ISUZU D-MAX

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
tynis
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: L Mär 03, 2007 6:48 pm

Postitus Postitas tynis »

414 AVM kirjutas:Tynis, ehk saaks kommentaare, kus , miks ja milleks tehti või siis tegemata jäeti.
Mässasid SuurSõjamäel 3 päeva ja ütlesid et ise olen loll - kaitsmed valesti tagasi pannud ja maha põletanud. Võimalik, kuid see ei selgitanud miks asi alguses käima ei läinud, enne kui ma kaitsmeid uurima hakkasin. Igatahes on nyyd siiani töötand (ptyi,ptyi,ptyi) viperusteta.
D-Max / kondiaur
CotCas
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: K Sept 24, 2008 11:03 am
Asukoht: Jüri-Vaida
Kontakt:

Postitus Postitas CotCas »

Niimoodi .. 414AVM saaga jätkub nüüd siis 575BBF numbri all ja uue kasutaja käes.

Vaatame kuidas isend siis tööloomana ka vastu peab. Hetkel ees mingi 56k kopikatega .. kuulu järgi tegemist siis tankiga, niiet vaatame kas igapäevases ärikasutuses vastu peab (rakendame korvtõstuki ette).
IP-kaamerad ja videovalve, vaata demokaameraid: www.jbt.ee
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

414 AVM jätkab oma saagaga ikka ise. Eelmine auto, nüüd 575 BBF isikukoodi omav aparaat on, nagu näha (ja ka kuulda), tõesti uue istmesoojendaja leidnud. Hoidke teda siis viisakalt, hea auto oli :69 .
Ja muide, kui huvi, võin Sulle törtsu päevapiltniku ülesvõtmisi suure tasu eest üle anda :wink: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

60K sõitnud Isuzul lähevad JR Motorsi kaudu vahetusse kulunud tagumised kiige puksid (polüuretaanide vastu) ja midagi peame ette võtma ka tilkuva käigukasti simmeriga vahekasti poolt.
+372 5028488
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

jr kirjutas:60K sõitnud Isuzul lähevad JR Motorsi kaudu vahetusse kulunud tagumised kiige puksid (polüuretaanide vastu)
Kas tegemist on Su kolleegi (Renneksist ostetud) hõbedase pruudiga.
Ja kui on, siis mida Renneks selle kohta valetab? Kui ma õigesti mäletan, tuleb kiikede seisukorda korraliste hoolduste käigus kontrollida ja vajadusel hooldada ning mutreid pingutada. Kuna ise viibisin oma eelmise auto hoolduste juures, siis tean, et nad seda ei teinud :evil: . Samuti ei tehtud mitmeid muidki nõutud hooldustöid, mistõttu lasin auto teisel Suusu mitteametlikul müüjal , ehk Motivol, üle hooldada (teostati seda Kia Autos).
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Tere jälle kõik Suusu D-Maxi pruukijad.
Kuna paljude Eestis müüdud autode garantii pole aktiveeritud, siis palun andke teada, kui selline kahtlus Teid vaevab. Suure tõenäosusega on enamusel enne Topauto ajastut omandatud liikuritel selline viga küljes. See on Teie enda heaolu huvides, sest kui midagi juhtuma peaks, oleks juba tunduvalt raskem asja eest võidelda :wink: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

414 AVM kirjutas:
jr kirjutas:60K sõitnud Isuzul lähevad JR Motorsi kaudu vahetusse kulunud tagumised kiige puksid (polüuretaanide vastu)
Kas tegemist on Su kolleegi (Renneksist ostetud) hõbedase pruudiga.
Ja kui on, siis mida Renneks selle kohta valetab? Kui ma õigesti mäletan, tuleb kiikede seisukorda korraliste hoolduste käigus kontrollida ja vajadusel hooldada ning mutreid pingutada. Kuna ise viibisin oma eelmise auto hoolduste juures, siis tean, et nad seda ei teinud :evil: . Samuti ei tehtud mitmeid muidki nõutud hooldustöid, mistõttu lasin auto teisel Suusu mitteametlikul müüjal , ehk Motivol, üle hooldada (teostati seda Kia Autos).
Jah, just seesama hõbedane. Ei no Renneksi arust oli kõik korras. Samuti nagu näiteks see, et kasti poldid olid lahti tulnud.
+372 5028488
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

jr kirjutas:... Ei no Renneksi arust oli kõik korras. Samuti nagu näiteks see, et kasti poldid olid lahti tulnud.
Unustame nüüd Renneksi ilusasti ära. Praegu on võimalus maaletoojale vihjeid anda, mida oleks tarbeline laos hoida ja millised kuluartiklid kõige tarvitavamad meil siin külmas ning auklikus ühiskonnas on. Jaak, ma ei tunne kedagi, keda ma antud küsimuses rohkem usaldaks, nii et järsku pistad oma arvamuse kirja (PM-i näiteks, et mitte nõrganärvilisi skoorida :roll:).
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

414 AVM kirjutas:Tere jälle kõik Suusu D-Maxi pruukijad.
Kuna paljude Eestis müüdud autode garantii pole aktiveeritud, siis palun andke teada, kui selline kahtlus Teid vaevab. Suure tõenäosusega on enamusel enne Topauto ajastut omandatud liikuritel selline viga küljes. See on Teie enda heaolu huvides, sest kui midagi juhtuma peaks, oleks juba tunduvalt raskem asja eest võidelda :wink: .
Nojah minu autol ka selline viga külges. Siin Viljandis Topauto käepikendusena Siller`i nimeline ettevõte ei tea minu auto garantiist muhvigi. Ja Isuzust üldse ei tea nad muhvigi - kuigi peaks. Ja õnneks pole mul ka vaja läinud... aga never say never
TR3 BHC
Madis 5115033
tynis
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: L Mär 03, 2007 6:48 pm

Postitus Postitas tynis »

tynis kirjutas:
414 AVM kirjutas:Tynis, ehk saaks kommentaare, kus , miks ja milleks tehti või siis tegemata jäeti.
Mässasid SuurSõjamäel 3 päeva ja ütlesid et ise olen loll - kaitsmed valesti tagasi pannud ja maha põletanud. Võimalik, kuid see ei selgitanud miks asi alguses käima ei läinud, enne kui ma kaitsmeid uurima hakkasin. Igatahes on nyyd siiani töötand (ptyi,ptyi,ptyi) viperusteta.
Ajaloo annaalide huvides ka selgitus kunagisele postitusele:
- ülalkirjutatud viga oli kõige ilmsemalt alguse saanud nõrgast akust, mida külmaga võib ette tulla. Olen pand tähele, et siis ei hakka starter isegi üritama. Sama jama oli ka siis ilmselt.
D-Max / kondiaur
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Liisu on nüüd maratoni 356,29 korda läbinud, elik 15.000 km-t odo-sse saadud. Hooldus läks nagu peaaegu, vaid antenn katuse keskel on juba algusest peale kesikute seltsi ennast lubanud - väljaspool Tallinnat puudub iga vähegi arvessetulev levi. Ja huvitavalt on kastikatte luugi lukk nii oksüdeerunud, et Topi poisid seda ka lahti ei saanud :shock: :evil: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Raul4x4
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: K Okt 17, 2007 8:08 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Raul4x4 »

Eelmisel nädalal sai 100.000 täis.
Kulud: esimesed piduriklotsid 40.000 ajal ning üks esiklaas ja ongi kõik.
Hea auto on.

Ära unus - aku sai ka eelmine talv ära vahetatud.
Kasutaja avatar
111CAT
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: E Okt 22, 2007 7:28 pm

Postitus Postitas 111CAT »

Läbisõiduks 128 000 ja muresid nagu tõesti pole varem olnud. Amorte on vahetatud, korra piduriklotsid ja esiratta laagrid . Nüüd on aga kuhugile tekkinud mingi kummaline müra mis kandub kergelt vibratsioonina ka keresse, justkui kardaanirist või tugilaager hakkaks otsa saama. Kardaani olen kontrollinud . Esinduse parim pakkumine on oodata kui miskit päris küljest kukub siis on asi selge. On ehk kellelgi paremaid ideid.
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Raul4x4 kirjutas:Eelmisel nädalal sai 100.000 täis.
Kulud: esimesed piduriklotsid 40.000 ajal ning üks esiklaas ja ongi kõik.
Hea auto on.

Ära unus - aku sai ka eelmine talv ära vahetatud.
Aku vahetus on normaalne, arvestades kus see toodetud on. Tais on nimelt probleem liigses kuumuses, mitte külmuses :wink: , eks ka akud selliste andmete põhjal kokku seatud.
Aga piduriklotsidega oled küll imelikult ruttu ühele poole saanud. Tavaliselt saab nendega ikka oma 60 000 km ära pidurdada. Kui Sa Viidumäelt alla veered, ära jalga kõikse aeg piduril hoia 8) , Sul ju see "mõtlev" aut. kast, pidurdad maha ja ta jääb antud kiirust ise hoidma.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

111CAT kirjutas:Läbisõiduks 128 000 ja muresid nagu tõesti pole varem olnud. Amorte on vahetatud, korra piduriklotsid ja esiratta laagrid .
Amordid on nõrgad jah - mul oli juba alla 40 000 vasak amost oma töövõimest 40% kaotanud (tähendab eelmise autoga muidugi). :(
111CAT kirjutas: Nüüd on aga kuhugile tekkinud mingi kummaline müra mis kandub kergelt vibratsioonina ka keresse, justkui kardaanirist või tugilaager hakkaks otsa saama. Kardaani olen kontrollinud . Esinduse parim pakkumine on oodata kui miskit päris küljest kukub siis on asi selge. On ehk kellelgi paremaid ideid.
Aga anna teada selle "meistri" nimi, kes Sulle seda varianti soovitas (juhul kui see muidugi ametlik esindus on), järsku see inimene on tüdinud autodega müramisest ja tahab näiteks marke koguma hakata... . Kui ma õigesti mäletan, oled Sa elukutselt tartlane :roll: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Vasta

Mine “Isuzu”