tänan tähelepanu eest
K:navara head ja vead?
Moderaatorid: jr, Moderators
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
K:navara head ja vead?
Tere härrased,vaja jahil käiguks ja igapäeva sõiduks neliveolist,vaatasin välja sellise isendi; http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... e7e64fd9bb Kuidas sellisel mootor ja kast toimetavad,pole vaatamas käinud aga hea oleks teada mida jälgida.
tänan tähelepanu eest
tänan tähelepanu eest
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Korralik tööauto võrreldes uue D40-ga,läks ju uuesti tootmisse antud isend. Külapealt kuulnud, et mootoriga on esinenud probleeme,saaled vist,külmast peast teeb korraliku mürinat,jõudu on,möödasõitudel väga hätta ei jää.Enda peres müüdi üks uuem D22 125000 km pealt, teisel hetkel 270000 km,mootorid mõlemal kestavad(kestsid).Kokku olen puutunud nelja erineva D22-ga, kallimatest kuluosadest neil autodel vahetatud 3x sidur(8000.-esindus),2x generaator(3500,b-osa),starter,2x pendelhoob(800.- b-osa), esikardaan, sarniirid,torsoon(4000.- a-osa)loomulikult amorte ja piduriklotse(silindrid) jne.Sildade ja kastidega probleeme ei ole esinenud.
Ostmisel põhiasi mida kontrollida on kolinad mürinad mootoris, ja proovisõit 4veoga. Nimelt on ette tulnud et esikardaan kulub nuudist ära ja siis vibra selline et viskab istmepealt minema. Kui meeles ja aega leian siis võin äki isegi hooldus ja remondi ajaloos tolle isendi kohta uurida. 
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
sain targemaks küll aga kui kodutu viitsid siis vaata selle; http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ajalugu ka.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Kui sn. õige , siis on ressursi küll ja veel.
Ise juba 350 tuhat km pick up-ga ära sõitnud, tõsi 76 kw mootoriga.
Eks ta ühte teist on küsinud, aga üldiselt pole põhjust viriseda.
Küsitud mudeli mootoritega pidi jah mingi kala olema, üks tuttav vahetas juba 150 000 km pealt saalesid ja esinduses öeldi, et ongi ette nähtud.
Ise juba 350 tuhat km pick up-ga ära sõitnud, tõsi 76 kw mootoriga.
Eks ta ühte teist on küsinud, aga üldiselt pole põhjust viriseda.
Küsitud mudeli mootoritega pidi jah mingi kala olema, üks tuttav vahetas juba 150 000 km pealt saalesid ja esinduses öeldi, et ongi ette nähtud.
gaz fs 1
Tegu mitte ettenähtud asjaga vahetusega vaid tehase praagiga väntvõlli õlitus süsteemis. Kiiremad ja taibukamad tassisid saksat kokkujooksnud konedega d22 millel tehase garantii alles eetisse odava rahaga ja sid esindusest kui mitte uue kone siis põhjaliku remondigi. 
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
ei käinud see midagi nii lihtsalt, et esindus maksab. Tungivalt soovitasime vahetada saaled kõikidel D22-l (98kw). Kokku jooksid ainult need mootorid mis kaootiliselt hoolduses käisid, või valu said. Aga see oli ka ainuke viga mida tehas tunnistas selle auto puhul. Uuel NP300-l siis ühisanum kütusesüsteem, pihusti eluiga u 200000 km
Kas soovitasite vahetada nad pärast garantiiaja lõppu...?STG44 kirjutas:Tungivalt soovitasime vahetada saaled kõikidel D22-l (98kw). Kokku jooksid ainult need mootorid mis kaootiliselt hoolduses käisid, või valu said.
Kui nii, siis, tõenäoliselt lasid paljud kunded nö. selle teema "üle" ja jätsid vahetamata, sest kes ikka heast peast raha tahab kulutada, kui auto hetkel korras...ja homme tulgu või veeuputus...
Mul see veeuputus nüüd teist päeva käes (2005a D22, kellal ~150t km, tegelik teadmata...) ja kaalun seda saalevahetuse-asja siiski teha...kuigi hetkel kõik tundub ok. Külmalt lagiseb kui kurat, aga soojalt jääb vait. Tõmme on hea ja jäksab sõita ka...
Kas jutt käib ainult kepusaaledest või raamid ka? Ja mis see muudaks, sesmõttes, et kui vändal mingi õlitusauk liiga väike, siis see viga ju jääb...? äkki peaks selle ka üle puurima...
Ja kas uued originaalid kannatab alt vahele toppida või peab mootori maha võtma...?
Kui mootor, anyway maha peab tulema, siis ilmselt oleks vänt ka mõtet üle lihvida ja remont juba panna..? Ja vblla see õlitussüsteemi vigagi üles leida ja kõrvaldada...
Ette tänades,
Imelik tundub see, et ainult külmalt lagiseb. Järsku ei ole tegu saaledega, vaid kett ajamis on mingi kala (keti tallad kulunud, kett veninud või hoopis pinguti). Minu teada, kui ikka saale läbi, siis on kolks mootoris sees, sõltumata temperatuurist. Aga võibolla ma eksin.stihl kirjutas:Kas soovitasite vahetada nad pärast garantiiaja lõppu...?STG44 kirjutas:Tungivalt soovitasime vahetada saaled kõikidel D22-l (98kw). Kokku jooksid ainult need mootorid mis kaootiliselt hoolduses käisid, või valu said.
Kui nii, siis, tõenäoliselt lasid paljud kunded nö. selle teema "üle" ja jätsid vahetamata, sest kes ikka heast peast raha tahab kulutada, kui auto hetkel korras...ja homme tulgu või veeuputus...![]()
Mul see veeuputus nüüd teist päeva käes (2005a D22, kellal ~150t km, tegelik teadmata...) ja kaalun seda saalevahetuse-asja siiski teha...kuigi hetkel kõik tundub ok. Külmalt lagiseb kui kurat, aga soojalt jääb vait. Tõmme on hea ja jäksab sõita ka...
Kas jutt käib ainult kepusaaledest või raamid ka? Ja mis see muudaks, sesmõttes, et kui vändal mingi õlitusauk liiga väike, siis see viga ju jääb...? äkki peaks selle ka üle puurima...
Ja kas uued originaalid kannatab alt vahele toppida või peab mootori maha võtma...?
Kui mootor, anyway maha peab tulema, siis ilmselt oleks vänt ka mõtet üle lihvida ja remont juba panna..? Ja vblla see õlitussüsteemi vigagi üles leida ja kõrvaldada...
Ette tänades,
Igaljuhul jõudu sulle.
Loomulikult ei ole tegu saaledega, muidu oleks juba ammu tagarattaga kepsust üle sõitnud...tigu kirjutas:Imelik tundub see, et ainult külmalt lagiseb. Järsku ei ole tegu saaledega,...
Külmalt lõgisemine on lihtsalt Datsun Navara omapära.
Muideks, olen lugenud selle kohta teooriat, et geneka, roolivõimu jne rihmad ei ole tal mitte kummist vaid mingist muust materjalist, mis külmalt genereerib staatilist elektrit ja see tekitabki ketilaginaga sarnast häält. Kui soojaks läeb, jääb vait.
Ise ka ei uskunud, aga kui hommikul külmale rihmale lagisemise ajal rihmaspreid peale lasta, jääb samal hetkel vait ja käib nagu Leksuse R6 bensukas.
Rihmasprei ei saa ju ometi ketipingutit mõjutada?