turbot hooldad nii ,et vahetad õigel ajal mootoriõli.kasutad kvaliteetset õli ja hoolitsed ,et seda oleks alati piisavalt.ülejäänu juba loomulik kulumineKondimurdja kirjutas:Kas turbo on asi mida tuleb mingi ajatagand hooldada ka kuidagi.Või on lihtsalt jubin, mis töötab nii kaua, kui töötab.
Tahan osta, kaubikut ehk bussi.
Moderaator: Moderators
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Mõned aastad tagasi oli vaja kaubikut, millel oleks maksimaalne kandevõime, kuid registrimass alla 6 tonni. Ainsaks meid rahuldanud otsuseks oli IVECO Daily. Raamil ja kinnise kerega. Kaubikutega väga rahul, teeninduse poole pealt võiks ju nuriseda, seda just keretööde ( garantiiajal tehtud avarii taastamine ) poolt. Kuid lõppkokkuvõttes võib valikuga rahul olla. See jutt siis eelmise (2006) mudeli kohta.
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
-
Kondimurdja
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Minu teada on seda 2.2d ka erinevates võimsusastmetes. See kõige lahjem peaks olema u 80-90hj, mis jääb pidevalt raskeid asju vedades kesiseks. Kui on plaan bussiga ise tööd teha ja on teada, et vaja raskeid asju vedada, siis pole mõtet mootori kohapealt eriti koonerdada. Muidu on transit suht mugav ja mingit nurinat pole kasutajatelt kuulnud. Fakt on see, et garantiiaja kestavad nad enamuses kõik ära ja hilisem suurem remont on neil kõigil suhteliselt kulukas(nagu uutel td mootoritel ikka). Elementaarsed lisad nagu konditsioneer ja püsikiirusehoidja on ka töö tegemisel abiks. Tagaveolistel ka igasugused stabiilsus- ja veojõukontrollid, sest tühjalt on nendega talvel suhteliselt ebamugav sõita.
Praegu on abc-s Masteritele mingid aled, äkki uurid ka neid. Meil firmas nad ~70kkm läbi sõitnud suht probleemivabalt. Ühel bussil ainult genekas läinud ja teisel šarniirid, aga need on garantii alla minevad. Ainuke probleem nende puhul vast suht ebamugav iseasendi leidmine, aga võibolla tundub see ainult minule nii.
Eemale soovitan hoida Ducatodest. 07a omadel kippusid käigukastidega probleemid tekkima juba 20kkm pealt ja remondis osati arvata ainult, et kui täitsa laiali läheb, siis panevad garantii korras uue.
Tööautosid lõhutakse muidugi sellise tempoga, et isiklikus kasutuses kestaksid kõik need bussid ka teise garantiiaja otsa.
Praegu on abc-s Masteritele mingid aled, äkki uurid ka neid. Meil firmas nad ~70kkm läbi sõitnud suht probleemivabalt. Ühel bussil ainult genekas läinud ja teisel šarniirid, aga need on garantii alla minevad. Ainuke probleem nende puhul vast suht ebamugav iseasendi leidmine, aga võibolla tundub see ainult minule nii.
Eemale soovitan hoida Ducatodest. 07a omadel kippusid käigukastidega probleemid tekkima juba 20kkm pealt ja remondis osati arvata ainult, et kui täitsa laiali läheb, siis panevad garantii korras uue.
Tööautosid lõhutakse muidugi sellise tempoga, et isiklikus kasutuses kestaksid kõik need bussid ka teise garantiiaja otsa.
Mul esivanema töö kollektiivis on osad Sprinterid ja osad Peugeotid 
Lühikokkuvõte oli, et ühtesid on kallis osta ja teisi kallis pidada. Sprinteri kulud olevat oluliselt paremini etteprognoositavad ja jooksvad kulud oluliselt väiksemad. Lisaks tõsiasi, et remondi ajal ei teeni kaubik, ega töömees suurt midagi firmale ja boonusena saab "pissed off" kliendid.
Lühikokkuvõte oli, et ühtesid on kallis osta ja teisi kallis pidada. Sprinteri kulud olevat oluliselt paremini etteprognoositavad ja jooksvad kulud oluliselt väiksemad. Lisaks tõsiasi, et remondi ajal ei teeni kaubik, ega töömees suurt midagi firmale ja boonusena saab "pissed off" kliendid.
1 Hobujõud
[quote="
Eemale soovitan hoida Ducatodest. 07a omadel kippusid käigukastidega probleemid tekkima juba 20kkm pealt ja remondis osati arvata ainult, et kui täitsa laiali läheb, siis panevad garantii korras uue.
Tööautosid lõhutakse muidugi sellise tempoga, et isiklikus kasutuses kestaksid kõik need bussid ka teise garantiiaja otsa.
[/quote]
Fiat Ducato eest võin vabalt sõna võtta, täitsa korralikud töömasinad! 07a kaubik on sõitnud ca 70000km ja esinenud on 0 probleemi. Garantii kehtis minuarust 100000km.
08a kaubikul on garantii 150000km, minuarust kõva argument tööauto ostmisel!
Kui Fiatti hakkab keegi ostma, siis Tammsaare teelt Fakto,t julgen soovitada, küsisin alet ja sain ka, erinevalt A-tähega algavast Mustamäe teel asuvast poest.
350000.- eest saad tutika kaubiku. "Automüüjatel head ajad ju ammu läbi!"
NB! Ei saa sellest kiidulaulust kuidagipidi kasu, lihtsalt jagan infot!!!
Eemale soovitan hoida Ducatodest. 07a omadel kippusid käigukastidega probleemid tekkima juba 20kkm pealt ja remondis osati arvata ainult, et kui täitsa laiali läheb, siis panevad garantii korras uue.
Tööautosid lõhutakse muidugi sellise tempoga, et isiklikus kasutuses kestaksid kõik need bussid ka teise garantiiaja otsa.
Fiat Ducato eest võin vabalt sõna võtta, täitsa korralikud töömasinad! 07a kaubik on sõitnud ca 70000km ja esinenud on 0 probleemi. Garantii kehtis minuarust 100000km.
08a kaubikul on garantii 150000km, minuarust kõva argument tööauto ostmisel!
Kui Fiatti hakkab keegi ostma, siis Tammsaare teelt Fakto,t julgen soovitada, küsisin alet ja sain ka, erinevalt A-tähega algavast Mustamäe teel asuvast poest.
350000.- eest saad tutika kaubiku. "Automüüjatel head ajad ju ammu läbi!"
NB! Ei saa sellest kiidulaulust kuidagipidi kasu, lihtsalt jagan infot!!!
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Tel.5102431
Sõitsin Sprinteriga 2006 jan kuni 2008 okt. läbisõitsin 360000km ja autot tagastades vajas auto remondi raha 22 000 eek. Selle 360 000 km jooksul sai korra garantii korras vahetatud tagasild muud suuremat ei mäletagi ja ülejäänud pudipadi oli nagu ikka piduriklotsid hooldused ja korra esisilla puksid ja taga amordid. Auto sain uuena. Nüüd juba järgmine Sprinter. Silberauto teenindus on muidugi alla igasugust arvestust.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Eelmises töökohas sai ametiautona sõidetud Täiskõrge Opel Vivaroga (sama masin ka Renault ja Nissan nime all müügis). Peale pidevalt streikiva raadio ei osa küll midagi halba öelda. Ainult korralised hooldused.
Tänu esiveole kannats ka talvel tühja kuudiga sõita. Sai ka maksimaalne tgelik kandevõime sai ära proovitud, kui 2,5 euroaluse täit (täis kõrguses) paberit peale panime. Vedrud olid küll põhjas ja veidi hirm oli ka aga ome ülesande täitis ära. (Kiirtellimus ja muuks trasnpordiks võimalust polnud)
Pooleks ei murdunud ja ka muud detailid jäid külge töövõimelistena.
Ei mahutavuse, ega sõiduomaduste üle küll nurised ei saa.
Sai teist ikka tihkelt ruunatud.
P.S.
Kahjuks ei suutnud nooremad kolleegid õppida selgeks gabariite ja seega sõideti katus 2 korda mõlki ja üks kord üldse pealt ära.
Tänu esiveole kannats ka talvel tühja kuudiga sõita. Sai ka maksimaalne tgelik kandevõime sai ära proovitud, kui 2,5 euroaluse täit (täis kõrguses) paberit peale panime. Vedrud olid küll põhjas ja veidi hirm oli ka aga ome ülesande täitis ära. (Kiirtellimus ja muuks trasnpordiks võimalust polnud)
Pooleks ei murdunud ja ka muud detailid jäid külge töövõimelistena.
Ei mahutavuse, ega sõiduomaduste üle küll nurised ei saa.
Sai teist ikka tihkelt ruunatud.
P.S.
Kahjuks ei suutnud nooremad kolleegid õppida selgeks gabariite ja seega sõideti katus 2 korda mõlki ja üks kord üldse pealt ära.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi