smart fortwo auto offroad maastikukatse Alansil 18.10.08
Moderaator: Moderators
loodan et kallamise asemel mõtlesid ikka kastist maha sõitmist mööda kuidas nüüd neid asju nimetatigi ...
Samas ma ei tea milline see kast välja näeb, teoorias peaks saama ka nii, et kui tagurdada kuskile künkale, et siis smardiga sõita teiselt poolt küngast üles ja kasti. Samamoodi ka maha.
Samas ma ei tea milline see kast välja näeb, teoorias peaks saama ka nii, et kui tagurdada kuskile künkale, et siis smardiga sõita teiselt poolt küngast üles ja kasti. Samamoodi ka maha.
Viimati muutis smart, N Okt 23, 2008 12:47 am, muudetud 1 kord kokku.
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Loen juba mitu päeva lugusid sellest, kuidas smart heinamaal käis. Tore inimene nägi tegi oli ja sai kogemusi. Kui me kõik heietaksime sellest, kuidas opel ascona kapsapõllul kinni oli siis tuleks neid lugusid hulka. Lihtsalt ise arvan, et TR3 ei ole mõtet sauga ringrajal võidu teha ringraja masinatega, millel on pooled küünla juhtmed maha võetud. Iga masin on ehitatud kindla otstarbega ja nii nagu ütles autoleht kui maasturit kasutada sihtotstarbeliselt kulub ta oluliselt kiiremini - mis siis sõiduautost saab kui teda maastikuautona kasutada. Igatahes igasugused pr üritused kus võsapet oma daciat uputab võidu kellegaiganes võivad olla lihtsalt torenaljakad. Aga jätame ikka maasturil neliveo sisse ja ringrajamasinatel küünlajuhtmed paika.ja samas võiks näiteks siis vastukaaluks vaadata kuidas teised "maastikukollid" ainult tagaveoga hakkama saavad
edu
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Asi sai alguse tegelikult väitest, et smart autoga EI OLE võimalik maastikul sõita. Mina lähtun ka sellest, et kui smart autoga saab sõita veidi ekstreemoludes, siis tavaolukorras juba ammugi. Tavaolukorra all pean silmas seda, et kui kellegil tuleb ette kas siis talviseid või muid olusid, kus on vaja maastikul sõita. Lisaks on paljudel inimestel foobia, et smart auto pole stabiilne, läheb kergesti ümber jne. Lisaks on smart kõige lühem seeriatootmises olev auto. Selliseid foobiaid ei eksisteeri teiste automarkide/mudelite suhtes, seetõttu ei saa smarti antud situatsioonis võrrelda mõne teise automargiga.tai kirjutas:Loen juba mitu päeva lugusid sellest, kuidas smart heinamaal käis. Tore inimene nägi tegi oli ja sai kogemusi. Kui me kõik heietaksime sellest, kuidas opel ascona kapsapõllul kinni oli siis tuleks neid lugusid hulka. Lihtsalt ise arvan, et TR3 ei ole mõtet sauga ringrajal võidu teha ringraja masinatega, millel on pooled küünla juhtmed maha võetud. Iga masin on ehitatud kindla otstarbega ja nii nagu ütles autoleht kui maasturit kasutada sihtotstarbeliselt kulub ta oluliselt kiiremini - mis siis sõiduautost saab kui teda maastikuautona kasutada. Igatahes igasugused pr üritused kus võsapet oma daciat uputab võidu kellegaiganes võivad olla lihtsalt torenaljakad. Aga jätame ikka maasturil neliveo sisse ja ringrajamasinatel küünlajuhtmed paika.ja samas võiks näiteks siis vastukaaluks vaadata kuidas teised "maastikukollid" ainult tagaveoga hakkama saavad
edu
Lisaks on kurdetud et nii täika kui muu ürituse puhul on olnud vähene inimeste osavõtt. Kui oleks tõsiste ürituste raames ka miskit meelelahutuslikku, oleks üritustel ilmselt rohkem inimesi, ka ilmselt neid kes täikalt midagi ei osta või offroadist osa ei võta.
smart autost pole paljud inimesed üldse kuulnudki, veel vähem näinud ja arvestades igasuguseid füüsikalisi nüansse, on seda huvitavam vaadata smart auto tegemisi ka meelelahutuslikus mõttes.
Samas usun, et plaanitav ettevõtmine on vahelduseks ka tõsistele offroadi harrastajatele. Samas miks mitte siis lasta ka maasturitel teha midagi tavatut. Inimesi huvitab ju ikka miskit uudset ja kui toimub midagi mis läheb tavapärasest formaadist väljapoole, on see värskenduseks.
Mina ei suru ennast peale. Ma võin ka mitte Alansil maastikul sõita. Sest tegelikult sai juba tõestatud fakti, et smart saab maastikusõiduga hakkama. Mingit mudasse uppumist polnud plaaniski katsetada, sest vaevalt keegi tavaolukorras sellise asjaga kokku puutuks ja pealegi on auto ideaalses korras ning kasutan seda igapäevaselt sihtotstarbeliselt. Seetõttu lõhkumine ja suuremat sorti määrimine pole plaanis.
Ma ei tegele lolluste või mõtlematute asjadega. Loomulikult on mul ka mingis osas hirmu või ettevaatlikkust ebaõnnestumise ees. Oli seda ka esimesel korral. Kui midagi ei kardaks, siis ma arvan, et peaks juba arsti poole pöörduma. Lisaks on tavaliselt nii, et kui tahad midagi näidata, just siis kipub midagi nihu minema.
Samas antud olukorras suhtun asjasse nii, et elu peab lõbus ka olema. Lisaks igasugused äpardused ja jamad on need mida tasub ka hiljem huumoriga meenutada. Seega ma ei näe põhjust miks peaks tegemata jätma kui selle asja vastu inimestel huvi on.
Ja kuna olen loomult arendaja, siis tahtsin kaasa aidata Alansi Offroad Klubi promomisele ning inimeste hulga suurendamisele üritustel. Sest olgem ausad offroadi eestvedajad ja korraldajad tahaks kah saada aegajalt motivatsiooni ning seda, et üritustel oleks võimalikult suurem osavõtt.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kui nüüd aus olla siis mina oleksin täitsa huvitatud Smardile ballastiks olemisest.
Tegelikult on mind alati imestama pannud see kuidas inimene sinna sisse ära mahub ja tahaks selle füüsikaseadusi eirava fenomeniga lähemalt tutvust teha.
Tegelikult on mind alati imestama pannud see kuidas inimene sinna sisse ära mahub ja tahaks selle füüsikaseadusi eirava fenomeniga lähemalt tutvust teha.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kuna sina tunned mind paremini ära ja kui juhtud mind nägema siis astu ligi.Stupiduser kirjutas:Kui nüüd aus olla siis mina oleksin täitsa huvitatud Smardile ballastiks olemisest.
Tegelikult on mind alati imestama pannud see kuidas inimene sinna sisse ära mahub ja tahaks selle füüsikaseadusi eirava fenomeniga lähemalt tutvust teha.
Mainin muidu juurde veel seda, et juhi ja reisija seisukohast on smardis rohkem ruumi kui nii mõneski sedaanis ja ka maasturis. Näiteks istusin suht hiljuti ühes Seat sedaanis ja suht harjumatu oli sõita kuna esiklaas oli nii lähedal ja ruumi eriti ei olnud. Sama asi oli selle uue Land Rover Discovery roolis olla.
Ma olen 190cm pikk ja minu käed eriti ei ulatu armatuurlauani, esiklaasini ammugi mitte. Ja istet saab veel tahapoole lükata ca 10cm.
Istmete taga olen ära mahutanud neli 15 tollist valuvelge koos rehvidega.
Suvel käisin matkal ja autos oli ära mahutatud lisaks reisijale 20 kotti, mille hulgas 2 telki, 2 magamiskotti, 2 seljakotti, 1 spordikott, grill, söekott, ca 5l veepudel, 3 riidepuud koos riietega...
Olen ka kolinud, vedanud kontorilaudu (1,2m), päevavalguslampe, ehitusmaterjali...)
Ehk siis ruumi on smart autos rohkem kui väljast paistab.
Autosse mahuvad lahedasti ära ka kaks 190cm ja 130kg meest.
Tänan positiivsete sõnade eest selles teemaskondimees kirjutas:Alansi OFF-Road Parki on alati odatud kõik olgu Ta sis jala, ratta või mingi muu liikuriga.![]()
![]()
![]()
Mütsmahe nende mee ste ees kes elu huvitavaks muuta tahavad.

Nii mulle ka tegelikult Alansil tunduski, et tegemist on kohaga kus inimestel on offroad kui selline hingelähedane teema, olenemata sõiduvahendist ehk siis kõik sobib mis jääb maa ja taeva vahele kuigi prioriteetsem on 4x4..
Maailm on lolliks läinud! Juba mitu päeva on meie foorumi kõige esimeseks teemaks pajatus, kuidas üks mees üritab tõestada smart auto maastikuvõimekust. Hea tahtmise juures saab ka lusikaga kraavi kaevata. Tean üht meest kes keeras kruvikeerajaga terve korteri küproki käsitsi seina. Küsimus on MILLEKS? Milleks, kui on olemas nendeks olukordadeks kohandatud spetsiaalsed tööriistad/sõiduvahendid?
Saan aru, et soovid edendada Smart'i kultuuri Eestis. Igasugune edendamine on kindlasti tunnustust väärt. Kuid kui vaadata Su kodulehekülge, siis ainus mida sa oma auto kohta teistele edasi soovid kanda on see, kui maastikuvõimekas ta on. Tegemist on ikkagi plastmassist linnaautoga. Selle soetajad on inimesed kes suure tõenäosusega ei soovist linnast lahkudagi, rääkimatta veel kurguni mutta minemisest. Kui soovid urbaniitide südameid võita, siis pead ikka rääkima nende keeles. Ehk siis kuivõrd suurepäraselt mahub smart liiklemema vanalinna kitsastel tänavatel ja kui hea on seda parkida.
Hetkel oled sa nagu inetu pardipoeg. Ilus isend, aga vale perekond. Mine koju - luikede juurde. Las pardid plätserdavad mudas edasi. Kui maastik on sulle ikka südamejärgi (nagu su entusiasmist võib lugeda), siis vaheta oma linnaauto Suzuki Jimny või muu väikemaasturi vastu ja mütta nii kus torust tuleb!
P.S. Ländy: oleks täiesti vabatahtlikult ja moosimatta kaameraga klubi juubelile tulnud, aga kuna kanal oli juba ees, siis pold mõtet duubeldada. Pole sinisele ekraanile pääsemine ühti nii raske, tuleb teada mis nuppe vajutada. Üks asi, millega arvestama peab on see, et kui sa ei maksa, siis ei telli ka muusikat. Ehk võid küll heas usus kutsuda meedia kusagile off-road üritusele, aga seda, et keegi Su üritust keskkonnareostamise orgiaks hiljem ei tembelda - ei garanteeri sulle keegi.
Saan aru, et soovid edendada Smart'i kultuuri Eestis. Igasugune edendamine on kindlasti tunnustust väärt. Kuid kui vaadata Su kodulehekülge, siis ainus mida sa oma auto kohta teistele edasi soovid kanda on see, kui maastikuvõimekas ta on. Tegemist on ikkagi plastmassist linnaautoga. Selle soetajad on inimesed kes suure tõenäosusega ei soovist linnast lahkudagi, rääkimatta veel kurguni mutta minemisest. Kui soovid urbaniitide südameid võita, siis pead ikka rääkima nende keeles. Ehk siis kuivõrd suurepäraselt mahub smart liiklemema vanalinna kitsastel tänavatel ja kui hea on seda parkida.
Hetkel oled sa nagu inetu pardipoeg. Ilus isend, aga vale perekond. Mine koju - luikede juurde. Las pardid plätserdavad mudas edasi. Kui maastik on sulle ikka südamejärgi (nagu su entusiasmist võib lugeda), siis vaheta oma linnaauto Suzuki Jimny või muu väikemaasturi vastu ja mütta nii kus torust tuleb!
P.S. Ländy: oleks täiesti vabatahtlikult ja moosimatta kaameraga klubi juubelile tulnud, aga kuna kanal oli juba ees, siis pold mõtet duubeldada. Pole sinisele ekraanile pääsemine ühti nii raske, tuleb teada mis nuppe vajutada. Üks asi, millega arvestama peab on see, et kui sa ei maksa, siis ei telli ka muusikat. Ehk võid küll heas usus kutsuda meedia kusagile off-road üritusele, aga seda, et keegi Su üritust keskkonnareostamise orgiaks hiljem ei tembelda - ei garanteeri sulle keegi.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
minu pärast hakkad kohe maailma kohta üldistusi tegemaErcos kirjutas:Maailm on lolliks läinud! Juba mitu päeva on meie foorumi kõige esimeseks teemaks pajatus, kuidas üks mees üritab tõestada smart auto maastikuvõimekust.


jah, offroad on üks paljudest teistest asjadest. Samas ei maksaks nüüd äärmustesse ka laskuda. Olen juba varem selgitanud eesmärke.Ercos kirjutas:Saan aru, et soovid edendada Smart'i kultuuri Eestis. Igasugune edendamine on kindlasti tunnustust väärt.
Lisaks mainin, et ma olen smart testija, seda teinud juba üle aasta, erinevates oludes. Üks asi on eraisik ja teine asi on ettevõtja, seetõttu ka erinev motiiv võrreldes teiste smardiomanike või kasutajatega. Auto ei kuulu isiklikult mulle ja pole eraasjade jaoks tegelikult mõeldud.
Mis puutub maastikuvõimekusse, siis kinnitasin vaid oma väidet, et smart autoga saab maastikul sõita - vastupidiselt paljude inimeste arvamusele. Kuna minu tegevus hõlmab ka autode müüki, siis on hea tuua konkreetseid näiteid selle auto stabiilsuse ja eriolukordade käitumise ja toime tuleku kohta. Jutt on üks asi aga tõestatav väide on midagi muud. Sama asi ju minu delfi artikli kommentaaride väidetega, sellest ju kõik üldse alguse saigi.
Millest selline plastmassi võrdlus? smart võib olla avariis vastupidavam kui maastur, selle kohta isegi hulk fotosid kus maasturi esiosa täiesti sees aga smardi remont maksab vaid 250 USD, või MB maastur on katuse peal, peale smardiga kokkupõrget. Või vaataks mis su autost järgi jääb kui sa 110km/h vastu betoonseina sõidad. Smardil käivad veel uksed lahti-kinni ja esiklaas on terve.Ercos kirjutas: Tegemist on ikkagi plastmassist linnaautoga. Selle soetajad on inimesed kes suure tõenäosusega ei soovist linnast lahkudagi, rääkimatta veel kurguni mutta minemisest. Kui soovid urbaniitide südameid võita, siis pead ikka rääkima nende keeles. Ehk siis kuivõrd suurepäraselt mahub smart liiklemema vanalinna kitsastel tänavatel ja kui hea on seda parkida.
smardi müük on suures osas minu rida, küll ma juba tean kes on ostja. Samas inimestel peab olema valikuvõimalust. Lisaks maastik ja pehme pinnas üsna sarnased talveoludele. Saab smardiga sõitu õppida aastaringselt. Paljud võtted mida ma möödunud talvel ei teadnud, õppisin just suvisel ajal maastikusõiduga ära. Ka selle kuidas ESP'ga toime tulla. Varem mul rattad jäid seisma ja oligi kööga kuid nüüd tean kuidas rattaid uuesti tööle saada, ilma et peaks autost väljumagi. Arvan, et see on üks olulisemaid asju smardiomanikule.
Mehed ei peagi ilusad olemaErcos kirjutas: Hetkel oled sa nagu inetu pardipoeg. Ilus isend, aga vale perekond. Mine koju - luikede juurde. Las pardid plätserdavad mudas edasi. Kui maastik on sulle ikka südamejärgi (nagu su entusiasmist võib lugeda), siis vaheta oma linnaauto Suzuki Jimny või muu väikemaasturi vastu ja mütta nii kus torust tuleb!

Viimane kord Alansil tekkis küll hasart mõni sõiduk veel muretseda millel 4x4. Samas ma ajan ikka smardi asja

Viimati muutis smart, R Okt 24, 2008 1:28 am, muudetud 1 kord kokku.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mitte, et see füüsikaseadusi muudaks, kuid too auto seal piltidel ei olnud siiski Smart, vaid Volkswagen CrossFox.tt kirjutas:http://www.car-accidents.com/2007-auto- ... car-4.html
füüsika on füüsika.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Loomulikult käivad Smardi uksed kinni-lahti, kui teine mees oma autoga vasta seina sõidab...smart kirjutas: Või vaataks mis su autost järgi jääb kui sa 110km/h vastu betoonseina sõidad. Smardil käivad veel uksed lahti-kinni ja esiklaas on terve.

Enivei, ära seda palun tõestama hakka. Samas lihtsustatud varianti, osalemist Smardiga romurallil vms, oleks võib-olla suht huvitav vaadata... betoonseina mitte.
O|||||||O