AT rehvid talvel
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
AT rehvid talvel
Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas tutikas AT rehv kvalifitseerub politsei silmis (ametlikuks) talverehviks või mitte?
Re: AT rehvid talvel
Kui M+S kiri on peal,siis pole kellegi asi kobiseda.vtl kirjutas:Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas tutikas AT rehv kvalifitseerub politsei silmis (ametlikuks) talverehviks või mitte?
Mudzilla muster pole just ka kõige talvisem,M+S on peal ja sobib.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Peale seda, kui ma eelmine reede BFG AT-ga kodu juures ~10 km/h kiiruselt õrnalt pidurdades oleks napilt küljetsi tee äärde parkivasse autosse ära vajunud on mul isiklikult savi pollari arvamusest ja sellest, et seal M+S peal ilutseb. Õhtul lendasid vudinal GY UG 500-d alla ja laupäeval nägu peeretas peas sõidumõnust. Sellest nädalast ei räägigi.
...ja BFG AT-d peetakse siin foorumis HEAKS talve-"maastiku"-rehviks...
Mõtle ja otsusta ise. Mina otsustasin, et vähemalt tiheda liiklusega piirkondades ja asulates ei ole need DD-l aktsepteeritavad talvised jalavarjud.
...ja BFG AT-d peetakse siin foorumis HEAKS talve-"maastiku"-rehviks...
Mõtle ja otsusta ise. Mina otsustasin, et vähemalt tiheda liiklusega piirkondades ja asulates ei ole need DD-l aktsepteeritavad talvised jalavarjud.
tegime pulli, aitab
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Ega Wrangler ei olegi mul daily driver, vaid pigem nädalavahetuse-metsaskäimise auto.tanel kirjutas:Peale seda, kui ma eelmine reede BFG AT-ga kodu juures ~10 km/h kiiruselt õrnalt pidurdades oleks napilt küljetsi tee äärde parkivasse autosse ära vajunud on mul isiklikult savi pollari arvamusest ja sellest, et seal M+S peal ilutseb. Õhtul lendasid vudinal GY UG 500-d alla ja laupäeval nägu peeretas peas sõidumõnust. Sellest nädalast ei räägigi.
...ja BFG AT-d peetakse siin foorumis HEAKS talve-"maastiku"-rehviks...
Mõtle ja otsusta ise. Mina otsustasin, et vähemalt tiheda liiklusega piirkondades ja asulates ei ole need DD-l aktsepteeritavad talvised jalavarjud.
Mis jää või kinnisõidetud lume peal pidamisse puutub, siis on Sul kahtlemata õigus, aga poole meetri sügavusest lumest läheb minu arvates tutika BFG AT-ga siiski paremini läbi, kui mingi udupeene mustriga poolkulunud nael- või lamellrehviga. (üks jooks selliseid asfalti-talverehve tuli Wra-ga ostes kaasa).
Tänud vastajatele, ma ei leidnud seda M+S tähist esimese ropsuga kohe üles ja seetõttu tekkiski legaalsuses kahtlus.
Pole just väga adekvaatne võrdlus?vtl kirjutas:Mis jää või kinnisõidetud lume peal pidamisse puutub, siis on Sul kahtlemata õigus, aga poole meetri sügavusest lumest läheb minu arvates tutika BFG AT-ga siiski paremini läbi, kui mingi udupeene mustriga poolkulunud nael- või lamellrehviga. (üks jooks selliseid asfalti-talverehve tuli Wra-ga ostes kaasa).
Tänud vastajatele, ma ei leidnud seda M+S tähist esimese ropsuga kohe üles ja seetõttu tekkiski legaalsuses kahtlus.
Minu hinnangul annab M+S tähistus ainult seda, et neid võib "kehva suusailma" puhul vahetada ka peale 1.detsembrit, st. alles reaalse vajaduse tekkides (tekkimise eel). Mullu oleks see võimalus mulle küll ära kulunud, tänavu on õnneks juba naelad all...
O|||||||O
Asi taandub maitse-mugavusküsimuseks ja tasuvusarvutusteks rohkem.
Minu arust performib samunegi UG 500 ka lahtises lumes vägadi hästi ja kannatab ka leebemat offroadi-kraavivõtmist suurepäraselt, proovitud.
Ei kipu siin absoluutset tõde kuulutama, aga ka lahtises lumes toimetab IMO way paremini kui bfgat. Mingite siledaks sõidetud sava viiskudega võrreldes saab muidugi tulemusi teises suunas kallutada.
Aga jah, kui sa 4 talve jooksul kokku 40 korda autot kasutad, ilmselt pole ratsionaalne sinna 10+k jooksu alla toppida selleks.
P.S: muidu mulle bfgat väga meeldib...
Minu arust performib samunegi UG 500 ka lahtises lumes vägadi hästi ja kannatab ka leebemat offroadi-kraavivõtmist suurepäraselt, proovitud.
Ei kipu siin absoluutset tõde kuulutama, aga ka lahtises lumes toimetab IMO way paremini kui bfgat. Mingite siledaks sõidetud sava viiskudega võrreldes saab muidugi tulemusi teises suunas kallutada.
Aga jah, kui sa 4 talve jooksul kokku 40 korda autot kasutad, ilmselt pole ratsionaalne sinna 10+k jooksu alla toppida selleks.
P.S: muidu mulle bfgat väga meeldib...
tegime pulli, aitab
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Minu jaoks vägagi adekvaatne võrdlus. Seletan siis lahti.Kilpkonn kirjutas:Pole just väga adekvaatne võrdlus?vtl kirjutas:Mis jää või kinnisõidetud lume peal pidamisse puutub, siis on Sul kahtlemata õigus, aga poole meetri sügavusest lumest läheb minu arvates tutika BFG AT-ga siiski paremini läbi, kui mingi udupeene mustriga poolkulunud nael- või lamellrehviga. (üks jooks selliseid asfalti-talverehve tuli Wra-ga ostes kaasa).
Wrangleri jaoks on mul hetkel olemas suve alguses soetatud ja tuhatkond km läbinud BFG AT-d ning koos autoga kaasa tulnud keskmiselt kasutatud linnasõidu-naelad. Kolmandaid kumme ei hakka ma sellele masinale talveks eraldi ostma.
Linna- ja maanteesõiduks on mul sõiduauto, millel all uued korralikud talverehvid.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Pühapäevaõhtune päästeoperatsioon näitas, et seal kus korraliku talverehviga varustatud Disco II ei liikunud, suutis MT rehviga LR90 liikuda. Asi polnud mitte niivõrd lume sügavuses, kui haardumises. Lihtsalt rattad siblisid kohapel ringi ja ei saanud liikvele. Una võib kommenteerida.
Viimati muutis Landy, R Nov 28, 2008 2:04 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Samad sõnad Jeep-i kohta.Landy kirjutas:Pühapäevaõhtune päästeoperatsioon näitas, et seal kus korrliku talverehviga varustatud Disco II ei liikunud, suutis MT rehviga LR90 liikuda. Asi polnud mitte niivõrd lume sügavuses, kui haardumises. Lihtslat rattad siblisid kohapel ringi ja ei saanud liikvele. Una võib kommenteerida.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
