Kuidas teha kindlaks kas amort on gaasi- või õliamort? Gaasiamort peab ise end lahti lükkama, aga õliamort mitte?
Kas võib mõlemat tüüpi amorti keevitada (kinnitust ringi teha) või lendab gaasikas puruks selle peale?
Amordi keevitamine
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Amordi keevitamine
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tavaliselt on amordi sees mingi kustutusgaas ala. lämmastik, süsihape jne. Võimalusel ma ei keevitaks, sest korpuse seinalt võib slakki eemalduda aga olen ise kunagi korra keevitanud siis ei juhtunud nagu midagi (vist).
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Minuarust gaasiamort on surve all ja õli oma mitte. Õliamorti olen vaikselt sussitanu aga gaasikaga pole julgenud eritijamada. Oleneb vist ka gaasika ehitusest ka, osadel on teine tuub veel sees.
Kui pead silmas kinnituste keevitamist, siis see pole miski eriline kunst.
http://www.4x4matk.ee/samurai_coils/coils09.jpg
Kui pead silmas kinnituste keevitamist, siis see pole miski eriline kunst.
http://www.4x4matk.ee/samurai_coils/coils09.jpg