Vaja vedrusid

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

uputaja kirjutas:Näiteks MB 460 ja 500 jne omavad väga häid vedrusid ees. Vedru pikkus 50mm , traadi lm 13 mm , vedru lm 130 mm . Üsna harv samm .
Maksid miski 700kr tk .

Samade vedrudega tegin oma Cherole tõste . Vedrud vajusid 6 cm madalamaks . ( 4l mootor + vints üsna suure alusega )


Andres
pean oma kohuseks õiendada veits :)
460 on MB puhul keremudel, 500 aga auto mudel. 500 pole ei 460 ega ka 461, seega jääb vaid 463…
MB'l pole vahet kas on 460, 230 või 463, 500 - on lihtsalt erineva pikkuse ja jäikusega vedrud - ette 6 erinevat võimalikku ja taha 7.
Kõigi nende tagumiseks mõeldud vedrude pikkus on vahemikus 430-445mm ning esimesed 456-526mm, traadi jämedus ees 13.5-15.2 ning taga on progressiivsed…
Hinnad… kindlasti ei ole need a) originaalid; b) uued, sest OEM vedru hind on G'l 4600-6200k per tükk… c) need pole g vedrud ;)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma ei saa aru, praegult on vaja vedrusid, mis hiljem muutuvad kasutuskõlbmatuks (tuleb uus mootor), vedrumaailm on kodus olemas aga nendest ükski ei sobi aga täpselt ei tea ka mis vedrud need on... Kolm kasutajat otsib ühele autole vedrusid. Ometi teeme teemat edasijõudnute modide all? ... kas asja konkreetsemaks ei saaks ajada, ma jagaks oma kogemusi aga infot nagu pole. Kaaluge see auto ära (vedrustamata ja vedrustatud mass) ja arutame konkreetsel teemal... muidu on nagu külanaiste jutt.

Tänud trc asjaliku sekkumise eest.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Eks ta ilmselt õige oleks see teema tõsta ostuabi foorumisse.. Antud kontekstis siin rohkem ostu/otsimise kui modifitseerimise teema.
Kuigi sry, mina pole teema autor ja ei oma volitusi sellekohaseks targutamiseks.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

trc kirjutas:
uputaja kirjutas:Näiteks MB 460 ja 500 jne omavad väga häid vedrusid ees. Vedru pikkus 50mm , traadi lm 13 mm , vedru lm 130 mm . Üsna harv samm .
Maksid miski 700kr tk .

Samade vedrudega tegin oma Cherole tõste . Vedrud vajusid 6 cm madalamaks . ( 4l mootor + vints üsna suure alusega )


Andres
pean oma kohuseks õiendada veits :)
460 on MB puhul keremudel, 500 aga auto mudel. 500 pole ei 460 ega ka 461, seega jääb vaid 463…
MB'l pole vahet kas on 460, 230 või 463, 500 - on lihtsalt erineva pikkuse ja jäikusega vedrud - ette 6 erinevat võimalikku ja taha 7.
Kõigi nende tagumiseks mõeldud vedrude pikkus on vahemikus 430-445mm ning esimesed 456-526mm, traadi jämedus ees 13.5-15.2 ning taga on progressiivsed…
Hinnad… kindlasti ei ole need a) originaalid; b) uued, sest OEM vedru hind on G'l 4600-6200k per tükk… c) need pole g vedrud ;)

sry . Unustasin lisada , et need vedrud mida ma kasutasin olid sõiduka omad . Kileni toodang (rootslased)

Ps : Ästi tark jutt sull muidu , aga kas G vedrud on kõik ühe läbimõõduga?

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

sry . Unustasin lisada , et need vedrud mida ma kasutasin olid sõiduka omad . Kileni toodang (rootslased)

Ps : Ästi tark jutt sull muidu , aga kas G vedrud on kõik ühe läbimõõduga?

Andres
http://trc.gt.ee/4x4/springs-list.jpg
lisaks
http://trc.gt.ee/4x4/rearsprings.gif
http://trc.gt.ee/4x4/frontsprings.gif
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

trc kirjutas:
sry . Unustasin lisada , et need vedrud mida ma kasutasin olid sõiduka omad . Kileni toodang (rootslased)

Ps : Ästi tark jutt sull muidu , aga kas G vedrud on kõik ühe läbimõõduga?

Andres

http://trc.gt.ee/4x4/springs-list.jpg
lisaks
http://trc.gt.ee/4x4/rearsprings.gif
http://trc.gt.ee/4x4/frontsprings.gif
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Kui Rommil on üks komplekt 4runneri tagumisi üle, siis minul on teine. Kokku saaksid 4 vedru. Juhul kui need üldse sobivad muidugi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
MadisT
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: L Dets 08, 2007 6:56 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MadisT »

erik kirjutas:Ma ei saa aru, praegult on vaja vedrusid, mis hiljem muutuvad kasutuskõlbmatuks (tuleb uus mootor), vedrumaailm on kodus olemas aga nendest ükski ei sobi aga täpselt ei tea ka mis vedrud need on... Kolm kasutajat otsib ühele autole vedrusid. Ometi teeme teemat edasijõudnute modide all? ... kas asja konkreetsemaks ei saaks ajada, ma jagaks oma kogemusi aga infot nagu pole. Kaaluge see auto ära (vedrustamata ja vedrustatud mass) ja arutame konkreetsel teemal... muidu on nagu külanaiste jutt.

Tänud trc asjaliku sekkumise eest.
Mul omal on käsil sarnane asi ning kasutan siin teemas juhust. Otsin omale nii ette kui taha sobivaid vedrusi. Kaaludest niipalju, et auto kogukaal on ca 1900kg, millest 1050 on ees ja 850 on taga. Vedrustamata massi päris kilo täpsusega ei oska öelda aga umbes täpselt võiks arvestada ca 250kg ees ja 200kg taga.

Ise olen mõelnud Defender110 esimeste peale ning Olle poolt hetkel pakutavate LC 80ne OME850'd taha. Esmatähtis on läbivus metsas ning sillakäik. Raskeid pakke ma ringi ei vea seega taha jäikasi vedrusi ei taha. Kui kellelgi nõuandeid/mõtteid on siis kuulan huviga.

Defenderi vedrude kohta vaatasin siit: http://members.shaw.ca/jbarge/springinfo.html
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Vedrud olemas ja all. Tänud Ollele. Samas tänud ka Offroad Servicele, kust sai ostetud ka Patroli vedrud, mis tunduvad olevat sama jäikusega kuid LC 80 omadest ca 10cm lühemad. Lähevad arvatavasti alla sõbra autole.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”