No ma ka kobisen nöör vs tross teemal

Meil jäi eelmise Nööri elueaks 4 võistlust
Pesime, kuivatasime, loputasime, hoidsime pimedas ruumis. Ära lõhkumise paneme osaliselt oma rumaluse arvele, muidu oleks ehk natuke veel saanud kasutada.
Auto kaal on nagu ta on, kuna portaale pole, siis võrreldes mõne muu autoga tuleb seda rauahunnikut tihemini välja tirida.
Pole see nöör märja ja porisena midagi oluliselt kergem kui tross. Külma ja märjaga muutub sellisteks lahedateks pulkadeks, mis iga hetk murduda ähvardavad, kinni jäätub poolile ka päris hästi.
Vintsi põsed surub laiali ca 2 võistlusega. Aga see suht väike mure ja natukese metalli ja treipingiga ravitav. Suht muretult läheb 30m trossi poolile 40m nööri peale, seega midagi positiivset ka. Kinni kiilub kui sunnik, kui lõdvalt keerd keeru kõrvale lasta. Hea on see, et teravaid kiude pole, mis kätte tungiksid ja katkedes ei kujuta suuremat ohtu ei koibadele ega autole. Puhta ja kuivana on väga mõnus vedada - kerida.
Kui praegune nöör (mis seisab pestult ja loputatult pimedas ruumis toatemperaturil) suvatseb vähem kui aasta kesta, paneme meie ka trossi tagasi.