![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
1. Mis mootoreid on nivale peale pandud?
2. Mis ploki numbrile vastab mitme kuubikuline mootor?
Moderaatorid: Landy, Moderators
Kas sul on peal keti või rihmaga 1,3 mootor?NivaRunner kirjutas:Nii lugesin natuke ladaklubija selgus, et 011 on siis 1300cm3 mootor. Neid on, nagu landy kirjutas, nivale peale pandud
aga kuna mul passis 1557cm3 ja 54 kw siis on ilmselt peale tõstetud vale mootor.
Siis veel selline asi, et ladaklubist sealt tehniliste andmete alt ei leidnudki sellise kubatuuri ja kw mootorit?
Ehk oskab keegi hea inimene pakkuda sellist mootorit mis originaalis peaks olema?
Arvan, et mootor ketiga kuna tuli keti laginat ja peale pingutust läks vaiksemaks.Landy kirjutas:Kas sul on peal keti või rhmaga 1,3 mootor?NivaRunner kirjutas:Nii lugesin natuke ladaklubija selgus, et 011 on siis 1300cm3 mootor. Neid on, nagu landy kirjutas, nivale peale pandud
aga kuna mul passis 1557cm3 ja 54 kw siis on ilmselt peale tõstetud vale mootor.
Siis veel selline asi, et ladaklubist sealt tehniliste andmete alt ei leidnudki sellise kubatuuri ja kw mootorit?
Ehk oskab keegi hea inimene pakkuda sellist mootorit mis originaalis peaks olema?
Neid kilowatte ja kuupcentrimeetrid passi ei tasu kuigi tõsislet võtta. Aegade jooksul on nii autoomanikud, kui ARK neisse väga loominuliselt suhtunud.
Isennest on 2WD ja Niva peal olevad LADA motorid ühed ja samad. Erievad on vaid õlipump ja karter.
Mina ostsin oma nivale doonoreiks kaks tavalist 1,6L siksi mootorit, mille siis vanalt mootorilt karteri ja õlipuba ümber tõstsin.
Ilmslet on eelmisel omanikul midagi mootoriga juhtunud ja esimese ettejuhtuva LADA mootori asemel pannud.
Seega vaiska see 1,3 sealt vahelt minema, osta kusgailt kas Niva või tavaline 1,6 L LADA mootor ja aelu on jälle islus.
Veel mõned aastda tagasi sai ca 1,5KEEK eet üsnnormaalses korras mootori kätte.
Oma viimasele NIVA mootoreile lasin tõsise "tuuningu" teha ja selle remont läks lõppkokkuvõttes ca 14KEEK maksma.
Aga see mootor sai ka hea.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image8.htm
Väga tuttva tunneja heli. Minul kulus vist esimsele mootorile kaks pingutustalda ära.NivaRunner kirjutas: Arvan, et mootor ketiga kuna tuli keti laginat ja peale pingutust läks vaiksemaks.
Otse kindlasti mitte. Ilmselt on selleks mingi vaheplaat.NivaRunner kirjutas: Mootoriks mõtlesin üht sinupoolt mainitud peaueoti diislit lammarist osta aga kas bensuka kast istub sinna külge??
Mina Niva modismisest eriti rääkida ei tahaks.NivaRunner kirjutas: Kas esiotsale kerget tõstet on nii otstarbekas teha: