Chero kütusekulu arutult suur - 4.0 automaat -93.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Postitus Postitas atdoom »

zum kirjutas:126 kw (Renix) mootorile Champion RC9YC
136 kw mootorile Champion RC12LYC
zum
Mina kasutan Denso Iridiume (vastavalt mootorile), julgeks väita, et hea on.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

atdoom kirjutas:
zum kirjutas:126 kw (Renix) mootorile Champion RC9YC
136 kw mootorile Champion RC12LYC
zum
Mina kasutan Denso Iridiume (vastavalt mootorile), julgeks väita, et hea on.
Ma lihtsalt kirjutasin, mis raamat soovitab :wink:
Ise kasutan ja ei kurda, aasta otsa juba.

Aga need igasugu Iridiumid ja Platinumid IMHO vanadesse mootoritesse ei sobi. Või noh... Sobivad, aga ei muuda midagi paremaks, seega pointless :roll: (Need motod pole ette nähtud nii pikalt küünlaid vahetamata töötama jne...)

Denso muidu hea mulje jättis küll, kui Mitsule peale said pandud.

Edu,
zum
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Sisselaske kollektori peal õhuvõtuaugus on igasugu õhulugejaid jms virbleid. Võta need lahti ja puhasta Carburator Cleaneriga ära.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites 8)

Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need. :cry:
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

tagaveoga ...?
Miks kütusekulu kummikulu vastu vahetada :?:
:lol:
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

urmas kirjutas:Sisselaske kollektori peal õhuvõtuaugus on igasugu õhulugejaid jms virbleid. Võta need lahti ja puhasta Carburator Cleaneriga ära.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites 8)

Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need. :cry:
Sellel masinal pole ühtegi õhulugejat. Virblitest on seal: TPS, tühikäigu sammmootor, sisselaske tembi andur ja voolikuga MAP. See on kõik. Need eelnimetatutest kõik võivad põhjustada natuke suuremat kulu. Head otsimist. Aga tõenäoliselt foorumi kaudu seda viga ei leia. Vaja oleks ikkagi inimest kes suudab andurite parameetreid vaadata ja omad järeldused teha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
sennaH
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 92
Liitunud: E Juul 16, 2007 8:08 pm
Asukoht: Vaidasoo/Tallinn/Märjamaa

Postitus Postitas sennaH »

Omadest kogemustest võin öelda, et maanteel 80 sõites 31" rehviga on chero kütusekulu kuskil sinna 10 kanti, aga kui ikka 100-120 rauda taod siis see 16 sajale ei olegi nii raske tulema ja siis veel need eriti mõnusad möödasõidud. Kui sul kogu see elektroonika toimib, siis tõsimeeli proovi sõidustiili muuta. Cheroga muidugi väga raskesti teostatav. Ja kui kütusekulu suurena tundub, siis japsid pakuvad ju väga säästlike riisikärusid :twisted: :twisted: :twisted:
serviti, ikka serviti

põhjagaasimees

Hannes 56460087
sennah@alkohol.ee
Kasutaja avatar
KimmoL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: N Veebr 15, 2007 8:24 pm

Postitus Postitas KimmoL »

Muud ei oska öelda kui et isikliku kogemuse järgi on kõige rohkem kütusekulu mõjutanud:

1. Pidurid: kas tulevad pedaali lahti lastes korralikult lahti?
2. Rehvirõhk: 0.5–1.0 üle soovituse annab parema tulemuse
3. Sõidustiil: kui läheb närviliseks, kasvab kütusekulu kohe

Enda 1988 Renix-Cherokeel kõige väiksem kütusekulu 11.9, suurem 17.4. Eraldi linnas/maanteel ei ole arvutanud, ainult tankimiste/kilometraaži järgi.
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”