pean oma kohuseks õiendada veitsuputaja kirjutas:Näiteks MB 460 ja 500 jne omavad väga häid vedrusid ees. Vedru pikkus 50mm , traadi lm 13 mm , vedru lm 130 mm . Üsna harv samm .
Maksid miski 700kr tk .
Samade vedrudega tegin oma Cherole tõste . Vedrud vajusid 6 cm madalamaks . ( 4l mootor + vints üsna suure alusega )
Andres
460 on MB puhul keremudel, 500 aga auto mudel. 500 pole ei 460 ega ka 461, seega jääb vaid 463…
MB'l pole vahet kas on 460, 230 või 463, 500 - on lihtsalt erineva pikkuse ja jäikusega vedrud - ette 6 erinevat võimalikku ja taha 7.
Kõigi nende tagumiseks mõeldud vedrude pikkus on vahemikus 430-445mm ning esimesed 456-526mm, traadi jämedus ees 13.5-15.2 ning taga on progressiivsed…
Hinnad… kindlasti ei ole need a) originaalid; b) uued, sest OEM vedru hind on G'l 4600-6200k per tükk… c) need pole g vedrud