Miks ei võiks seda va toru kohe kapoti vahelt välja tuua?
UAZ-il saab seda ju täiesti normaalselt teha.
Aga panen siia paar väljavõtet tehnilistest:
TR3
Mootori õhuvõtt
Keelatud on õhuvõtt sõitjateruumist, teised muudatused lubatud.
Klaasid
Tuuleklaasi muutmine on keelatud, see peab olema kolmekihilisest ( triplex ) klaasist. Teiste klaaside materjali on vaba, kuid murdmisel või muul viisil purunemisel ei tohi tekkida teravaid kilde.
ja siis
VABA
1. MÄÄRANG
Sellesse klassi kuuluvad autod täismassiga kuni 3500 kg ja rattavalemiga 4x4:
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistis ja võivad omada EAL sportauto tehnilistkaarti (kasutada võib vastavalt EAL 4x4 AK tehnilistele tingimustele võistlusklassidele TR2 või TR3 ettevalmistatud võistlusautosid kuid tingimusel, et on täidetud käesoleva juhendi punkt 2.) ning omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja liikluskindlustust.
Autode juures tehtavad muudatused ei tohi olla vastuolus Eesti Vabariigi seadusandlusega.
Võistluse tehnilisel komissaril on õigus starti mitte lubada autosid mis võivad seada ohtu võistlejaid või kolmandaid isikuid.
Kokkuvõtteks:
1.Kui on liitekoht salongis, siis ei sobi (ei saa välistada, et sõidu käigus toru lahti ei tule/võeta)
2. Läbi klaasi ei soovitaks ka tuua, sest siis ju tegu katkise klaasiga
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)