kütusepaagi remont ja kaitsmine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Bill
Rock Crawler
Postitusi: 981
Liitunud: E Sept 08, 2008 10:57 pm
Asukoht: Pääsküla

Postitus Postitas Bill »

lasin Chero paaki 11 atti sisse ja sain 20 liitrit tagasi...aga ettevaatlik võiks ikkagi olla-mul pidas vähemalt vastu :roll:
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Ohutustehnika!
Surveteste tehakse nii, et anum täidetakse vedelikuga ja alles siis lastakse surve peale. Vedelikku ei saa kokku suruda ja järelikult anuma lõhkimineku korral ei suurene ta ruumala samuti.
11 atti õhku 60-80 liitrises paagis võib teha aga meeletu käraka :8ball:
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; :driving ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Suruõhk ja gaasipõleti diislipaagi töötlemisel- ise tahaks see aeg mõnes teises maakonnas olla. Diisli aurud teevad kõvema paugu kui bensiini omad. Ka suruõhk suudab pumpaja mõne meetri kaugusele paisata. Siiani tundub see survepesuri mõte kõige nutikam, ohutum ja täpsem, vaja vaid üleminek tekitada ja paak hermetiseerida. Jätab ka võimaluse haamriga teravamaid mõlke "korrigeerida".
Viimasel suvesõidul oleks hea olnud 5mm "kogupõhjakaitse", hea vintsiga üle kändude vedada. Paagi kaitseks vast 4mm duralumiinium hea küll, kui toetub pinnaga vastu paagi põhja.
Tehtud, mõeldud.
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Mul ka paagile esialgse kuju andmise töö varsti ees.

Kuskil oli käesolevaga sarnane teema, mida üles ei leia. Meelde jäi aga, et esimese katse teen vee ja külmaga -> vesi jäätumisel paisub. Ilmselt vaja mitu tsüklit teha.

Teise katsena plaanin paagi keevise lähedalt või poolenisti mööda keevist pooleks lõigata. Siis lööb ilusaks ja vaaritab uuesti kokku.
Patermaa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 198
Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
Asukoht: Patermaa, harjumaa

Postitus Postitas Patermaa »

See mu spotteri mõte? Ei saa asja?
http://www.sape.com.au/Images/Hirane/Mi ... 0Image.JPG
Sellist asja mõtlesin. Sellega saab nii mõnegi mölgi välja tõmmata.
Katkestanud Alansi Kapp-il :D
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Spotteriga võib ka vabalt paagi õhku lasta.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

See mu spotteri mõte? Ei saa asja?
http://www.sape.com.au/Images/Hirane/Mi ... 0Image.JPG
Sellist asja mõtlesin. Sellega saab nii mõnegi mölgi välja tõmmata.
Vaese mehe spotter on selline, mille sa ise kemmpiga liimid paagi/pleki külge ja siis sikutama. Hea fantaasiaga saab selle ise ka valmis meisterdada, kuigi on ka jaekaubanduses müügis. Muidugi selle paugu tegemise osaga tuleks natu vaeva näha, sest alati ei piisa isegi heitgaaside sisse puhumisest, sest valtsi vahele võib ikkagi mingi tilk jääda, mis paagi ja keevitaja katki teeb.

Põtrade keeles on selle agregaadi nimi LIUKUVASARA ja ntks biltema.fi lehelt saab sellest kena ettekujutuse.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Patermaa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 198
Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
Asukoht: Patermaa, harjumaa

Postitus Postitas Patermaa »

Selle saab jah tavalisele Mig/MAG masinale ka külge ehitada ja mul on see biltema varjant ka garaazis.
Katkestanud Alansi Kapp-il :D
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”