Saarekolli turistid
Moderaator: Moderators
Olle autul on naelrehvid kenasti all, kuid need on mõõdus 33/12,5 R153FjaN kirjutas:....... Olle,talverehvid on juba kohustuslikud....

Kuigi jah, aru ma ei saa, miks peab hakkama reglementeerima justnimelt HOBI

Enamus kes omale korraliku hobiauto on ehitanud ei taha seda meeletult lammutada.
Ausalt öeldes jääb minule selle asja point arusaamatuks

"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ja nagu arvata võis,sport juba käib.
Võimalik lahendus oleks äkki ,et 4x4 alakomitee reglementeerib ise asja ära, et korraldajad ei hakkaks isetegevuslikult TURISTi tehn tingimusi looma.Aga eks kooraldajal õigus oma mängureegleid teha ja turistidel õigus ebapädevate reeglite peale oma 4x4 liikuri paput vilistada( üritust boikottida)
Juba on vaja alakomitee reglementi ja juba on piirangud ebapädevad
.Pädev on ilmselt anarhia,kus kõik teevad,mis tahavad,kus tahavad ja keda tahavad.Seejuures millegi eest ei vastuta.
Hobiklassi mehepojad sõidavad igavusest jälle sportklassi rajale jne.
Turist ei sõida ju kohale esikolmikus,vaid lihtsalt naudib loodust
.Minu eelmiste aastate kogemus ütleb lausa vastupidist.
Landy Postitatud
Huvitav, kui osalustasu maksund ja eelnevat registreerunud turist ilmub kohale meelepärases mõõdus rehvidega, kas ta siis :
a)Ei läbi tehnilist komisjoni ja saadetakse koju (mandrile) tagasi
b)Diskvalifitseeritakse finishis
c)Sunnitakse vabaklassis kaasa lööma
O.T. Oli nagu kerge mõte tulla turistima, kuid sellise suhtuisega turistidesse küll kaugel ei jõua.
Tea kas seekordne Saarekoll läheb kohe alguset peale ...... kohta
No maeitea.Minu teada ei ole registreerimist veel avatudki.Ja kui Turist teadlikult tingimusi eirab,siis on sinu loetletud varindid võimalikud.
Rehvil ei tohi olla märgistust MT-R,kuid peab olema M/S.Ka mõlemaid koos ei tohi olla.Punkt.
Postitatud: Püh Nov 30, 2008 10:26
Urmas kas selline asi oleks mõeldav.
Jätaks masinad nii nagu on,aga vastavalt rehvimõõdule ja vintsile arvutaks lõpp tulemust mingi koefitsendiga(minupoolest kasvõi suurem osalustasu).
Tasub kaalumist
Ja mulle isklikult tundub imelik Sinu jutt sellest ,et 33 rehviga ja vintsiga autoga võiks kohe võistlusklassi sõitma minna! Sellest nagu ikka natuke vähe ,et võistlusklassis rada isegi lõpuni sõita(enne laguneb liikur lihtsalt laiali) .Mis siin imelikku on?Saavutussportlastel on masin nagunii põhjalikumalt ette valmistatud.Kes tahab muda proovida,see saab TR-1 sportklassis seda teha.Kõiki punte ei pea autoga võtma ja kui fan-i tahad,siis piisab sellisest kooslusest.Muidugi peab arvestama rohkemate okstega ja mudase autoga.
Veel vintsi kohta.Kes tahab,keerab maha.Kes tahab ,laseb ära plommida.Kes lihtsamalt tahab,võtab trossi maha.On veel ideid?
Ja kogu selle pika arutelu jooksul on ainult üks asjalik ettepanek
,kurb.Ülejäänud postitustest kumab läbi soov tekitada samu probleeme,millised ilmnesid eelnevatel kordadel.Ja mina korraldajana ei soovi neid probleeme lahendada.Sest tegu on ikkagi hobiklassige.
Saaremaa ressurssi ei ole vaja ühe korraga ära kasutada.Või oleks targem 2-3 karjäärisõitu aastas?
Urmas
Võimalik lahendus oleks äkki ,et 4x4 alakomitee reglementeerib ise asja ära, et korraldajad ei hakkaks isetegevuslikult TURISTi tehn tingimusi looma.Aga eks kooraldajal õigus oma mängureegleid teha ja turistidel õigus ebapädevate reeglite peale oma 4x4 liikuri paput vilistada( üritust boikottida)

Juba on vaja alakomitee reglementi ja juba on piirangud ebapädevad


Turist ei sõida ju kohale esikolmikus,vaid lihtsalt naudib loodust



Landy Postitatud
Huvitav, kui osalustasu maksund ja eelnevat registreerunud turist ilmub kohale meelepärases mõõdus rehvidega, kas ta siis :
a)Ei läbi tehnilist komisjoni ja saadetakse koju (mandrile) tagasi
b)Diskvalifitseeritakse finishis
c)Sunnitakse vabaklassis kaasa lööma
O.T. Oli nagu kerge mõte tulla turistima, kuid sellise suhtuisega turistidesse küll kaugel ei jõua.
Tea kas seekordne Saarekoll läheb kohe alguset peale ...... kohta
No maeitea.Minu teada ei ole registreerimist veel avatudki.Ja kui Turist teadlikult tingimusi eirab,siis on sinu loetletud varindid võimalikud.
Rehvil ei tohi olla märgistust MT-R,kuid peab olema M/S.Ka mõlemaid koos ei tohi olla.Punkt.
Postitatud: Püh Nov 30, 2008 10:26
Urmas kas selline asi oleks mõeldav.
Jätaks masinad nii nagu on,aga vastavalt rehvimõõdule ja vintsile arvutaks lõpp tulemust mingi koefitsendiga(minupoolest kasvõi suurem osalustasu).
Tasub kaalumist

Ja mulle isklikult tundub imelik Sinu jutt sellest ,et 33 rehviga ja vintsiga autoga võiks kohe võistlusklassi sõitma minna! Sellest nagu ikka natuke vähe ,et võistlusklassis rada isegi lõpuni sõita(enne laguneb liikur lihtsalt laiali) .Mis siin imelikku on?Saavutussportlastel on masin nagunii põhjalikumalt ette valmistatud.Kes tahab muda proovida,see saab TR-1 sportklassis seda teha.Kõiki punte ei pea autoga võtma ja kui fan-i tahad,siis piisab sellisest kooslusest.Muidugi peab arvestama rohkemate okstega ja mudase autoga.

Veel vintsi kohta.Kes tahab,keerab maha.Kes tahab ,laseb ära plommida.Kes lihtsamalt tahab,võtab trossi maha.On veel ideid?
Ja kogu selle pika arutelu jooksul on ainult üks asjalik ettepanek

Saaremaa ressurssi ei ole vaja ühe korraga ära kasutada.Või oleks targem 2-3 karjäärisõitu aastas?
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Urmas, see et keegi eelmisel korral su õunapuuaega trügis ei anna põhjust kõigi teiste turistide peale sappi välja valada.
Ütle siiskohe ära, et turistid EI OLE Saaremaale oodatud.
Ma ei tea kuidas teised, aga mina ei hakka turisti sõitmiseks küll autot ümber ehitama s.t. vintsi maha kruvima või teist jooksu rehve ostama.
Äkki järgmine korraldaja keelab kollased amordid ja katuseraamid ära?
P.S. Eelmistel (sel aastal peetud) võistlustel pole turistidega küll mingeid igavusest või liigset vabast ajast tingitud probleeme olnud. Pigem on ülesandeid olnud rohkem, kui kätte antud kontrollaega.
Edu ja jõudu korraldamisel! Seekord ilmslet jälgin võistlust mandrilt.
P.P.S. 4x4AK võiks teha tõesti 2009 aasta kohta reglemendi kus kirjas, üldnõuded turist klassile:
*ketiv ülevaatus
*kehtiv liikluskindlustus
*esmaabipakk
*ohukolmnurk
*tõkiskingad
*min. 1KG kustuti
ning see, et korraldja VÕIB nõuda lisa(turva)varustust nagu:
*köis (koos mingite tehniliste prameetritega)
*latttungraud
*labidas
*2x2KG kustustid
*kiivrid
*kolme punkti turvavaööd kõigil istmetel
Ütle siiskohe ära, et turistid EI OLE Saaremaale oodatud.
Ma ei tea kuidas teised, aga mina ei hakka turisti sõitmiseks küll autot ümber ehitama s.t. vintsi maha kruvima või teist jooksu rehve ostama.
Äkki järgmine korraldaja keelab kollased amordid ja katuseraamid ära?
P.S. Eelmistel (sel aastal peetud) võistlustel pole turistidega küll mingeid igavusest või liigset vabast ajast tingitud probleeme olnud. Pigem on ülesandeid olnud rohkem, kui kätte antud kontrollaega.
Edu ja jõudu korraldamisel! Seekord ilmslet jälgin võistlust mandrilt.
P.P.S. 4x4AK võiks teha tõesti 2009 aasta kohta reglemendi kus kirjas, üldnõuded turist klassile:
*ketiv ülevaatus
*kehtiv liikluskindlustus
*esmaabipakk
*ohukolmnurk
*tõkiskingad
*min. 1KG kustuti
ning see, et korraldja VÕIB nõuda lisa(turva)varustust nagu:
*köis (koos mingite tehniliste prameetritega)
*latttungraud
*labidas
*2x2KG kustustid
*kiivrid
*kolme punkti turvavaööd kõigil istmetel
Viimati muutis Landy, E Dets 01, 2008 11:16 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
no miks peaks hakkama TURISTI reglementeerima, kuna kõik on juba aru saanud et see on HOBI klass(või midagi sellist) võiks jätta inimestele vaba valiku kuidas ja millega sõita.
Ühes eelnevas teemas juba mainisin seda süsteemi mida kordan ka siin.
Rada PEAKS OLEMA lõbus kõigile, nt panna üles 90 punkti, ning raskus astmeid 3.
Esiteks lihtsad turistikad (kivid. mälestusmärgid jne) iga võetud punkt annab 1 punkti.(sellised lihtsad kuhu pääseb ligi sõidu autoga)
Teiseks midagi raskemat vajalik 4x4 olemas olu 2 punkti.
Ning kolmandaks maasikad vajalik vints ning mudakas. annab 3 punkti
Kui hakkatakse piirama siis jääb ka rahvast vähemaks. Vähem rahvast vähem raha.
Veel võin lisada et ega rehv ja vints sõida tihend on see põhiline, ASMV il sõitsin oma 195/65/15 rehviga igal pool korra pidin kiirteel punktini vintsima aga välja sõitsin ilma .
Ühes eelnevas teemas juba mainisin seda süsteemi mida kordan ka siin.
Rada PEAKS OLEMA lõbus kõigile, nt panna üles 90 punkti, ning raskus astmeid 3.
Esiteks lihtsad turistikad (kivid. mälestusmärgid jne) iga võetud punkt annab 1 punkti.(sellised lihtsad kuhu pääseb ligi sõidu autoga)
Teiseks midagi raskemat vajalik 4x4 olemas olu 2 punkti.
Ning kolmandaks maasikad vajalik vints ning mudakas. annab 3 punkti
Kui hakkatakse piirama siis jääb ka rahvast vähemaks. Vähem rahvast vähem raha.
Veel võin lisada et ega rehv ja vints sõida tihend on see põhiline, ASMV il sõitsin oma 195/65/15 rehviga igal pool korra pidin kiirteel punktini vintsima aga välja sõitsin ilma .
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Võiks teha nii, et siis hooaja esi viisik näiteks pannakse turistist edasi standardisse järgmiseks hooajaks. Siis saavad järgmised turistid hakata kohti püüdma ja kogemusi hankima. Nii saaks samm sammult edasi areneda, kes ei taha või ei suuda esimeseks korraks täis võistlus masinat kokku komplekteerida.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga Olle, need ongi ju Land Cruiseri originaalmõõdus rehvidOlle kirjutas:Olle autul on naelrehvid kenasti all, kuid need on mõõdus 33/12,5 R153FjaN kirjutas:....... Olle,talverehvid on juba kohustuslikud....
![]()

Või siis tõestage ära, et ei ole

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Poisid ja tüdrukud, millest te aru ei saa.3FjaN kirjutas:Rehvil ei tohi olla märgistust MT-R,kuid peab olema M/S.Ka mõlemaid koos ei tohi olla.Punkt.
Urmas
väga halb oli vaadata, kuidas kirikuhoovi parklas oli 33" MT-R kummiga* kannakaid ja muid vigureid igalpool mujal sooritatud

mina, kui eelmise aasta Turist olen vaga ärevil ,et see klass toimuks ka 2009. Saaremaa loodus on mida tasub vaadata ,nautida koos pere ja sõpradega. Jõudu ja jaksu Urmas.L.
Parimate soovidega
Martin.K.
Nii TR2 tagaotsa mehed... järgmisel hooajal sõidate turistiRein kirjutas:Võiks teha nii, et siis hooaja esi viisik näiteks pannakse turistist edasi standardisse järgmiseks hooajaks. ....

Ok nali naljaks... Aga tegelikult ka, kuhu on maetud koer ei saa ma aru?
Urmas, mis sa arvad kumb suudab rohkem loodust lõhkuda, kas AT ja 235/70-15 rehviga 5,2L Grand Cherokee(sry võin mõõduga puusse panna, ei tea grandi originaalmõõtu) või 31/10,5-15 MT rehviga Samurai ?
Pigem olgem ausad, õunaaia üleskündmine on teatud mõttes korraldaja aps. Kas on koordinaat vale, legend puudulik või rada tähisatamata. Inimmõistus on piiratu ja sellega peab arvestama, et leitakse võimalusi ka kolmandaks lähenemisviisiks. Selleks on legendis võimalik kasutada juhtkoordinaati, viidet, et läheneda põhjast või võtta punkti viimased 100 m jalgsi.
Ma saan aru kui Üks inimene pöörab õunaaia segamini. Siis on ka tema vastutus see korda teha. kui aga enamus seltskonda õunaaias käib, siis on ilmselt viga legendis. Olgem ausad sel kevadel olid mõningad arusaamatused. Ma ei heida Sulle midagi ette. Me ei tulnud võitma ja kõigil juhtub. Kuid kummaline on ellimineerida korraldusest tekkivaid apse teataval määral osavõtjate diskrimineerimisega.
Ma arvan , et kui mõni loll lihtsalt kuskile haljasalale või õunaaeda sellepärast putrama läheb, et tal on igav ja seal on suurepärane pori, siis tuleks teda selle eest ka karistada. Olgem ausad, ma ei tahaks uskuda, et seda keegi osavõtjatest sihilikult teeb. Ja kui teeb, siis ilmselt saadab tedameie seas sama kuulsus mis vägistajat vanglas

Lisaks ei ole ise üldse kindel kas ma tulen või mitte ja sootuks mitte selle teemaga seotud põhjustel.
Seega ei ürita ma kuidagi enda eest võidelda..
Ahjaa, lisaks veel niipalju, et ka eelpool toodud naelrehv on mul AT mitte MT, nii et ka selles osas peaks ma kvalifitseeruma.
Viimati muutis Olle, E Dets 01, 2008 12:41 pm, muudetud 1 kord kokku.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
TO: Olle.
Profi liigasse muidu ei pääse, kui oled ennast algajates tõestanud
. Kui turistidele tehakse ka ikkagi kohtade peale sõitmine, siis see on selleks, et igal hooajal ei saaks sama mees võita. Kui oled korra (hooaja ) turisti esi .... kohtadel olnud, siis järgmiseks hooajaks kolid juba tegijate sekka, et uutel algajatel oleks ka põhjust pingutada.
Profi liigasse muidu ei pääse, kui oled ennast algajates tõestanud

- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Igatahes vilistan oma MTR M+S kumme ( ei jookse poodi uusi papusid ostma ja boikotin tehniliselt reglementeeritud TURISTi).[/quote]
Ja mis Sa selle boikotiga saavutad ? Kui ei kõlba , ära tule sõitma .
Ja alati ei pea rehve ostma , võid ka laenata kellegi käest.
Andres
Ja mis Sa selle boikotiga saavutad ? Kui ei kõlba , ära tule sõitma .
Ja alati ei pea rehve ostma , võid ka laenata kellegi käest.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.