Läheb juba offtopicuks, ei teagi kus ma selles lõigus sikutamise ära mainin
Eee äkki keegi viitsib lähemalt seda trolli sikutamist kirjeldada, sest päris suur massi erinevus ikkagi. Pean silmas seda oskusteavet ning kuidas ja mis praktikas mõjus ning millised olid probleemid ning sikutamisvahendid.
Täna tuli mõte, et kõige lihtsam oleks smardist 4x4 teha vast nii, et esiratastesse eektrimootorid panna. Õigemini selliseid komplekte on juba müügil, et saab tavalisest sõiduautost elektriauto teha. Et siis muidu töötab nagu tavaliselt ja vajadusel saab lülitada sise esiveo.
Keerukam asi on juba selle süsteemi smardi ECU'ga sidumine. Kuigi, ega paljudel 4x4 maasturitel ka koguaeg nelivedu sees ole. Seega kõige lihtsam oleks nii, et esivedu lülitada vajadusel sisse, kus kiirused väiksemad ja stabiilsuskontrolli vaja ei ole.
Aga seda maasturi hankimist on niikuinii vaja teha, sest mul vaja smarte treileriga vedada ja siis oleks hea kui sõidukil on lubatud kuni 1000-1300kg haagist vedada. Ja et auto + haagise mass kokku ei ületaks 3500kg.