Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
Lubatud Patroli tagaketta mõõdud siis:
Paksus 18mm(ülla-ülla:ventileeritav)(esimene oli äkki 24?)
Silindrilise osa sügavus 72mm,läbimõõt seest 190mm,väljast 204mm
Flantsi paksus 8-9mm
Keskava 110mm
Ketta diameeter 315mm
Andmed ei pretendeeri absoluutsele tõele,kuna mõõdetud autotulede valgel mõõdulindiga ja ketas vana.
Paksus 18mm(ülla-ülla:ventileeritav)(esimene oli äkki 24?)
Silindrilise osa sügavus 72mm,läbimõõt seest 190mm,väljast 204mm
Flantsi paksus 8-9mm
Keskava 110mm
Ketta diameeter 315mm
Andmed ei pretendeeri absoluutsele tõele,kuna mõõdetud autotulede valgel mõõdulindiga ja ketas vana.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eilse seisuga siis mootor ja käigu- ning vahekast peal
Hea uudis on see, et 4runneri mootor on suzuki raamile põhimõtteliselt bolt-on
Õige väheke tuli ainult kinnituste nurka muuta, aga seda marginaalselt. Olemasolev käigukasti tala istus ka raami külge nagu valatult. Järgmiseks veel roolikarp lõplikult paika (enne mootori külge panemist ei olnud veel kindel kas mahub) ja tagavints. Edasi saab kõik uuesti pulkadeks võtta ja keevitama-puhastama-värvima hakata.
Paar udust pilti:


PS. Kas sellist Tööriistamarketis müüdavat kummipuksi on mõistlik mootoripadjana kasutada? Ehk siis - kas võiks vastu pidada? Poldid on M10 (nagu 4runneri originaalidki)

Hea uudis on see, et 4runneri mootor on suzuki raamile põhimõtteliselt bolt-on
Paar udust pilti:


PS. Kas sellist Tööriistamarketis müüdavat kummipuksi on mõistlik mootoripadjana kasutada? Ehk siis - kas võiks vastu pidada? Poldid on M10 (nagu 4runneri originaalidki)

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei sedasi ta siiski ei ole, sest kui polte tugevasti painutada, siis on näha, et annab järele - ehk siis pole keskelt koos.Madis kirjutas:Aga kui polt on nö üks tükk ja kummist läbi ning kumm on ainult pehmendav organ seal vahel?
Aga seda kartsin isegi, mida Rein ütles, et kui peaks lahti pääsema, siis on jama. Samas näiteks ei 4runneri, ega ka Suzuki patjadel ei ole nö julgestavaid polte läbi vms. On lihtsalt karp padja ümber, aga sellest järelikult piisabki? Kui panna sarnane karp selle ümmarguse junni ümber, saab võibolla sama hea?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Tööriistamarketi kummipuksid ei suuda Samurai vahekastigi paigal hoida, murrab metalli kummi küljest lahti ja siis on näha,et ei olegi kogu pinnaga hoidnud.Servad on juba sünnist saati lahti.Ära neid küll kasuta.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Väga vinged vigurid on Patroli 3,3d mootoripadjad, mis peavad ilusti seda suurt malmpalli nurga all kinni, soovitan.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kas on keegi proovinud jäika poltkinnitust? Tean küll et ebamugavalt vibreerib aga kuidas oleks lollikindlusega? Millegipärast tundub hea mõte, ilmselt eksin. Tarvikpadjad jätaks jah valikust välja ja see ei sõltu turustajast. Ehk on mõistlik , kasvõi romulas, lahtiste silmadega ringi vaadata- kindlasti on standardautodel kasutatud julgestusega mootoripatju või siis tekitada ise läbiva poldiga padjad a´la GAZ id.
Tehtud, mõeldud.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Minuteada kunagi tehti Q kulgurile puuklotsist mootoripadi. 
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Roolikarp liiga palju taga pool ei ole?Miks ei võetud hüdrorooli kasutusele?
Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.
Veiko
Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nõustun Erikuga, idas toodetud LADA juppide, ERITI nn"kummitoodete" kavaliteet on viimasel ajal alla igasugui arvestust onud. Alternatiiv on leida läänes tehtud padjad.erik kirjutas: Viimastel on väga kõikuv kvaliteet, mitte et ma neid ise ei kasutaks...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi