Nissan 2,7 TDI
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan 2,7 TDI
Selline küsa nissanitarkadele, et kas on keegi on subjektis mainitud mootoriga kokku puutunud? Tuttaval üks Pathfinder, mis oma välimuse tõttu tahaks juba ammu emexis puhata, samas mootor on suht korralik. Kas see mootor väärib üldse maha tõstmist ja on sellega projekti korras midagi ka peale hakata?
Mootor siis R4 ja 2.7TD (ilmselt TD27T)
rommi
Mootor siis R4 ja 2.7TD (ilmselt TD27T)
rommi
Viimati muutis rommi, K Sept 17, 2008 7:23 am, muudetud 3 korda kokku.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 100 ps (73.55 kw) / 4000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 22.0 kg*m (215.75 N*m) / 2200 rpm
Power density 17.4
Serial 4 cylinder OHV turbo
Compression ratio 21.9
Bore, mm 96
Stroke, mm 92
Üldiselt nagu suht jõuetu mootor, aga samas selline kergemapoolne (mootori kaal 195kg) Samuka suurust putukat peaks liigutama küll.
Huvitaks aga just nõrgad kohad
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 22.0 kg*m (215.75 N*m) / 2200 rpm
Power density 17.4
Serial 4 cylinder OHV turbo
Compression ratio 21.9
Bore, mm 96
Stroke, mm 92
Üldiselt nagu suht jõuetu mootor, aga samas selline kergemapoolne (mootori kaal 195kg) Samuka suurust putukat peaks liigutama küll.
Huvitaks aga just nõrgad kohad
Eiei, ma ei plaaninud samuka sildadega ristata
Samukast 2.7TD nii lihtsalt 1:1 mootorivahetusega muidugi teha ei kannataks, seda polnud plaanis ka. Originaalsillale on paras 1.6 bens ja see juba lähebki peagi peale kah ...ja samuka originaalmootor vist kuskil 50-60kg :p
Teema tekkis sellest, et mul oleks selline mootor varnast võtta. Ja kas on ka hea mootor, nt mingiks projektikaks?
Teema tekkis sellest, et mul oleks selline mootor varnast võtta. Ja kas on ka hea mootor, nt mingiks projektikaks?
-
Andrus Michelis
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Kas on koos automaatkastiga? Mul loksub idee, et selle mootori võiks koos automaadiga tõsta nt vana Navara peale. Peaks kokku tulema hea ja ökonoomne, kuid samas suht võimas kastikas maal majapidamistöid teha. Ega see "projekt" praegu ideest kaugemale pole jõudnud. Aga huvitaks kah asjatundjate arvamus mootori ja kasti headusest ja ümbertõstmise keerukusest. Muidugi seda mootori tõstmist siin on lahatud nii ja naa aga antud juhul on tegu sisuliselt sõsarmudelitega.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Antud isend on manuaalkastiga. Niipalju suutsin veel foorumitest leida, et jänkistanis pidavat wrangleritele peale pandama.Andrus Michelis kirjutas:Kas on koos automaatkastiga? Mul loksub idee, et selle mootori võiks koos automaadiga tõsta nt vana Navara peale. Peaks kokku tulema hea ja ökonoomne, kuid samas suht võimas kastikas maal majapidamistöid teha. Ega see "projekt" praegu ideest kaugemale pole jõudnud. Aga huvitaks kah asjatundjate arvamus mootori ja kasti headusest ja ümbertõstmise keerukusest. Muidugi seda mootori tõstmist siin on lahatud nii ja naa aga antud juhul on tegu sisuliselt sõsarmudelitega.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Teemast juba üsna mööda, aga mainin lihtsalt, et SJ410 mootor kaalus 85 kg. Pakun, et 1,3 on siis nõks raskem. Eriku pakutud 90 võib täitsa õige olla 
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mina arvaks ka, tagasihoidlikult muidugi, et 70 kw ja 215 nm 2200 pöördel on paras juust mingile projektikale. Saan aru, et see kone on pmst tasuta saadaval aga milleks selline projekt? Öko? Kooliraha pole ju sulle vaja Rommi?rommi kirjutas:Max.power (Net), kw(PS)/rpm 100 ps (73.55 kw) / 4000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 22.0 kg*m (215.75 N*m) / 2200 rpm
Power density 17.4
Serial 4 cylinder OHV turbo
Compression ratio 21.9
Bore, mm 96
Stroke, mm 92
Üldiselt nagu suht jõuetu mootor, aga samas selline kergemapoolne (mootori kaal 195kg) Samuka suurust putukat peaks liigutama küll.
Huvitaks aga just nõrgad kohad
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kaldun ise ka sinnasuunda ... ah päästan selle mootori ära ja viin siis hiljem emexisse kui väga jalgu jääb. Iseenesest sain eile mootoritõstuki ka ja pole üle mõistuse töö. Üldiselt on erikul vist õigus, mingit uimast projekti ka pole mõtet ette võtta
Aga tarmole ma ei oska vaielda, teine rommi tõstis selle igatahes käsitsi üksi maha auto pealt. Olgu siis 90 kanti aga ühed teadaolevalt kergemad hobused on nad ikkagi
Aga tarmole ma ei oska vaielda, teine rommi tõstis selle igatahes käsitsi üksi maha auto pealt. Olgu siis 90 kanti aga ühed teadaolevalt kergemad hobused on nad ikkagi