kas keegi oskab nõu anda... patrol 86' 3,3D
laadimine hüppab vahest 36voldi peale ja siis kui annad gaasi vüi paned mingi tarbija taha hüppab alla tagasi 28-le, millest see tingitud on? või mis asi jamab
mures natuke kas nii palju laadimist on hea
mart
patroli laadimine
Moderaatorid: jr, Moderators
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Akud küpsetab ära, kui pikalt sõidad ja pirne saad sagedasti vahetada, muud ei juhtu suurt miskit. Viga on pingeregulaatoris, maksab 400-600 eeku ja selle vahetamiseks tuleb genekas lahti võtta. Võid ka vene 24V "tableti" peale süsteemi aretada, paar tundi tööd ja 50 eeku tükk. Aga neid peab alati paar tükki sahtlis tagavaraks olema... 
Sõiduautol (kah Nissan ja diisel) tekkis korraks mingi anomaalia, mille tagajärjel jäi armatuuri põlema ainult kütusetaseme lamp.Peale väikest diagnostikat selgus, et ka generaator on laadimise lõpetanud.
Kui gene jälle korda sai oli kurb tõdemus, et kõik mis antud anomaalia hetkel elektriga töötas, oli oma eksistentsi lõpetanud, sh lähitulede pirnid, kõik gabariidid, pidurituled, enamus armatuuri valgustusest, soojendusmootori 2. reziim (õnneks ainult takisti) ja palju palju igasugu pirnikesi, mis siiani vahetamata.
Mingi ime läbi säilis "aju" mis õnneks lihtsa ehitusega ja mootori töösse ei sekku. Genekal oli staatori ja rootori mähiste asemel söekamakas ja kogu jama põhjuseks oli üks väike nn tabletka , mis oli genekast eraldi juhtme otsa välja toodud ja tiiva serva külge eelmise omaniku poolt kruvitud.
ei tea mina, palju neid volte sealt süsteemist läbi käis ja mis oli põhjus, mis tagajärg, aga orig. relee vahetus koos "san" remondiga oleks maksnud palju palju vähem, sellest, mis Saksas uue geneka eest küsiti.
Kui gene jälle korda sai oli kurb tõdemus, et kõik mis antud anomaalia hetkel elektriga töötas, oli oma eksistentsi lõpetanud, sh lähitulede pirnid, kõik gabariidid, pidurituled, enamus armatuuri valgustusest, soojendusmootori 2. reziim (õnneks ainult takisti) ja palju palju igasugu pirnikesi, mis siiani vahetamata.
Mingi ime läbi säilis "aju" mis õnneks lihtsa ehitusega ja mootori töösse ei sekku. Genekal oli staatori ja rootori mähiste asemel söekamakas ja kogu jama põhjuseks oli üks väike nn tabletka , mis oli genekast eraldi juhtme otsa välja toodud ja tiiva serva külge eelmise omaniku poolt kruvitud.
ei tea mina, palju neid volte sealt süsteemist läbi käis ja mis oli põhjus, mis tagajärg, aga orig. relee vahetus koos "san" remondiga oleks maksnud palju palju vähem, sellest, mis Saksas uue geneka eest küsiti.
Re: patroli laadimine
>Mul oli sama jama kuid ennem meid oli juba toodud välja juhtmed gennekast. Siis pandi mulle kamazi regulaator 28v 5a http://www.vtnauto.com/112a.htm aga muidu see on vana, uued on kõik ilusti mustad ja isegi kodu lehe aadress on peal. See maksab muidu 60eek ja kogu tenus läks 200eek. Kui su gennekas mitu regulaaturit läbi põpetab, siis tuleb sul uus genekas osta.martvo kirjutas:kas keegi oskab nõu anda... patrol 86' 3,3D
laadimine hüppab vahest 36voldi peale ja siis kui annad gaasi vüi paned mingi tarbija taha hüppab alla tagasi 28-le, millest see tingitud on? või mis asi jamab
mures natuke kas nii palju laadimist on hea
mart