Mina kasutan Denso Iridiume (vastavalt mootorile), julgeks väita, et hea on.zum kirjutas:126 kw (Renix) mootorile Champion RC9YC
136 kw mootorile Champion RC12LYC
zum
Chero kütusekulu arutult suur - 4.0 automaat -93.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Ma lihtsalt kirjutasin, mis raamat soovitabatdoom kirjutas:Mina kasutan Denso Iridiume (vastavalt mootorile), julgeks väita, et hea on.zum kirjutas:126 kw (Renix) mootorile Champion RC9YC
136 kw mootorile Champion RC12LYC
zum

Ise kasutan ja ei kurda, aasta otsa juba.
Aga need igasugu Iridiumid ja Platinumid IMHO vanadesse mootoritesse ei sobi. Või noh... Sobivad, aga ei muuda midagi paremaks, seega pointless

Denso muidu hea mulje jättis küll, kui Mitsule peale said pandud.
Edu,
zum
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Sisselaske kollektori peal õhuvõtuaugus on igasugu õhulugejaid jms virbleid. Võta need lahti ja puhasta Carburator Cleaneriga ära.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites
Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites

Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need.

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Sellel masinal pole ühtegi õhulugejat. Virblitest on seal: TPS, tühikäigu sammmootor, sisselaske tembi andur ja voolikuga MAP. See on kõik. Need eelnimetatutest kõik võivad põhjustada natuke suuremat kulu. Head otsimist. Aga tõenäoliselt foorumi kaudu seda viga ei leia. Vaja oleks ikkagi inimest kes suudab andurite parameetreid vaadata ja omad järeldused teha.urmas kirjutas:Sisselaske kollektori peal õhuvõtuaugus on igasugu õhulugejaid jms virbleid. Võta need lahti ja puhasta Carburator Cleaneriga ära.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites![]()
Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- sennaH
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 92
- Liitunud: E Juul 16, 2007 8:08 pm
- Asukoht: Vaidasoo/Tallinn/Märjamaa
Omadest kogemustest võin öelda, et maanteel 80 sõites 31" rehviga on chero kütusekulu kuskil sinna 10 kanti, aga kui ikka 100-120 rauda taod siis see 16 sajale ei olegi nii raske tulema ja siis veel need eriti mõnusad möödasõidud. Kui sul kogu see elektroonika toimib, siis tõsimeeli proovi sõidustiili muuta. Cheroga muidugi väga raskesti teostatav. Ja kui kütusekulu suurena tundub, siis japsid pakuvad ju väga säästlike riisikärusid




Muud ei oska öelda kui et isikliku kogemuse järgi on kõige rohkem kütusekulu mõjutanud:
1. Pidurid: kas tulevad pedaali lahti lastes korralikult lahti?
2. Rehvirõhk: 0.5–1.0 üle soovituse annab parema tulemuse
3. Sõidustiil: kui läheb närviliseks, kasvab kütusekulu kohe
Enda 1988 Renix-Cherokeel kõige väiksem kütusekulu 11.9, suurem 17.4. Eraldi linnas/maanteel ei ole arvutanud, ainult tankimiste/kilometraaži järgi.
1. Pidurid: kas tulevad pedaali lahti lastes korralikult lahti?
2. Rehvirõhk: 0.5–1.0 üle soovituse annab parema tulemuse
3. Sõidustiil: kui läheb närviliseks, kasvab kütusekulu kohe
Enda 1988 Renix-Cherokeel kõige väiksem kütusekulu 11.9, suurem 17.4. Eraldi linnas/maanteel ei ole arvutanud, ainult tankimiste/kilometraaži järgi.
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.