Mida vaadata Terrano II ostmisel?
Moderaatorid: jr, Moderators
Mida vaadata Terrano II ostmisel?
Silma jäänud siis üks Terrano II 2.7Td. Oskab ehk keegi tüüpilisematest vigadest pajatada? Kuidas neliveo toimimist kontrollida jne.
Palkhoonete ehitus ja renoveerimine
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Lülitatav nelivedu.Võib öelda küll,et erinevus on märkides,kõik detailid on omavahel asendatavad.Rein kirjutas:Millise veoskeemiga Terrano kaks on? Kui suur erinevus on Ford Maverick uga, kas ainult märgid on teised?
Üheks probleemseks kohaks on neil mudelitel käigukast.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kui on vigane siis kindlasti ka mingid kõrvalised helid kuulda ja põhiliseks veaks on peaülekande purunemine(siduri- ja plokkvõlli hambumine)Rein kirjutas:Kas käigukast annab proovimisel ka märku (raskelt sisse minevad käigud, hääled) või lihtsalt ühel päeval on vaga ja kogu lugu. Mis seal puunemas on, kas midagi spetsiifilist, või alati erinevad asjad.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Mida vaadata Terrano II ostmisel?
Üks suuremaid vigasid on katuseluugi lekkimine- neil on kaks äravoolutoru ja need vist kukuvad küljest ära või mädanevad lihtsalt ära- pärast on katuse nurgad niisked seestpoolt. Kuna kere ise on tsingitud, siis peale ebameeldiva lõhna muid probleeme sellega ei kaasne.
Rataste poolepealt tuleb vaadata, et torsioonvedrustus ei ole põhja keeratud (kere tõstmiseks)- sellega kaasneb esisilla liigne jäikus ning vale rõhuga rehvidega sõites (kummitöökojad lasevad tavaliselt 2,5-3 atmosfäri sisse) hüppab masin nagu kits. Õiged rõhud oleks esisillal 1,9 ning tagasillal 2,5.
Rataste poolepealt tuleb vaadata, et torsioonvedrustus ei ole põhja keeratud (kere tõstmiseks)- sellega kaasneb esisilla liigne jäikus ning vale rõhuga rehvidega sõites (kummitöökojad lasevad tavaliselt 2,5-3 atmosfäri sisse) hüppab masin nagu kits. Õiged rõhud oleks esisillal 1,9 ning tagasillal 2,5.
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso
-- Pablo Picasso
Mul käigukastil selline probleem, et tagumine käik läheb "sügavale" sisse ja pärast raske välja saada, peab siduriga mängima. Kui aga "natuke" sisse lülitada, tuleb välja ka ilusti. Enne kevadet ei viitsi lahti ka kiskuda.
Terrano II 2.4 '94
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
Kunagi oli ka enda Terrano II 2.7 käigukastiga jama. Töötas kõik suurepäraselt kuni ühel hetkel käis jube ragin. Seejärel sai I käigu sisse vaid nii, et seisva mootoriga panin käigu sisse ja siis starterit, oli vaja 1km töökotta sõita, väga raskelt ja vaevaliselt liikus sinnani. Selgus et kast sest jumalast ribadeks ja taastada pole mõtet. Saigi siis kasutatud kast ostetud ja ringivahetatud. Auto oli läbisõitnud 160 000km ja väga hästi hooldatud.
Soojendame vana teemat.
Vaatan ka Terrano 2-e poole. Siin tuli jutuks käimakasti nõrkus kuid kuidas on automaatkastiga? Kas sellel ka mingid nõrkused? See peaks olema tavaline vana tüüpi 4 käiguline kast.
Ja veel, kuna plaan kautada autot igapäevaselt siis huvitab ka palju see reaalselt kütet võtab?
Vaatan ka Terrano 2-e poole. Siin tuli jutuks käimakasti nõrkus kuid kuidas on automaatkastiga? Kas sellel ka mingid nõrkused? See peaks olema tavaline vana tüüpi 4 käiguline kast.
Ja veel, kuna plaan kautada autot igapäevaselt siis huvitab ka palju see reaalselt kütet võtab?