Vist sai eelmises teemas sama küsimuse esitamisel liiga pikk jutt, et keegi ei kommenteerinud. Katsun siis ehk lühema jutuga targemaid rääkima meelitada.
Hästi lühidalt: Kas MB W124 (87.a.) OM603A mootori ümbertõstmine koos automaatkastiga 230GE-le (83.a.), millele juba swapitud OM617A koos 5k manuaalkastiga, on mõeldav? Kas väikesed erinevused käigukasti ülekannetes võrrelduna originaalis G-le mõeldud ATMkastiga ei hakka kasti lõhkuma?
Ei küsi lihtsalt uudishimust, mootor ja kast toimiva liikuriga olemas ja kuna G hakkab jõudma taaskokkupanemise faasi, siis hea kui leidub kedagi, kes kommenteerida viitsib. Veel parem, kui saaks teada, kas on vaja teha miskeid lõikamisi-keevitamisi kere juures, ülekandemehhanismides.
Et otsima ei peaks-numbrid oleks siis sellised:
G analoogi ülekandearvud
Designation W4A018
Model 720.1
Gears Automatic-4
1st gear 4,007
2nd gear 2,392
3rd gear 1,436
4th gear 1
reverse 5,495
torque converter i=1.84
võrdluseks W124 ülekandearvud
I. 3,87;
II. 2,25;
III. 1,44;
IV. 1,0;
R. 5,59
Tänud vastuse eest ette!