Amordi keevitamine

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Amordi keevitamine

Postitus Postitas tarmo »

Kuidas teha kindlaks kas amort on gaasi- või õliamort? Gaasiamort peab ise end lahti lükkama, aga õliamort mitte?
Kas võib mõlemat tüüpi amorti keevitada (kinnitust ringi teha) või lendab gaasikas puruks selle peale?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

olen keevitnud mõlemaid , 6hku pole lennanud
,siiski ,suurest keevitamiseentusiasmist punaseks ei soovita keevitada seda amorti siis mine tea mis juhtuda võib
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tavaliselt on amordi sees mingi kustutusgaas ala. lämmastik, süsihape jne. Võimalusel ma ei keevitaks, sest korpuse seinalt võib slakki eemalduda aga olen ise kunagi korra keevitanud siis ei juhtunud nagu midagi (vist).
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Minuarust gaasiamort on surve all ja õli oma mitte. Õliamorti olen vaikselt sussitanu aga gaasikaga pole julgenud eritijamada. Oleneb vist ka gaasika ehitusest ka, osadel on teine tuub veel sees.
Kui pead silmas kinnituste keevitamist, siis see pole miski eriline kunst.
http://www.4x4matk.ee/samurai_coils/coils09.jpg
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”