Koht, kuhu tuleks panna lingid, mille sisuks on vaid see, et vaadake, kui kena autopilt. Samuti pole keelatud panna siia linki, vaadake, kui kena tibi...
Ehk siis kuidagi ei suutnud sellisest isendist mööda, ega ümber vaadata.
Võrdlusmomendi saamiseks sai paar pilti ka enda liikuriga koos tehtud....krt...sellise kõrval tekib tunne nagu sõidaks ise soome kelguga ringi mitte maasturiga (niivõrd kuivõrd muidugi niva kellegiarust maastur on ) eniveis pildid siis asuvad siin http://www.virx.pri.ee/random/scania/
Ma nendelt piltidelt küll Scaniat ei leidnud aga Kraz-i leidsin küll Keegi naljavend on lihtsalt Scania sildi pannud, vaata kasvõi venekeelseid kellasid et aru saada kust see ilmselt Soome armees aega teeninud mürakas algselt pärit on.
Üks selline oli Tallinna lennujaama oma ja müüdi oksjonil sel talvel maha.
V12 diisel, 48 klappi, nukkvõllid klappide otsas, V-kepsud, mootori konstrui pärit aastast 1905, mil vene insenerid tahtsid sellega lennukit "Ilja Muromets" õhku tõsta. Loomulikult see ei õnnestunud, väänet ülearu, aga kaalus ka liiga palju ja pööretest ei jätkunud, aga mootor oli sündinud ja sellise modid kasutusel veel tänapäeval, turbod jne., liiguvad nagu mölakad, veavad steppides ja soodes naftatorusi laiali.
...kunagi sai sellisega vene kroonus sõidetud, oli ikka vägev liikur küll . mark oli vist kraz- 255 kui õieti mäletan. kuhu poole keerasid sinnapoole ka läks. kas oli mingi rada ees olemas või ei olnud, ei mingit vahet
Lihtsalt tabasin end mõtiskluselt, et Ok, liigub kuhu keerad ja igal pool jne. jne. Aga lihtsalt teoreeeetiliselt kui see ebard kusgile sohu kinni juhtub jääma (ja asjad JÄÄVAD kinni, uskuge), lihtslat teoreetiliselt, mis siis saab? Ok vints on ees, lahe, aga mis asi see peaks olema mille külge selle umbes 20 -25 mm tross haakida, mis aitaks masina väljasikutada, mitte aga ise välja ei sikutuks nagu rohututt... Teine samasugune 3 km eemal sooserval?
Huvitav oleks näha sellise aparaadi päästeoperatsiooni... Ise selles päästetava rollis vist napilt osaleda ei tahaks...
Kui keegi kavatseb mingi analoogse aparaadi inimkatsetusi korraladada, võiks teada anda, publikumi peaks vist jaguma...
Karz'iga võib tõesti uitada kohtades, kus on määrv mass ja jõud, kuid samas peab tõesti arvestama, et ka pinnas millelw ronida peab seda suutma kanda.
Kui kuuejalgsete jalutama viimiset rääkida, siis sarnaselt Andresele võtaks mina ka Volvo.
Eile Sony tiimi oma jalutas Järvevana teel ja sihukese hooga, et kohe kuidagi ei tahatnud Nivaga järgi jõuda. Aleksi eluka puhul olen näinud, et sama effekt on ka maastikul täiesti võimalik.