

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Koonusfiltreid oled ilmselt sellepärast rohkem tähele pannud, et plaatfilter originaalkopsiku sees peidus...marguss kirjutas:ok, aga mida ise soovitad? ise olen nagu koonusfiltreid rohkem tähele pannud, kas neil suurim kate siis või
Huvitav lähenemine. Anna siis teada, kuidas niiske ja vihmase ilmaga see vatt seal vastu peab ja kas vettib ära ja hakkab hingamist takistama?Stupiduser kirjutas:Vahepeal olen meelt muutnud ja jõudnud arvamusele, et õige eesti mees ehitab ise performance filtri!
Meie peatselt patendeeritav filter koosneb ca 15-20 cm jupist 75 mm "hallist" s..atorust, 10 isepuuruvast plekikruvist, 5 kihist ventvatist ja millalgi ammu wooferiehitusest ülejäänud "tuuningvõrgust" (trepivõrgust).
Võrgu ülesanne siis (lisaks sellele, et ta vähemalt 0.75 HP juurde annab puhtalt oma auraga) takistada vati karbussi lendamist.
Filtreerib väga hästi (eile lammutasin nati laiali snorklit ühendades, välimine vatikiht kenasti tolmune ja sisemine puhas), lisanduvatest HP-dest ei tea midagi (dünol jäi käimata enne, irw).
Põhiefektid esmapilgul järgmised:
1. Originaalkopsiku eemaldamise läbi tekkis kapoti alla sitaks ruumi ("originaalasukohta" võib vajadusel veoka aku tõsta)
2. Katuselt kostub pedaali tallates vägagi "sportlik" lörin (irw)
3. Teoreetiliselt võime poolteisemeetrises vees sõita (loodetavasti ei kontrolli kunagi praktikas)
Btw, originaalkopsikut igaks juhuks väga kaugele ei visanud. Juhuks kui Petsil õigus on ja karpa talvel ära külmub...