Pole mõtet ärrituda.RAMBO kirjutas: rõhutasin,et ASJALIKKU NÕU
Nivale BMW mootor ja muud "hullud" ideed
Moderaatorid: Landy, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Käisin kah autsi piilumas , minu arvates pornot seal küll tehtud polnud. Keevitus oli korralik ja enamus asju oli eelnevalt ikka läbimõeldud vä radikas , aga selle saab alati ju taha tõsta.
Minu arvates las mehed teevad seda mida tahavad.
PS : Teeks ise kah kui sellised võimalused endal oleks.
Andres

Minu arvates las mehed teevad seda mida tahavad.
PS : Teeks ise kah kui sellised võimalused endal oleks.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Ennevanasti kui metsa veeti välja T40AM traktoritega, siis pandi ka talveks üks tagaratas valetpidi all, et kui enam edasi ei lähe, siis lihtsam tagurpidid liikuda.rommi kirjutas:muide, kuskilt jäi meelde nagu, et ka volvo portaalil on originaalis üks sild (või oli see üks külg) muster tagurpidi. Noh, kinni jääd siis saad tagasi ka liikuda
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siiani ongi enamuses konstuktiivset ja asjaliku nõu pakutud, kuid kõigile nõuannetele on üsna isiklikult ja valuliselt reageeritud.
O.T.
Pole ise suurem asi iseehitaja ja rohkem siidinäpp. Seetõttu olen laskund valdava enamuse asju teistel teha, kuid tehnilised lahendused olen siiski enamuses ise netist välja otsinud ja neid asjatundlikumate inimestega läbi arutanud. Seega olen otsinud varem tehtute hulgast parimad ideed ning sealt omakorda ühevalinud või seda edasi arendanud.
Tõsi, aega on see tegevus tavalilt rohkelt võtnud, kuid ümebr tegemist või aia taha aminekut harva esinenud.
Olen lähtunud vanasõnasdest- loll õpib endajaterk teiste vigadest ning seitse korda mõõda ja üks kord lõika. Seni olen ise lahendustega rahule jäänud ja teiseki känud eeskuju võtmas.
O.T.
Pole ise suurem asi iseehitaja ja rohkem siidinäpp. Seetõttu olen laskund valdava enamuse asju teistel teha, kuid tehnilised lahendused olen siiski enamuses ise netist välja otsinud ja neid asjatundlikumate inimestega läbi arutanud. Seega olen otsinud varem tehtute hulgast parimad ideed ning sealt omakorda ühevalinud või seda edasi arendanud.
Tõsi, aega on see tegevus tavalilt rohkelt võtnud, kuid ümebr tegemist või aia taha aminekut harva esinenud.
Olen lähtunud vanasõnasdest- loll õpib endajaterk teiste vigadest ning seitse korda mõõda ja üks kord lõika. Seni olen ise lahendustega rahule jäänud ja teiseki känud eeskuju võtmas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
niva
Tere.
Täna kahjuks ei jõudnudki midagi korda saata, kuna pidi tööl käima.
Radikast rääkides, kas veepump ei jää lahjaks, kui sisse tõsta
Ühel autol olen tõstnud ja läks kohe keema.Tundus nagu ringlust pole, kuigi oli korralikult õhutatud.Radikas oli pakiruumis ja oli 2el.ventikat.
k.mati
Täna kahjuks ei jõudnudki midagi korda saata, kuna pidi tööl käima.
Radikast rääkides, kas veepump ei jää lahjaks, kui sisse tõsta

Ühel autol olen tõstnud ja läks kohe keema.Tundus nagu ringlust pole, kuigi oli korralikult õhutatud.Radikas oli pakiruumis ja oli 2el.ventikat.
k.mati
niva
Tere.
Eile putitasin autot ja veepump andiski saba.Käisin ostsin uue pumba,täna peab siis külge kruvima.Eks se vana oli seisnud mõned aastad ja oli ära väsinud.Veepump, hammasrihm,rullik,geneka harjad=1050eek.Pole paha minu meelest.Tuleb juba odavam ,kui vene tehnikat remontida.
Varsti tuleb kindlasti siduri vahetus ka.
Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.
k.mati
Eile putitasin autot ja veepump andiski saba.Käisin ostsin uue pumba,täna peab siis külge kruvima.Eks se vana oli seisnud mõned aastad ja oli ära väsinud.Veepump, hammasrihm,rullik,geneka harjad=1050eek.Pole paha minu meelest.Tuleb juba odavam ,kui vene tehnikat remontida.

Varsti tuleb kindlasti siduri vahetus ka.
Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.

k.mati
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17426
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: niva
Mis masina korv ja ketas sinna sai?mati535 kirjutas: Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.![]()
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: niva
Hüdraulika seaduspärasusest tulenevalt ei saa olla ükski silinder lihtsalt võimsam, saab olla väiksema läbimõõduga ja sellest tulenevalt on jalaga rakendatav surve väiksem. Küll on aga ei pruugi väiksema läbimõõduga silinder tagada piisavat käiku töösilindrile. Või on niva peasilindri tehnilised näitajad sarnased bmw omaga aga pedaal on pikema õlaga ja suurema käiguga. Pigem puudutab Teid viimane variant.mati535 kirjutas: Niva siduri toru läks täpsel bmw toru peale ja jootsime kinni,käib palju kergemini kui bmw originaalis.Niva siduri peasilinder on vist tiba võimsam,kui bmw oma.![]()
k.mati
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
niva
Tere.
Korv ja ketas ka bmw.Panime terve mootori koos kastiga.Siduri pedaal ja peasilinder on niva ,edasi on bmw.
Eile saime valmis ja mõtlesime väikse testi sõidu teha aga tahab keema hakata metsas.Bmw radikas on liiga tihe,natuke muda ja umbes.Ventikas jäi ka lahjaks.
Äkki kellelgi vedeleb mõistliku hinnaga ventikas kodus.Peaks katma suurema osa niva radikast(paneme niva oma tagasi).
Ja peaks olema sama kitsas nagu bmw el.vent umbes 4-5cm.
k.mati
Korv ja ketas ka bmw.Panime terve mootori koos kastiga.Siduri pedaal ja peasilinder on niva ,edasi on bmw.
Eile saime valmis ja mõtlesime väikse testi sõidu teha aga tahab keema hakata metsas.Bmw radikas on liiga tihe,natuke muda ja umbes.Ventikas jäi ka lahjaks.
Äkki kellelgi vedeleb mõistliku hinnaga ventikas kodus.Peaks katma suurema osa niva radikast(paneme niva oma tagasi).

k.mati
niva
Tere.
Aga kuidas aru saada kas kaanes on surve sees
Eile läks keema aga õli on puhas ja sumps ei aura,dosoolis ka bensu haisu pole.
k.mati
Aga kuidas aru saada kas kaanes on surve sees

k.mati
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: niva
Sa mõtled nigu, et kas plokikaane tihend laseb läbi ?mati535 kirjutas:Tere.
Aga kuidas aru saada kas kaanes on surve seesEile läks keema aga õli on puhas ja sumps ei aura,dosoolis ka bensu haisu pole.
k.mati
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
niva
Tere
Kas kaane tihend, või on tulnud pragu kuskile.Kui plokikaanes on surve sees ,kas siis ajab paisupaagist külma mootoriga ka vee välja.
Niva radikas ja suur ventikas peaks küll piisama ju
Bmw radikasse läheb mingi 1 või 2 liitrit vett aga niva radikasse peaks 4 või 5 ikka minema.Ja bmw radikas on nii tihe,et valgus ei paista eriti läbi aga nival on suht hõre sellega võrreldes.
k.mati
Kas kaane tihend, või on tulnud pragu kuskile.Kui plokikaanes on surve sees ,kas siis ajab paisupaagist külma mootoriga ka vee välja.

Niva radikas ja suur ventikas peaks küll piisama ju



k.mati
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Vee hulk pmst ei loe, loeb soojusvahetuse effektiivsus. Palju vett tähendab ka suur inertsi, nii soenemisel kui jahtumisel. Näiteks võimsate autode radiaatorid ei sisalda endas tohutut hulka vedeliku vaid omavad väga suurt kontaktpinda vedeliku ja õhuvahel, e. on tihedad. Loomulikult ei kõlba bmw radiaator metsamasinale ninasse paigaldamiseks, sest see ummistub hetkega, küll aga sobib niva oma rohkem, kuna isegi ummistumisel on se võimalik elementaarselt puhtaks pesta. BMW oma aga annab vist ainult puhtaks leotada, seda siis eelnevalt ninalt maha võttes. Sa võid niva radiaatoriga ju proovida, äkki isegi mingi 14 - 16tolli suure ja 30 - 40 A tarbiva ventikaga saad sa asja isegi jahutatud. Jahutamisel mängib veel rolli ka õli temperatuur. Sinu motole oleks bmw 325 õlijahutuse süsteem pmst bolt on. Korraliku õlijahutusega saad sa mootori temperatuurist 5 - 10 kraadi maha.
BMW`l on igasuguseid ilminguid kui kaanetihend enam ei pea:
Salongi radikasse ei tule enam sooja
Küünlad - küünal kattub kollase sitaga
Surve süsteemis, normaalsel töötemperatuuril (vahetult enne keemist tekib süsteemi ka niisama korralik surve, sõltuvalt paisupaagi korgist kuni 1,5 bar.
Mahlad koos
Aur ja magus lõhn sumutist, kui tosool süsteemis on.
Akki viskad ikka radika taha?
BMW`l on igasuguseid ilminguid kui kaanetihend enam ei pea:
Salongi radikasse ei tule enam sooja
Küünlad - küünal kattub kollase sitaga
Surve süsteemis, normaalsel töötemperatuuril (vahetult enne keemist tekib süsteemi ka niisama korralik surve, sõltuvalt paisupaagi korgist kuni 1,5 bar.
Mahlad koos
Aur ja magus lõhn sumutist, kui tosool süsteemis on.
Akki viskad ikka radika taha?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.