Mainor Team safariauto

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Lubatud Patroli tagaketta mõõdud siis:

Paksus 18mm(ülla-ülla:ventileeritav)(esimene oli äkki 24?)
Silindrilise osa sügavus 72mm,läbimõõt seest 190mm,väljast 204mm
Flantsi paksus 8-9mm
Keskava 110mm
Ketta diameeter 315mm

Andmed ei pretendeeri absoluutsele tõele,kuna mõõdetud autotulede valgel mõõdulindiga ja ketas vana.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Eilse seisuga siis mootor ja käigu- ning vahekast peal 8)
Hea uudis on see, et 4runneri mootor on suzuki raamile põhimõtteliselt bolt-on :D Õige väheke tuli ainult kinnituste nurka muuta, aga seda marginaalselt. Olemasolev käigukasti tala istus ka raami külge nagu valatult. Järgmiseks veel roolikarp lõplikult paika (enne mootori külge panemist ei olnud veel kindel kas mahub) ja tagavints. Edasi saab kõik uuesti pulkadeks võtta ja keevitama-puhastama-värvima hakata.

Paar udust pilti:
Pilt
Pilt

PS. Kas sellist Tööriistamarketis müüdavat kummipuksi on mõistlik mootoripadjana kasutada? Ehk siis - kas võiks vastu pidada? Poldid on M10 (nagu 4runneri originaalidki)
Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Sügavalt ei soovita. Kui järele annab hakkab mootor lendama. Korralikul mootoripadajal on kinnitus sellone et kui kumm järele annab siis jääb mootor ikka oma kohale.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Aga kui polt on nö üks tükk ja kummist läbi ning kumm on ainult pehmendav organ seal vahel?
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Madis kirjutas:Aga kui polt on nö üks tükk ja kummist läbi ning kumm on ainult pehmendav organ seal vahel?
Ei sedasi ta siiski ei ole, sest kui polte tugevasti painutada, siis on näha, et annab järele - ehk siis pole keskelt koos.

Aga seda kartsin isegi, mida Rein ütles, et kui peaks lahti pääsema, siis on jama. Samas näiteks ei 4runneri, ega ka Suzuki patjadel ei ole nö julgestavaid polte läbi vms. On lihtsalt karp padja ümber, aga sellest järelikult piisabki? Kui panna sarnane karp selle ümmarguse junni ümber, saab võibolla sama hea?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Topelt padjad, siis ma isegi usuks, plus põikivarras lendamise-nihkumise vältimiseks. Kas esilääba (radiaalvarras) liiga suure nurga alla ei jää? Mina tooks kinnituse raamil tugevalt allapoole.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
WD21
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: R Dets 09, 2005 9:35 am

Postitus Postitas WD21 »

4 tööriistamarketi kummipuksi, küll 6 mm keermega, ei suutnud mul T-maxi kompressoritki auto küljes hoida. Metall tuli kummi küljest lahti.
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Tööriistamarketi kummipuksid ei suuda Samurai vahekastigi paigal hoida, murrab metalli kummi küljest lahti ja siis on näha,et ei olegi kogu pinnaga hoidnud.Servad on juba sünnist saati lahti.Ära neid küll kasuta.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Väga vinged vigurid on Patroli 3,3d mootoripadjad, mis peavad ilusti seda suurt malmpalli nurga all kinni, soovitan.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kas on keegi proovinud jäika poltkinnitust? Tean küll et ebamugavalt vibreerib aga kuidas oleks lollikindlusega? Millegipärast tundub hea mõte, ilmselt eksin. Tarvikpadjad jätaks jah valikust välja ja see ei sõltu turustajast. Ehk on mõistlik , kasvõi romulas, lahtiste silmadega ringi vaadata- kindlasti on standardautodel kasutatud julgestusega mootoripatju või siis tekitada ise läbiva poldiga padjad a´la GAZ id.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Minuteada kunagi tehti Q kulgurile puuklotsist mootoripadi. :lol:
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Roolikarp liiga palju taga pool ei ole?Miks ei võetud hüdrorooli kasutusele?
Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Proovi Niva mootori patju. Need on odavad ja kruiseri 4,0 peavad ilusti kinni.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kodanik2 kirjutas:Proovi Niva mootori patju. Need on odavad ja kruiseri 4,0 peavad ilusti kinni.
Viimastel on väga kõikuv kvaliteet, mitte et ma neid ise ei kasutaks...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas: Viimastel on väga kõikuv kvaliteet, mitte et ma neid ise ei kasutaks...
Nõustun Erikuga, idas toodetud LADA juppide, ERITI nn"kummitoodete" kavaliteet on viimasel ajal alla igasugui arvestust onud. Alternatiiv on leida läänes tehtud padjad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”