10.4 KUKEPEA 2008 lõpptulemuse saamiseks peab läbima vähemalt kolm lisakatset. Lisakatse läbimiseks loetakse võistlusautoga vähemalt ühe kolmandiku (näit. 20 kontrollpunkti korral 7 läbitud kontrollpunkti) kontrollpunktide läbimist ja jõudmist üle lõpujoone ning kontrollfotode loovutamist ning ajavõtukiipide tühjakslaadimist või loovutamisttotu kirjutas:Eeldatavasti on punktide raskuskoefitsendid legendis olemas (enne teada)? Kas on katse läbituks lugemisel mingi miinimumpunktide nõue või piisab stardi-finishi piiksutamisest?
Kukepea 2008 24-26 oktoober
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kontrollpunktide koordinaadid anname peale mandaati ja enne starti võistlejate endi mälupulkadele. Olemas nii APS kui ka Ozi. Võib juhtuda, et saame ka Garminisse otse laadida... Samuti on koordinaadid legendis kirjas. Kontrollpunktid on paigutatud valgete A4-suuruses tahvlitega umbes rinnakõguselt. Peaksite leidma. Kokku saab rajal olema 130 kontrollpunkti koguväärtusega 1205 punkti. Viie lisakatse peale on 5-punktiseid kontrollpunkte 64 tk, 10-punktiseid 38 tk, 15-punktiseid 23 tk, 30-punktiseid 4 tk ja 40-punktiseid täpselt üks. Kes kõik ära võtab, on kõva mees 

porivormel
tormi tamm
5179866
tormi tamm
5179866
Täpsustaks veel karistusi. Kontrollaja ületamise eest on ette nähtud lisakatse tühistamine. Aga millise? Viimasena läbitud või viimasena alustatud (alustamine ei tähenda veel läbimist) või hoopis mõne muu?
Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.
Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Paneks siia ka fännklubi küsimuse:
Kas poleks mõistlik pealtvaatajate jaoks siia mõne magusama paiga asukoha ja orienteeruva aja panna?
Või siis parkimiskohad pealtvaatajate jaoks...
Sel juhul pargiksid teadlikumad pealtvaatajad omad autod nii, et võistlejatele jalgu ei jää.
Kas poleks mõistlik pealtvaatajate jaoks siia mõne magusama paiga asukoha ja orienteeruva aja panna?
Või siis parkimiskohad pealtvaatajate jaoks...
Sel juhul pargiksid teadlikumad pealtvaatajad omad autod nii, et võistlejatele jalgu ei jää.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Kuna katsetel eraldi kontrollaegu pole, siis peavad võistlejad mahtuma üldaaja (15+2h) sisse. Kui nii ei juhtu, loetakse kõik esimesed viis lisakatset mitteläbituks.Libekala kirjutas:Täpsustaks veel karistusi. Kontrollaja ületamise eest on ette nähtud lisakatse tühistamine. Aga millise? Viimasena läbitud või viimasena alustatud (alustamine ei tähenda veel läbimist) või hoopis mõne muu?
Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.
Puhkepausinõude eiramine toob kaasa võistlustelt kõrvaldamise.
Tänan asjakohaste tähelepanekute eest! Vormistan nende täpsustuste kohta ka bülletäni.
porivormel
tormi tamm
5179866
tormi tamm
5179866
Küsiks igaks juhuks, et kuidas arve saamisega on? Ma saatsin täna teise kirja juhendis antud meiliaadressile...ormti kirjutas:Tuletan meele, et homme kell 24.00 lõppeb netis registreerumise võimalus ja selleks ajaks peaks ka osavõtutasud laekuma. Edaspidi läheb asi veel kallimaks. Ei piisa sellest, et regatud on enne homset, aga raha laekub alles ülehomme...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Karistuste tabel täiendatud ning üllitatud bülletän 2.ormti kirjutas:Kuna katsetel eraldi kontrollaegu pole, siis peavad võistlejad mahtuma üldaaja (15+2h) sisse. Kui nii ei juhtu, loetakse kõik esimesed viis lisakatset mitteläbituks.Libekala kirjutas:Täpsustaks veel karistusi. Kontrollaja ületamise eest on ette nähtud lisakatse tühistamine. Aga millise? Viimasena läbitud või viimasena alustatud (alustamine ei tähenda veel läbimist) või hoopis mõne muu?
Peale esimese kolme lisakatse läbimist on võistkonnad kohustatud tulema
võistluskeskusesse kahetunnisele puhkepausile. Ma ei näinud karistust kui seda mitte teha. Kusjuures ajaline trahv ei pane seda tingimust täitma.
Puhkepausinõude eiramine toob kaasa võistlustelt kõrvaldamise.
Tänan asjakohaste tähelepanekute eest! Vormistan nende täpsustuste kohta ka bülletäni.
Kes veel ei tea siis näha saab eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kes tahab saab GPS-i ka.ormti kirjutas:Kontrollpunktide koordinaadid anname peale mandaati ja enne starti võistlejate endi mälupulkadele. Olemas nii APS kui ka Ozi. Võib juhtuda, et saame ka Garminisse otse laadida... Samuti on koordinaadid legendis kirjas.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Prooviks siis uuesti sel aastal sedasi,et kui tehnilisse tulete on juba autod võistlus valmid,st kogu lahtine nodi on autost ära koristatud ja med karbike ilusti kindlalt suletava kilekoti sees.Juhul kui juhtub see uppuma ei oleks põhjust seda minema visata.Muidugi ei tohi seal sees sammaldunud elu olla.
Kiiver PEAB olema auto-moto kiiver.Munakoored ja sõjaväe vidinad ei sobi kuidagi.Soovitavalt E või DOT tähistudega.
Fotokatega on nii,et teeme pildi ja sealt on kellaaeg näha.
Istmete lõtkud vaatake ka üle.
Kui küsimusi on siis helistage.
Edu,
Veiko
Kiiver PEAB olema auto-moto kiiver.Munakoored ja sõjaväe vidinad ei sobi kuidagi.Soovitavalt E või DOT tähistudega.
Fotokatega on nii,et teeme pildi ja sealt on kellaaeg näha.
Istmete lõtkud vaatake ka üle.
Kui küsimusi on siis helistage.
Edu,
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Kui küsimusi on siis helistage.
Edu,
Veiko
kuhu
Edu,
Veiko
kuhu

Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Võib olla panevad osad tiimid alles mootorit kokku, nagu mina eile...Vahur kirjutas:Kas TR-1te tuleb tõesti vaid 8 tiimi võistlema-või on tegemist mingi uue taktikaga kohapeal registreerimise näol-või hoopis annab majanduslangus tunda?
Täna aga hakkan käigukasti eemaldama - näis mis järgmiseks

See Klapperjaht sai saatuslikuks umbes 10-le mootorile - lugesin ma mingil hetkel kokku

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033