paljud TR3 klassi masinad on jäänud analoogsele vedrustussüsteemile truuks. Toyota plussiks on sõlmede suurem töökindlus. G on minu jaoks veits tume maa...
Ise kasutan juba viimased 2,5 aastat kõige inetumat TR1 autot 95a Defender 90.
Ise kasutan juba viimased 2,5 aastat kõige inetumat TR1 autot 95a Defender 90.

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui pada katelt "sõimab", siis G-mersul oli hiljuti üsna suure numbriga juubelK.Kotkas kirjutas:Selles lauses on 2 põhitõde landroveri kohta:Landy kirjutas:[
Kui eelistad bensukat, siis pritsungiga 3,9 V8 (Buick-i V8 koopia)
Kuid kuna auto on viimased 25 aastat olnud suures osas muutumatu
Muutumatu juba 25 Aastat ning see v8 on ka aastast 67 ...

Järelikult on Buick-i inseneerid olnud nii vinged vennad, et suutsid toota ülikerge ja vinge alumiiniumist ploki mille baasilt on Rover-i inseneeridel õnnestunud 40 aastat edasist arendusteööd teha ja võimust ja litraazi välja võluda. Algsest 3,5 L on jõutud kuni 4,6L (tuunijad kuni 5,0L) töömahuni ja ka hobuseid on sealt karjade kauap välja võlutud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Need ( V8 )plokinaaned annavad loomulikult järgi kui pikka aega ilma veeta või õlita sõita. Aga sassi nad niisama küll ei lähe,uputaja kirjutas:Ma olen kuulnud , et roveri mootoril pidid plokikaaned nõrgaks kohaks olema . Et õli ja vesi pidid jube lihtsalt sassi minema .
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Suure numbriga juubel tuleb järgmisel aastal… samas demagoogia huvides unustad sa ära lause teise osa - e. G on vahepeal saanud terve hunniku uusi mootoreid, sisu-uuendusi ja muud nipet-näpet. Silla ja raami külge pole hakatud kuna nad pole selleks põhjust andnudKui pada katelt "sõimab", siis G-mersul oli hiljuti üsna suure numbriga juubel![]()

allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: millist autot valida 4x4 toorikuks?
1) see auto on sul juba olemas Toyota LC120egonr kirjutas:Tervist,
olen seda foorumit kamminud ja kamminud ning kõik on kindlasti alati rahas kinni. Aga ma olen algaja ja sooviks hakata tegelema off roadiga rohkemal määral kui seda on mu kodutee mida ma sõidan LC120 '08.
Kriteeriumis peaksid minu jaoks olema järgmised:
1) kindlasti ei saa sellest treileri autot, ehk siis peab saama tavaliikluses sõita
2) off-road jupide saadavus ja hind võiks olla väga hea, ehk siis peaks igalt poolt saada olema.
3) lihtsus ja töökindlus - minimaalselt tehnikat, puhur võiks olla ja kojamehed, jne
4) selge see, et manual
Palun põhjendage natukenegi oma soovitust!
2) Sel juhul soovitan LR Defendrit
3) sobivad kõik aotud, mis pole ise tehtud.
4) Sel juhul jällegi LR või Toyota
Aga see selleks, mõtle nüüd ikka väga tõsiselt mida sul vaja on. Käi kasvõi veel paaril võistlusel.
Esimene soovitus on müü Toyota maha ja osta selle eest MB G400, kõik sinu soovid saavad rahuldatud.
Kui sa nüüd soovid tõesti tõsiselt hakata tegelema asjaga, siis mõtle varem enda jaoks välja kui hästi sa autot remontida oskad ja seda teha viitsid ning mis klassis sa tulevikus sõita tahaksid. Siis saab pilt selgeks mida sulle soovitada.
MB G - mugav, vastupidav ja väga töökindel. Ise kasutan igapäeva liikurina ja olen ka võistlustel osalenud TR1 klassis, ning erinevatel safaritel käinud. Siimaani ainult õlisi vahetanud. Super masin!
Kahjuks natuke raske ja ei näe võimalust, et TR2 klassist edasi ronida.
Toyota 70 - mugav, vajab rohkem nokitsemist kui G ning ei ole seda erilisust, mis LR D90 ja G-l on. Sammuti ei näe erilist mõtet punnitada kaugemale kui TR2. Seega kui soov on jääda TR1 elukajaks, siis mõtelks selle peale.
LR Defender - Ilus auto, täiesti persses sõiduasendiga. Kõige rohkem pead remontima aga mingid tüübid kogu aeg patsutavad õlale ja ütlevad mis juppi millega vahetada saab, et oleks töökindlam - raudselt minu valik, kui tahad arenenda ja jõuda lõpuks TR3.
Lõpetusek võin sulle öelda, et kaalusin ise aasta tagasi ka auto ostu millega TR1-s võistleda. Lõpetuseks ostsin MB G463 väga korraliku ja hea masina, ning olen siiamaani rahul. Ainuke masin millega saad tööl, teatris ja metsas käija ilma, et probleeme oleks.
Minu eelis muidugi sinu ees on see, et mul on ka korralik võisltusmasin, et ennast võistlustel välja elada ja mingisugune teave sõidust kui enesest.
No mõtle ise kui sa küsid Aava ja Märtini käest, et kulge sooviks ka siin natuke ralliga tegeleda, mis te mulle soovitate, tingimused on sellised
1) kindlasti ei saa sellest treileri autot, ehk siis peab saama tavaliikluses sõita
2) jupide saadavus ja hind võiks olla väga hea, ehk siis peaks igalt poolt saada olema.
3) lihtsus ja töökindlus - minimaalselt tehnikat, puhur võiks olla ja kojamehed, jne
4) selge see, et manual
Priit
QKulgur
p.s. mitte et ma ennast Märtini ja Aavaga võrdleks.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui P38A (RR II) jõudis tootmiseese BMW käe all, siis seal kasutatvad 4,0 4,4 ja 4,6 Mootorid põhinevad ikkagi samal plokil.erik kirjutas:Kas Range Roveri 4,4 ja 4,6 mitte BMW päritolu pole? Need ikka nati uuemad motod...
Kõigil neil (alates 3,9L) on sama silindri mõõt 93.98 mm, vaid kolvi liikumise tee on erineva pikkusega.
Vaid 2,5 R6 Diisel on Bmw kapsaaiast.
Viimati muutis Landy, E Dets 01, 2008 10:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ländy, selline roveri armastus, tra ma ei või. Sa ei tea isegi seda, et Buick'i insenerid ei tootnud alumiinium plokki, vaid malm ploki, mis oli persekukkunud. Sinu kallid roveriinsenerid tegid asja alu peale.Landy kirjutas:Järelikult on Buick-i inseneerid olnud nii vinged vennad, et suutsid toota ülikerge ja vinge alumiiniumist ploki mille baasilt on Rover-i inseneeridel õnnestunud 40 aastat edasist arendusteööd teha ja võimust ja litraazi välja võluda.
Jünger, loodab et nüüd väga puusse ei pannud.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
No Landy, siis pead Wikipediasse paranduse sisse viima...
Early models of the L322 were powered by a BMW V8 of 4.4 litres, until the introduction of a 3.6 TDV8 engine.
Ehk kasutusel oli BMW M62B44 mootor, mida oli natuke mugantatud...
Ja hiljem tuli Jaguari (alge ilmselt mõni USA ford) mootor, mis ei ole kuidagi seotud, selle vana V8´ga
copy from wiki:
Conscious of the need for more power to keep up with the Range Rover's competitors, and reluctant to keep relying on BMW for power plants, Ford presided over the adaptation of engines from Jaguar (also Ford-owned) for Land Rover use. A 4.4-litre, 305 hp (227 kW) version of the Jaguar 4.2-litre V8 was developed and first used in the new 2005 Discovery/LR3 model, temporarily giving it more power than the Range Rover. At the 2005 Detroit Motor Show, a major update of the Range Rover was unveiled, with the base model using the LR3/Discovery 3 engine, and a premium model using a supercharged version of the Jaguar 4.2-litre V8 developing 400 hp (300 kW)—the same engine slated for the new Range Rover Sport (the RRS model uses a detuned variant making a total of 389 bhp), scheduled for introduction about the same time (mid 2005) as the updated Range Rover.
Early models of the L322 were powered by a BMW V8 of 4.4 litres, until the introduction of a 3.6 TDV8 engine.
Ehk kasutusel oli BMW M62B44 mootor, mida oli natuke mugantatud...
Ja hiljem tuli Jaguari (alge ilmselt mõni USA ford) mootor, mis ei ole kuidagi seotud, selle vana V8´ga
copy from wiki:
Conscious of the need for more power to keep up with the Range Rover's competitors, and reluctant to keep relying on BMW for power plants, Ford presided over the adaptation of engines from Jaguar (also Ford-owned) for Land Rover use. A 4.4-litre, 305 hp (227 kW) version of the Jaguar 4.2-litre V8 was developed and first used in the new 2005 Discovery/LR3 model, temporarily giving it more power than the Range Rover. At the 2005 Detroit Motor Show, a major update of the Range Rover was unveiled, with the base model using the LR3/Discovery 3 engine, and a premium model using a supercharged version of the Jaguar 4.2-litre V8 developing 400 hp (300 kW)—the same engine slated for the new Range Rover Sport (the RRS model uses a detuned variant making a total of 389 bhp), scheduled for introduction about the same time (mid 2005) as the updated Range Rover.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.