Kurland 2008

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
garfield
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: R Veebr 02, 2007 11:12 am
Asukoht: Kassinurme metsas

Postitus Postitas garfield »

Mõned pildid laupäevast:

http://pilt.delfi.ee/album/94768/

Tänud reisiseltskonnale :D , teinekordki võix mõne väljasõidu ette võtta!
T.S.
offroadihuviline aastast 2006
Matkajad(150; 2007) kaardilugeja
Mudamiisu(456; 2008) kaardilugeja, vajadusel ka vints ja rool
Lisax: foto-catering-PR ja meedia :)
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Tulemused nüüd ka eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

No täitsa tublid, kas keegi pajatab ka midagi, et kuidas ja miks jne.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

garfield kirjutas: Tänud reisiseltskonnale :D , teinekordki võix mõne väljasõidu ette võtta!
Muidugist läheme
tartuoffroad.ee
5581340
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Mõned read võib ikka kirja panna kuigi kõikide seikluste ja muljete kirjeldamiseks kuluks tunde.
Nagu juba tavaks saanud startisime oma karavaniga Tallinnast viimastena (st reedel umbes 16.30 ajal) ja ees ootas ca 520 km sõitu.Jõudes linnast välja pakkus Garmini navi sihtpunkti saabumise ajaks 23.58 mis meid muidugi ei rahuldanud sest mandaat oli avatud 23.30ni.Võttes Ermi Patrolist välja viimast(st 85-90km/h) õnnestus Riiast väljudes võluda ekraanile juba tunduvalt parem aeg(23.19).Kahjuks oli enne Jurmalat ühele viaduktile minev tee remondis ja meil tuli kasutada teist viadukti.Õigele teele tagasisaamiseks sai naviseadmele toetudes kasutatud ühte otse(kruusa)teed mis esmalt lõppes tõsise avariipidurdusega enne 90kraadist S kurvi kui joonsirge tee,mida mööda sõitsime kulges esmalt paremal pool kraavi ning läks siis üle truubi vasakule kraavikaldale.Sellest katsumusest pääsenuneta lõppes sama sirge tee sama ootamatult kaldteel ninapidi järves kus kõrval asuvast paadikuurist tormas välja ehmunud läti kalamees.Ilmselt räägib ta siiani oma sõpradele kuidas kuidas hullud eestlased tahtsid jeepidega järve/veehoidla forseerida.Siis keerutasime natuke mööda kõrkjatesse kasvanud veehoidla tamme ja jõudsimegi otsetee alguspunkti tagasi.
Mandaati jõudsime kell 00.00 aga tänu teistele eestlastele kes hoidsid ametnikke seal kinni,saime ilma trahvideta ennast ära regada ja auto ette näidata.Magama saime alles kuskil kella kolme ajal sest võistluskeskuses reserveeritud saunamaja olid mingid lätlased juba okupeerinud ja nii tuli meil Star tiimi omadega sõita ööbima ca 10km kaugusele majutusasutuseks kohendatud mõisa.
Võistlus ise koosnes kolmest etapist-laupäeval 12h orienteerumist ja pühapäeval 2 karjääri kus mõlemas tuli võimalikult kiiresti läbida 4 ringi lintidega tähistatud trassil.
Esimesele etapile mindi kell 8.30 ühisstardiga ning punktid olid kõigile samad ja järjekord vaba.Suur osa punkte asus juba varem sealkandi käinutele tuttaval raudteetammil ja selle ümbruses.Ei midagi väga rasket ega ka liiga kerget-paras raskusaste.Punktid olid täistatud kolmel viisil -A(atv ja TR3) andis 2p S(TR1/2ja OPEN) 1p ja T(turist) 0,5p.Lisaaega oli 1h mille iga alanud minut andis -1p ja selle orki me lendasimegi.Kella 18.30(väljas oli veel valge) ajal ,kui olime kogunud oma 50p asusime tagasiteele kuid ühel lagedal pokumaal jäin kinni ja järgmine tund möödus olematute põõsaste väljavintsimisel.Lõpuks sai tross põõsaste alt läbi veetud ja jeep jälle liikuma saadud.Finisisse jõudsime armuaja 42-sel minutil(-42p) ja alles jäi 9p.Selle tulemusega saime tugeva 18nda koha 21e auto hulgas.Isegi ADI tiim,kes katkestas libiseva siduri tõttu juba hommikul,oli meist eespool.Kuna koefitsent etapil oli 2,0(st esimene sai kohatabelisse 200p-veelkord õnnitlused MAASTURITELE) siis meie saagiks jäi vaid 20p ja sisuliselt oli edasine võistlus meie jaoks läbi.
Teisel päeval õnnestus karjäärides küll tänu võimsale ja hea manööverdusvõimega Wranglerile võtta mõlemad katsevõidud(ühel katsel isegi kiireima ATVga täpselt sama aeg) ja pakkuda pealtvaatajatele teravaid elamusi.Tabelisse siis 2x100p juurde(koefitsent 1,0) aga üldtabelis tähendas see siiski vaid 220p ja 8koht.
Loodetavasti jääb mulle esimese etapi õppetund eluks ajaks meelde ja sellest õnnestub teha õiged järeldused.
Aga nagu ikka-kohaletulnud eestlaste seltskond supermõnus ja tore et ADI tiimi näol oleme saanud punti juurde ühe välisvõistlustel osaleja.
Ja veel--kui mu silmad näeksid kunagi seda aega ka et teised "baltikarika" korraldajariigid suudaksid välja panna mõnele mittekoduvõistlusele sellise esinduse nagu eestlastel jällegi kohal oli (6autot+2atvd,kolm poodiumikohta).Siis ehk saaksid aastaarvestuses poodiumile jõudvad tiimid mingi vähe parema auhinna kui pudel VIINA kolme mehe peale.Vastasel juhul sureb/suretatakse see sari varsti küll välja.
Päikest
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Vahur kirjutas:poodiumile jõudvad tiimid mingi vähe parema auhinna kui pudel VIINA kolme mehe peale

Mis, sa Vahur enam viina ei joogi vä? :lol:
Tegelt jagan su arvamust
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kas eelmine aasta ei olnud Lätis mitte sama teema?
Igatahes Leedus oli küll auhinna laud korralik.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Veiko kirjutas:Kas eelmine aasta ei olnud Lätis mitte sama teema?
Igatahes Leedus oli küll auhinna laud korralik.
Veiko
Jap, täpselt nii oligi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Taaskord oli Läti võistlus meile edukas,mida ei saa aga Leedu kohta öelda kus oleme viimasel kahel aastal napilt neljandaks jäänud.
Trassile minnes selgus,et värskelt remonditud generaator ei taha meile vahelduva eduga voolu anda.Võtsime ära esimesed kaks punkti ja selgus,et on viimane aeg genekas vahetada enne kui voolud päris otsas.(pidime jälle üle pika aja läbi ploki mõned meetrid vintsima).Pärast seda meil tehnilisi probleeme sel päeval ei esinenud ja otsustasime õhtul 1h enne kontrollaja lõppu laagrisse ära sõita.Hommikul selgus,et meie vaist polnud meid petnud ja tulemuseks 1 punktise edumaaga parim tulemus.
Järgmisel päeval pidime aga karjääris startima esimesena ja kuna rada ette sõidetud polnud maksis see meile kohe kätte,tulemuseks 14 koht.
Teise karjääri sõites tundsin autos imelikku õli lõhna ja kohale jõudes tuligi auto eest veidi suitsu.Lähemalt uurides selgus,et rattalaagri mutrid olid mingi müstilise valemiga lahti kerinud.Õnneks polnud seal midagi hullu veel juhtunud ja peale puhastamist ja kinni keeramist saime startida.
Sealgi tuli rajale minna esimesena aga seda rada oli hommikul läbinud juba TR-2 ja TR-3 masinad,seega rada oli olemas.Seal surusime pedaali rohem ja tulemuseks 4 koht.
Meie võidus on kindlasti ka oma osa võistkonnal Star team kes meid ühel etapil korduvalt aitas,samuti tänud Priidule kes meile korra ankruks oli.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”