Gaz 66 silla difri lukud.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Gaz 66 silla difri lukud.
Mis tüüpi silla difri lukud on gaz 66 esi ja taga sillas.Kuidas saab kontrollida lukkude korrasolekut mitte töötava mootoriga autol.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Seal on üldjuhul ideblokeeruvad lukud, aga mil viisil nad täpselt töötavad (minu teada mitte nagu lock right) seda ei tea. Kaldun arvama, et ilma maastikul sõitmata või lahti võtmata seda kontrollida ei saagi.
Vähemasti enda 66 ülestõstetuna lasi vabalt rattaid pöörelda, ilma et teised rattad kaasa oleks hakanud kiskuma.
Vähemasti enda 66 ülestõstetuna lasi vabalt rattaid pöörelda, ilma et teised rattad kaasa oleks hakanud kiskuma.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Töötava mootoriga väidetavalt pidi isend kohalt liikuma,kui kasvõi üks ratas maad puudutab.Aga võimalik,et vastupidi ei toimi.
Viimati muutis fagott, E Nov 10, 2008 2:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu mäletamist mööda siiski mitte.Jarel kirjutas:Kas kardaani käsitsi ringi ajades peaks lukk tööle rakenduma ja mõlemad rattad sillal pöörlema ühes suunas.
Ilmselt vajab natuke äkilisemat momenti, kui käsitsi tekitada jõuab. Ta ei ole ju siiski pidevalt lukus ja seega kannatab ilusti ka asfaldil autot pöörata.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mõned päris head näited Gaz 66 lukkude toimimisest.
Esimeses videos on näha ainult esiluku töö, ülejäänutes tagumise luku töö ka.
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_010.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_013.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_015.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_016.mpg
Oli ikka kuradi hea ronija oma mõõtmete ja massi kohta, hea kohe meenutada
Esimeses videos on näha ainult esiluku töö, ülejäänutes tagumise luku töö ka.
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_010.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_013.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_015.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_016.mpg
Oli ikka kuradi hea ronija oma mõõtmete ja massi kohta, hea kohe meenutada

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Mine testi kuskil, ega asja ikka niisama kodus ära ei arva. Ka ise imestasin oma esimese 66 puhul, et tungi peal olles käis üks ratas ringi käega keerates ja tunda olid ainult mingid väiksed nõksumised. Hiljem kivihunnikus oli küll pead aknast välja toppides näha, et õhus olev ratas käis ringi ja ka teine ratas lihvis kivi. Metsaveotraktori rööpas istus auto sildade peal ja kõik rattad ajasid pori ringi. Üldiselt need diffrid kestavad, kuid lahti saadi neist suurte läbisõitudega kõvadel teedel. Mul on lennuvälja paak ja pritsuauto 20+ aastat vanad ja kõik toimib.