Kütuse näidik nullis pidevalt
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kütuse näidik nullis pidevalt
Tere
Armatuuris olev kütuse näidik on pidevalt "E" peal kuigi on pool paaki kütust sees.
Sobrasin netis ja leidsin midagi mis aitab aga ei saa tekstist aru kuna on ingliskeeles
Kas on mõni abivalmis inimene kes tõlgiks selle jutu eesti keelde
http://www.explorerforum.com/Singleton/ ... lgage.html
Armatuuris olev kütuse näidik on pidevalt "E" peal kuigi on pool paaki kütust sees.
Sobrasin netis ja leidsin midagi mis aitab aga ei saa tekstist aru kuna on ingliskeeles
Kas on mõni abivalmis inimene kes tõlgiks selle jutu eesti keelde
http://www.explorerforum.com/Singleton/ ... lgage.html
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.
Paagis on plekist ujuk, mis sellel vennal lekkis. Tama valas ujuki bensiinist tühjaks, jootis prao kinni, kontrollis, et asi hermeetiline ja sellega oli probleem lahendatud.
Nii, et ega muud, kui paaki maha võtma (või andur välja, kui saad seda ilma paaki eemaldamata teha) ja kontrolli ujuk üle.
Nii, et ega muud, kui paaki maha võtma (või andur välja, kui saad seda ilma paaki eemaldamata teha) ja kontrolli ujuk üle.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Re: Kütuse näidik nullis pidevalt
Kui mõistad vene keelt siis on abiks http://babelfish.yahoo.com/ seal on ka võimalik terve veebi lk tõlkidaEruun kirjutas:Tere
Armatuuris olev kütuse näidik on pidevalt "E" peal kuigi on pool paaki kütust sees.
Sobrasin netis ja leidsin midagi mis aitab aga ei saa tekstist aru kuna on ingliskeeles
Kas on mõni abivalmis inimene kes tõlgiks selle jutu eesti keelde
http://www.explorerforum.com/Singleton/ ... lgage.html
Vaata, kas andurile ikka vool üldse tuleb peale? Võib-olla on see veake hoopistükki armatuuri all, kui näidik süütelukust sõltub (nagu sa viimati mainisid). 
See, et anduri ujukil auk sees - no, see on ikka üks haruharv juhus. Kontrolli voolu! (Enne, kui kohe kruvima ja suuresti mässama hakkad)
Muidugi oleks soovitav veel esiteks kaitsmed üle vaadata. Ikka kergemalt raskemale. Paagist anduri väljakakkumine oleks ikka see viimane asi.
See, et anduri ujukil auk sees - no, see on ikka üks haruharv juhus. Kontrolli voolu! (Enne, kui kohe kruvima ja suuresti mässama hakkad)
Muidugi oleks soovitav veel esiteks kaitsmed üle vaadata. Ikka kergemalt raskemale. Paagist anduri väljakakkumine oleks ikka see viimane asi.
Kaitsmeid ma juba uurisin need on OKhillart kirjutas:Vaata, kas andurile ikka vool üldse tuleb peale? Võib-olla on see veake hoopistükki armatuuri all, kui näidik süütelukust sõltub (nagu sa viimati mainisid).
See, et anduri ujukil auk sees - no, see on ikka üks haruharv juhus. Kontrolli voolu! (Enne, kui kohe kruvima ja suuresti mässama hakkad)
Muidugi oleks soovitav veel esiteks kaitsmed üle vaadata. Ikka kergemalt raskemale. Paagist anduri väljakakkumine oleks ikka see viimane asi.
aga see et armatuuri alla piiluda mul pähe ei tulnud
vaatan täna asja üle
Ford Explorer 4.0, 121kW, 1994a.