AT rehvid talvel

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

AT rehvid talvel

Postitus Postitas vtl »

Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas tutikas AT rehv kvalifitseerub politsei silmis (ametlikuks) talverehviks või mitte?
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Re: AT rehvid talvel

Postitus Postitas yanekk »

vtl kirjutas:Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas tutikas AT rehv kvalifitseerub politsei silmis (ametlikuks) talverehviks või mitte?
Kui M+S kiri on peal,siis pole kellegi asi kobiseda.
Mudzilla muster pole just ka kõige talvisem,M+S on peal ja sobib.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Sõbral on all näiteks VSP-d, kuhu on suurelt peale märgitud M+S...kuid no vaadake seda mustrit! Ja ega ta endega talvel ei sõidagi :D ...Minu Pajerol on all aastaringselt Falken LandAir AT rehvid.

"Talvine" VSP siis selline:

Pilt
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

4X4 rehvid peaks kõik M+S (muda+lumi) tähist kandma, iseasi on nende reaalne sõidetavus jääl.
Tehtud, mõeldud.
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Peale seda, kui ma eelmine reede BFG AT-ga kodu juures ~10 km/h kiiruselt õrnalt pidurdades oleks napilt küljetsi tee äärde parkivasse autosse ära vajunud on mul isiklikult savi pollari arvamusest ja sellest, et seal M+S peal ilutseb. Õhtul lendasid vudinal GY UG 500-d alla ja laupäeval nägu peeretas peas sõidumõnust. Sellest nädalast ei räägigi.

...ja BFG AT-d peetakse siin foorumis HEAKS talve-"maastiku"-rehviks...

Mõtle ja otsusta ise. Mina otsustasin, et vähemalt tiheda liiklusega piirkondades ja asulates ei ole need DD-l aktsepteeritavad talvised jalavarjud.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

tanel kirjutas: ...ja BFG AT-d peetakse siin foorumis HEAKS talve-"maastiku"-rehviks...
Ainult Jr näeb neid heas valguses. Ülejäänud on aru saanud, et AT tähendab - does not work on Any Terrain ...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

tanel kirjutas:Peale seda, kui ma eelmine reede BFG AT-ga kodu juures ~10 km/h kiiruselt õrnalt pidurdades oleks napilt küljetsi tee äärde parkivasse autosse ära vajunud on mul isiklikult savi pollari arvamusest ja sellest, et seal M+S peal ilutseb. Õhtul lendasid vudinal GY UG 500-d alla ja laupäeval nägu peeretas peas sõidumõnust. Sellest nädalast ei räägigi.

...ja BFG AT-d peetakse siin foorumis HEAKS talve-"maastiku"-rehviks...

Mõtle ja otsusta ise. Mina otsustasin, et vähemalt tiheda liiklusega piirkondades ja asulates ei ole need DD-l aktsepteeritavad talvised jalavarjud.
Ega Wrangler ei olegi mul daily driver, vaid pigem nädalavahetuse-metsaskäimise auto.

Mis jää või kinnisõidetud lume peal pidamisse puutub, siis on Sul kahtlemata õigus, aga poole meetri sügavusest lumest läheb minu arvates tutika BFG AT-ga siiski paremini läbi, kui mingi udupeene mustriga poolkulunud nael- või lamellrehviga. (üks jooks selliseid asfalti-talverehve tuli Wra-ga ostes kaasa).

Tänud vastajatele, ma ei leidnud seda M+S tähist esimese ropsuga kohe üles ja seetõttu tekkiski legaalsuses kahtlus.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

vtl kirjutas:Mis jää või kinnisõidetud lume peal pidamisse puutub, siis on Sul kahtlemata õigus, aga poole meetri sügavusest lumest läheb minu arvates tutika BFG AT-ga siiski paremini läbi, kui mingi udupeene mustriga poolkulunud nael- või lamellrehviga. (üks jooks selliseid asfalti-talverehve tuli Wra-ga ostes kaasa).

Tänud vastajatele, ma ei leidnud seda M+S tähist esimese ropsuga kohe üles ja seetõttu tekkiski legaalsuses kahtlus.
Pole just väga adekvaatne võrdlus? :)

Minu hinnangul annab M+S tähistus ainult seda, et neid võib "kehva suusailma" puhul vahetada ka peale 1.detsembrit, st. alles reaalse vajaduse tekkides (tekkimise eel). Mullu oleks see võimalus mulle küll ära kulunud, tänavu on õnneks juba naelad all...
O|||||||O
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Asi taandub maitse-mugavusküsimuseks ja tasuvusarvutusteks rohkem.
Minu arust performib samunegi UG 500 ka lahtises lumes vägadi hästi ja kannatab ka leebemat offroadi-kraavivõtmist suurepäraselt, proovitud.
Ei kipu siin absoluutset tõde kuulutama, aga ka lahtises lumes toimetab IMO way paremini kui bfgat. Mingite siledaks sõidetud sava viiskudega võrreldes saab muidugi tulemusi teises suunas kallutada. :)

Aga jah, kui sa 4 talve jooksul kokku 40 korda autot kasutad, ilmselt pole ratsionaalne sinna 10+k jooksu alla toppida selleks.

P.S: muidu mulle bfgat väga meeldib...
tegime pulli, aitab
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

Kilpkonn kirjutas:
vtl kirjutas:Mis jää või kinnisõidetud lume peal pidamisse puutub, siis on Sul kahtlemata õigus, aga poole meetri sügavusest lumest läheb minu arvates tutika BFG AT-ga siiski paremini läbi, kui mingi udupeene mustriga poolkulunud nael- või lamellrehviga. (üks jooks selliseid asfalti-talverehve tuli Wra-ga ostes kaasa).
Pole just väga adekvaatne võrdlus? :)
Minu jaoks vägagi adekvaatne võrdlus. Seletan siis lahti.

Wrangleri jaoks on mul hetkel olemas suve alguses soetatud ja tuhatkond km läbinud BFG AT-d ning koos autoga kaasa tulnud keskmiselt kasutatud linnasõidu-naelad. Kolmandaid kumme ei hakka ma sellele masinale talveks eraldi ostma.
Linna- ja maanteesõiduks on mul sõiduauto, millel all uued korralikud talverehvid.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Pühapäevaõhtune päästeoperatsioon näitas, et seal kus korraliku talverehviga varustatud Disco II ei liikunud, suutis MT rehviga LR90 liikuda. Asi polnud mitte niivõrd lume sügavuses, kui haardumises. Lihtsalt rattad siblisid kohapel ringi ja ei saanud liikvele. Una võib kommenteerida.
Viimati muutis Landy, R Nov 28, 2008 2:04 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Landy kirjutas:Pühapäevaõhtune päästeoperatsioon näitas, et seal kus korrliku talverehviga varustatud Disco II ei liikunud, suutis MT rehviga LR90 liikuda. Asi polnud mitte niivõrd lume sügavuses, kui haardumises. Lihtslat rattad siblisid kohapel ringi ja ei saanud liikvele. Una võib kommenteerida.
Samad sõnad Jeep-i kohta.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”