Mõlemad. Ja surevad kohe-kohe välja, kui neid ei kajastata meedias. Kindel mats!!!Stupiduser kirjutas:OT, kumb see igav on ja kumb välja sureb?kiiking kirjutas:Kui võrrelda F1 ja WRC, siis kumb on elujõulisem? Üks on küll igav aga teine sureb kohe-kohe välja.
Offroad võistlused 2008 (Eesti KV ja BSC)
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Mnjah, sai vist liiga vara tobe küsimus esitatud... Tegelikult oli see vähe teistmoodi mõeldud - kas mulle tundub õigesti et vaadates viimase aja tendetsi on varsti TR-3 rajal jälle rohkem kui 1-2 autot näha?erik kirjutas:Kas FB hakkab tr3` s punnima`?
Aga hea küll, et mitte tühikargajana tunduda siis panen lühidalt meie saaga kirja: soetasime omale ühe toreda liikuri millega pidasime plaani TR-2'te sõitma hakata. Lähemal uurimisel aga selgus tõsiasi et sellega päris legaalselt ikkagi Kahte sõita ei saa. No siis jäi veel Vaba või Kolm... Olles juba mõne aasta väikese rattaga TR-1'te sõitnud siis tundus et on mõtetu minna vihma käest räästa alla ja 33" rehviga Vabasse kolida. Seda enam et Vaba jaoks tahaks niikuinii juba auto korralikult üles ehitada - suhtelielt sama töö mis Kolme puhul, kui korralikult teha. Vahe ainult selles et ehk saab rohkem sõita ja vähem vintsida, kui olen uue autoga sõitma õppinud. Nii, mis veel... ahjaa, algul oli ketserlik mõte et tuleme sirge sillaga Kolme, kuid olles siin ja seal endast targematega rääkinud/nõu pidanud tuli mõistus pähe. Ok, otsustatud - reduktorsild ja peale selle muidugi veel palju toredaid mõtteid kuidas endale vastuvõetavalt korralik sõiduvahend valmis ehitada. Kuid kõik need toredad otsused viivad selle projekti valmimise kõige optimistlikumate plaanide kohaselt ilmselt kusagile kevade lõpu peale. Kuna TR-1'e ja TR-3'e ehitamisel on ainukesed sarnasused töösse sutumine ja armastus oma auto vastu siis pean nüüd tõdema et puudu on suurel hulgal teoreetilisi teadmisi ja ka kogenenumate Kolmesõitjate/ehitajate praktikat (kui neid potensiaalsetele konkurentidele ikka jagatakse)

Aga mis puutub Priidu ettepanekusse - TR-3 klubi, Kahe rada ja HMM'i väljapakutud mõmisemisesse antud teemal siis minuarust see tundub igati hea idee.
Nii et, jah, hakkame TR-3's punnima.
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Väga kena, nõu on ju alati antud, ole ainult mees ja küsi. Otse või läbi foorumi. Tegelikult on tihti nii, et nõu ei küsita ja ehitatakse midagi sellist valmis, mis on selgelt raha raisakmine, või no Go lahendus. Nii aga me klassi ei arenda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Tegin eal.4x4.ee lehele ürituste koondtabeli.
Kui kellegi midagi veel meelde tuleb siis andke kindlasti teada.
Kui kellegi midagi veel meelde tuleb siis andke kindlasti teada.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Nüüd eal.4x4.ee lehel koondtulemused peale kahte etappi, et saaksite enne järgmist etappi ennast õigesti häälestada
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Nüüd eal.4x4.ee lehel tulemused peale kolme etappi!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kõik on ilus ja tore aga miskipärast ei näe ma kodutute tiimi vaba klassis !!!Arto kirjutas:Nüüd eal.4x4.ee lehel tulemused peale kolme etappi!
V.K
Sõltuv alates 2004
Sõltuv alates 2004
Tabelist puuduvad tõesti kodanikud kes pole sarjapunkte saanud. Tabel on täiustamisel.gena kirjutas:Kõik on ilus ja tore aga miskipärast ei näe ma kodutute tiimi vaba klassis !!!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Karikasarja punktitabel sai täiendust. eal.4x4.eeArto kirjutas:Tabelist puuduvad tõesti kodanikud kes pole sarjapunkte saanud. Tabel on täiustamisel.gena kirjutas:Kõik on ilus ja tore aga miskipärast ei näe ma kodutute tiimi vaba klassis !!!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Euro 4x4 sarja koondtabel vaadatav eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Eesti sarja tabel nüüd siis juba peale nelja etappi. Vaadake üle ning kiiresti registreeruma Sirgalasse! 
Tabel ikka nagu varem eal.4x4.ee

Tabel ikka nagu varem eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Oleme karikasarja õnnelikult lõpetanud!
Sarja koondtabeliga saate tutvuda juba tuttavalt eal.4x4.ee lehelt.
Sarja koondtabeliga saate tutvuda juba tuttavalt eal.4x4.ee lehelt.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee