Õhu eelsoojendus

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Stupiduser kirjutas:Snorklist tulevat õhku on suhteliselt keeruline eelsoojendada...
Võetakse 12V pealt käivad veesoojenduse spiraalid ja pannakse spiraaliga snorkli sisse neid nii 5-6tk. Lüliti salongi või termorelee, kui automaatikat tahad ja soendab nagu vana mees sisseimetavat õhku elektriliselt.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ja mitu amprit selle peale kulub?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

jr kirjutas:Võetakse 12V pealt käivad veesoojenduse spiraalid ja pannakse spiraaliga snorkli sisse neid nii 5-6tk.
Need kestavad õhu käes? Küsin siiralt, kogemus puudub. Vene ajast on meeles, et need 220V nuiad põlesid küll ereda leegiga loetud sekundite jooksul maha, kui veest välja kiskusid...
tegime pulli, aitab
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

Ega elektrilisele eelsoojendusele palju alternatiive pole.
*soojusvaheti jahutusvedelikult(näit. mingi salongikütte radiaator)
*soojusvaheti väljalasketorustikule
*vedelkütusel kütteseade
*snorkli ots salongi sisse?! lae alla näiteks?
esimese hooga tuli selliseid mõtteid.
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Salongist ei tohi õhku võtta (võistlusautol siis).

Väljalaskketorustikule on vist hermeetilist soojusvahetit keeruline ehitada.

Vedelkütusel kütteseade kõlab väga lahedalt!
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

NB! Kes aru ei saanud, siis ajasin jama :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Nu eks ma ehitan siis mingi süsteemi, et saaks sooja õhku peale. Kuid minu meelest originaalis ka ei ole neil seda varjanti, et soe õhk peale tuleks -või on? Ja kui ei ole kas siis karpaga masinad on ainult sooja ilma autod ?:)

Ja kuna ma võistlemas ei käi siis oleks mõistlik õhuvõtt seest teha`?
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

No kõige õigem sel juhul siiski väljalasketorustikule väike sirm ehitada.
Ja õhupuhasti korpus võiks võimaldada vähemasti käsitsi ümberlülitamist
suvisele-talvisele õhuvõtule.
Siin kirjeldamine läheb vähe pikaks.
Kui saad vaadata vanemat karpaga Ladat, Ford Sierrat vms.
Saad endale kõige parema pildi ette.
Ja karpaga auto ei ole ainult sooja ilma auto!
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Kas siis pidevalt ei või sooja õhku peale saada? Ma mõtlen soojal ajal
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

karli kirjutas:Kas siis pidevalt ei või sooja õhku peale saada? Ma mõtlen soojal ajal
No kui Sa pidevalt sooja õhku võtad, siis kaotad jälle võimsust (kuigi mul just praegu kapoti alt koonusega kuuma õhku pidevalt võtab :( )
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Sai siis nüüd see soojaõhu system valmis, eks näis mitu km saab muretult veereda, kuid ikkagi aru ma ei saa, miks siis samurail enne ei ole sellist sooja õhu varjanti olnud .Kas kõik samurai omanikud ehitavad endale sellise lisa systemi? ;)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17420
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Mina olen kasutaja Kaitz kunagise Samuraiga paar aastat tagsi AvoSõidule minnes teepeale jäänud, kui karburaator ära külmas.
Viimati muutis Landy, P Nov 09, 2008 7:56 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Pange sinna se sissepritse tagasi ja lõpetage igasugune ajukepp.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

karli kirjutas:Sai siis nüüd see soojaõhu system valmis, eks näis mitu km saab muretult veereda, kuid ikkagi aru ma ei saa, miks siis samurail enne ei ole sellist sooja õhu varjanti olnud .Kas kõik samurai omanikud ehitavad endale sellise lisa systemi? ;)

Kõik Samurai omanikud, kes pritse asemele karpa paigaldavad ehitavad ka õhu eelsoojenduse.
Kes pritsega rahul on, need ei ehita, sest pritse puhul seda vaja ei ole!
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Ei ole vahetanud karpat pritsungi vastu lihtsalt niisama. Et siis veelkord, ennem oli autol G16A mootor karbussiga. Sai ostetud siis uus masin millelt võtta mootor (kuna eelmine jooksis kotti), kuid see oli pritsungiga. Lihtsalt ei hakatud suurema mahulist tööd ette võtma (Vitara el süsteem ja aju paigaldus samuraile).
Kui keegi arvab, et kogu elektrisüsteemi paigaldus on lihtne siis pritsungi osad on alles ning küll selle aju ka saab. Eks siis tehke pakkumine mitme kilo eest pritsungi peale aretate:)



Kõik Samurai omanikud, kes pritse asemele karpa paigaldavad ehitavad ka õhu eelsoojenduse.
Kes pritsega rahul on, need ei ehita, sest pritse puhul seda vaja ei ole

Minu meelest ei ole teps mitte kõik samuraid pritungiga, seega tuleb ka originaalis karbussiga masinale ise aretada uus õhuvõtt...
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”