„KARJÄÄRI KÄRNATAMINE” kestvus enduro
III ja IV Meeskondlik etapp.
Võistlusjuhend.
1. Aeg, koht, määrang, masinaklassid.
III etapp
Võistluse aeg: 27sept. 2008.a.
Võistluse koht: Tartumaa, Rannu (Tulimäe karjäär). ( 55km Valkast).
IV etapp
Võistluse aeg: 11okt. 2008
Võistluse koht: Tartumaa, Vedu(Kukemetsa karjäär). (100km Valkast).
Masinaklassid:
Soolo: 1. Open (litsentsiga), 2. „Kärnatajad”(litsentsita). 3. Veteranid(üle 40 eluaasta)- sõiduaeg 2 tundi
Atv: 1.Open( litsentsiga), 2.„Kärnatajad”(litsentsita). 3. Veteranid(üle 40 eluaasta) - sõiduaeg 1,5h
Quad: (kõik sõitjad) - sõiduaeg 1,5h
Laste Quad - sõiduaeg 15min
2. Võistluse korraldus
Korraldaja Riho Kollist 5014885 (LÄRM)
Peakohtunik Johannes Sikk 53431130
Rajameister Riho Kollist 5014885
3. Ajakava
Võistlejate registreerimine (SOOLO) 09.30 - 11.00
Võistlejate koosolek stardiväljakul (SOOLO) 11.30
SOOLODE start kestvus 2 tundi 12.00
ATV ja Quad, Laste atv registreerimine 11.00 – 12.00
Laste ATV Start kestvus 15min 14.15
Võistlejate koosolek ATV, Quad 14.45
ATV ja Quad start kestvus 1,5 tundi 15.00
Rehvid: Naastrehve kasutada ei tohi ükski masina klass.
Start: seisva mootoriga..., tankimine seisva mootoriga ainult boxi alas.
Treeningud: rada on eelnevalt treeninguteks suletud.
4. Võistlustingimused: Atv-l stopp lüliti kohustuslik
5. Registreerimine(meeskond- kaks meest 1000 EEK) (sisaldab” kärnatajate” elukindlustust). Laste quad 200 EEK. Individuaalsel võistlejal 500eek. Eelregistreerimine peagi üleval www.msport.ee Maksmine kohapeal.
Esmakordselt võisteldakse meeskondlikult(2sõitjat),kus mõlemad sõitjad korraga rajal.Võitjad selgitatakse tavapärase punkti süsteemi arvestuses.Kahe etapi kokkuvõttes selgitatakse ka iga klassi kolm parimat paari,kes selguvad Karjääri kärnatamine IV.Lubatud on kasutada varumasinat.
Kel puudub paariline,siis lubatud võistelda ka individuaalselt,kus tulemus fikseeritakse individuaal üldkokkuvõttes.
Kui üks paarilistest on litsentsiga ja teine ilma,siis lubatud sõita ainult Open klassis.
Rajal on tõuse, langusi, hüppeid, liiva ja kõiki muid huvitavaid takistusi,mida on ka võimalik vältida ringi sõites.. Lühidalt: ENDUUROLIK, aga kõigile jõukohane ja kindlasti huvitavam ja mitmekülgsem kui muudel kestvuskrossidel.
Palume kõigil osalejatel enne soolode starti (kl 12.00) kohal olla, sest rada kulgeb üle sissesõidutee. Soovitatav eelnev rajaga tutvumine (jala).
6. Autasustamine
Autasustatakse meeskondlike masinaklasside kuute paremat paari ja kõiki lapsi , teisi au ja kuulsusega.
7. Korraldaja jätab endale õiguse muuta ajakava.
Jälgige palun värsket infot : www.msport.ee
KARJÄÄRI KÄRNATAMINE III JA IV ETAPP (meeskondlik)
Moderaator: Moderators
Sai täna oletetav rada läbi könnitud ja peab tunnistama,et tuleb hästi lahe-vähemalt mulle tundub nii.Sisse tuleb palju uusi raja lõike ja kõike muud huvitavat.NB : Quadi mehed julgelt peale ,sest rada sobib teile ideaalselt ja saate ikka korraliku elamuse,ja "tüdrukud", kes palke ja pori kardavad,siis julgelt tulge saate kõike mis teile ei sobi vältida-pori pole -liiva päris palju.Quadile peaks seekord rada eriti hästi sobima,aga samuti kõigile teistele masinaklassidele.
Rada on avatud kuni kolmapäeva õhtuni,kel huvi proovige .Neljapäevast alates aga rangelt keelatud mootorsõidukiga rajale tulla.Lubatud ja soovitav rada läbi käia jala laupäeva hommikul.
Firmad ,kes soovivad natuke toetada auhindadega-vötke ühendust kui huvi.Teie firma reklaam saab tagatud.
Samuti endiselt äärelinti vaja.
Kohal ka 50% kanal kaks Mootorite Maailmas.Kohal ka lätlased ja võibolla ka soomlased.
Näeme laupäeval ja teeme ühe tasemel Kärnatamise.
Lärm
Rada on avatud kuni kolmapäeva õhtuni,kel huvi proovige .Neljapäevast alates aga rangelt keelatud mootorsõidukiga rajale tulla.Lubatud ja soovitav rada läbi käia jala laupäeva hommikul.
Firmad ,kes soovivad natuke toetada auhindadega-vötke ühendust kui huvi.Teie firma reklaam saab tagatud.
Samuti endiselt äärelinti vaja.
Kohal ka 50% kanal kaks Mootorite Maailmas.Kohal ka lätlased ja võibolla ka soomlased.
Näeme laupäeval ja teeme ühe tasemel Kärnatamise.
Lärm
Tänud köikidele osalejatele ja pealtvaatajatele,et viitsisite tulla.Loodan ,et jäite rahule.Tänud ka kõikidele möödalaskjatele,sest minul kül probleeme ei tulnud kui sai kõvsti "mööda"hõigatud ,köik lasid ilusti mööda.
Atv sõidu puhul oli tegi natuke kurvaks see asi,et julmalt söideti lint katki ja tehti rada otseks,tekib küsimus miks üldse takistusi teha ja nii palju vaeva näha kui nagunii nendest kõrvalt mööda sõidetakse.Aga soolo meestele kiitus ,kes vapralt lõpuni võitlesid kõikide takistustega.Loodame te ka alguses raskelt kukkunud Veikoga Suure-Jaanist kõiki korda saab ja soovime talle head paranemist.
Kahju on ka sellest et klass ATV-kärnatajad kuhugi kadunud on ja nii vähe osavötjaid selles klassis on -ainult 17 tk oli seekord.Ei tea kas kardetakse liialt rasket rada või mõni muu põhjus.Loodame et kukemetsas tuleb teid ikka kõvasti rohkem,sest rada tuleb kõigile JÕUKOHANE.
Ennist kirjutati probleemist ATM idega söitjatest et peaks neile eraldi stardi ja muud tegema.Mina olen sellega arvestanud et väiksed rattad on rajal ja lähtun sellest neist möödudes ning minul nendega probleeme polnud ja neile mingit eraldi rada tegema ei hakka.Pigem teeme neile omavahel vöistluse ja arvestuse ja auhinnad kui neid peaks ikka 10 kandis rajale tulema.Minu meelest vaprad mehed -kes selliste ratastega kaks tundi rassimist välja kannatavad-Respect.Vaadake ka järgmist Mootorite Maailmas kanal 2st.
Loodan rohket osavõttu ka Kukemetsas (ka atv kärnatajate ,ja quadide klassis).
Näeme 11 okt.Kukemetsas.
Lärm
Atv sõidu puhul oli tegi natuke kurvaks see asi,et julmalt söideti lint katki ja tehti rada otseks,tekib küsimus miks üldse takistusi teha ja nii palju vaeva näha kui nagunii nendest kõrvalt mööda sõidetakse.Aga soolo meestele kiitus ,kes vapralt lõpuni võitlesid kõikide takistustega.Loodame te ka alguses raskelt kukkunud Veikoga Suure-Jaanist kõiki korda saab ja soovime talle head paranemist.
Kahju on ka sellest et klass ATV-kärnatajad kuhugi kadunud on ja nii vähe osavötjaid selles klassis on -ainult 17 tk oli seekord.Ei tea kas kardetakse liialt rasket rada või mõni muu põhjus.Loodame et kukemetsas tuleb teid ikka kõvasti rohkem,sest rada tuleb kõigile JÕUKOHANE.
Ennist kirjutati probleemist ATM idega söitjatest et peaks neile eraldi stardi ja muud tegema.Mina olen sellega arvestanud et väiksed rattad on rajal ja lähtun sellest neist möödudes ning minul nendega probleeme polnud ja neile mingit eraldi rada tegema ei hakka.Pigem teeme neile omavahel vöistluse ja arvestuse ja auhinnad kui neid peaks ikka 10 kandis rajale tulema.Minu meelest vaprad mehed -kes selliste ratastega kaks tundi rassimist välja kannatavad-Respect.Vaadake ka järgmist Mootorite Maailmas kanal 2st.
Loodan rohket osavõttu ka Kukemetsas (ka atv kärnatajate ,ja quadide klassis).
Näeme 11 okt.Kukemetsas.
Lärm