Gaz69 mootor tudiseb
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
Nichtraucher
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
mis raha eest?Antu kirjutas:See informatsioon, et sinna läheb MANi filter pärineb Nichtraucher´ilt (ja lähebki). Samas on mul üks selline ülejäänud ja olen valmis sellest loobuma.Tony kirjutas:sinna läheb 1:1 mngi MANi filter. saada sellekohane kysimus kodanik antule, ta just ostisimelyk kirjutas: eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?
Tony
5168175
4x4 Go To The Woods
-
Nichtraucher
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
ÕLIFILTER
Sobib õlifilter : MANN PF1155k
Parim lahendus on: "US Military Standard Filter".
Valmistaja "FRAM".
Aga kahjuks pole seda kohalikust kaubandusvõrgust saada.
Kui venelased autot n.ö. "projekteerisid"(loe kopeerisid) siis
õli peenfiltri korpus joonistati 1:1le maha, s.t. jänkide filter on siia parim
lahendus. Parem, kui venelaste enda filter.
Parim lahendus on: "US Military Standard Filter".
Valmistaja "FRAM".
Aga kahjuks pole seda kohalikust kaubandusvõrgust saada.
Kui venelased autot n.ö. "projekteerisid"(loe kopeerisid) siis
õli peenfiltri korpus joonistati 1:1le maha, s.t. jänkide filter on siia parim
lahendus. Parem, kui venelaste enda filter.
Beast'i isa.
-
Nichtraucher
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
1.Tee selgeks auto täpne ja õige päritoluimelyk kirjutas:vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!Antu kirjutas:150.- EEK
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!
kui see on selge(legaalne), alles siis:
2.Koosta koos selle inimesega, kellelt Sa auto omandasid seletuskiri ARKle
, ostu-müügi leping loomulikult ka.
(Hea on, kui on alles mingisugusedki reg. numbrid või kasvõi veneaegne tehniline pass).
3. võta auto ja vii ta ARK-i registreerimiseelsele ülevaatusele.
4. tee avaldus ARK-le, maksa ära riigilõiv, esita ostu-müügi leping, avaldus, seletuskiri. Ja võta arvele.
Kui 1. ja 2. kohased toimingud ei ole võimalikud siis pead ühe auto(dokumentidega) veel ostma.
Beast'i isa.
Kui paberid alles pole, siis peab tõesti müüja ka ARK-i tulema või andma notariaalse volikirja esindamiseks. Ja no see punkt nr. 1 kõige olulisem. Alles olin olukorras ise et surmkindel paberite ja masina tähiste sobivuses, aga võta näpust.Nichtraucher kirjutas:1.Tee selgeks auto täpne ja õige päritoluimelyk kirjutas:vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!Antu kirjutas:150.- EEK
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!
kui see on selge(legaalne), alles siis:
2.Koosta koos selle inimesega, kellelt Sa auto omandasid seletuskiri ARKle
, ostu-müügi leping loomulikult ka.
(Hea on, kui on alles mingisugusedki reg. numbrid või kasvõi veneaegne tehniline pass).
3. võta auto ja vii ta ARK-i registreerimiseelsele ülevaatusele.
4. tee avaldus ARK-le, maksa ära riigilõiv, esita ostu-müügi leping, avaldus, seletuskiri. Ja võta arvele.
Kui 1. ja 2. kohased toimingud ei ole võimalikud siis pead ühe auto(dokumentidega) veel ostma.
ütleme siis nii et polegi vist mõtet jamama hakata kuna mina sain selle niizama soomlaselt tema sai odava raha eest ja enne oli veel üks auto kasutaja...ma pean pool saaremaad siis läbi reisima ja omanikke otsima:Sricardodesol11 kirjutas:Kui paberid alles pole, siis peab tõesti müüja ka ARK-i tulema või andma notariaalse volikirja esindamiseks. Ja no see punkt nr. 1 kõige olulisem. Alles olin olukorras ise et surmkindel paberite ja masina tähiste sobivuses, aga võta näpust.Nichtraucher kirjutas:1.Tee selgeks auto täpne ja õige päritoluimelyk kirjutas: vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!
kui see on selge(legaalne), alles siis:
2.Koosta koos selle inimesega, kellelt Sa auto omandasid seletuskiri ARKle
, ostu-müügi leping loomulikult ka.
(Hea on, kui on alles mingisugusedki reg. numbrid või kasvõi veneaegne tehniline pass).
3. võta auto ja vii ta ARK-i registreerimiseelsele ülevaatusele.
4. tee avaldus ARK-le, maksa ära riigilõiv, esita ostu-müügi leping, avaldus, seletuskiri. Ja võta arvele.
Kui 1. ja 2. kohased toimingud ei ole võimalikud siis pead ühe auto(dokumentidega) veel ostma.
4x4 Go To The Woods
sain klapid reguleeritus ja karpa nõeltüüs regullitud.
algu oli hea parem kui enne aga kui temp 80 jälle sama jama ja veel hullemini...iseeneset mootor töötab aga ainult siis kui toores lahti niikui kinni lükkan siis hakkab vahele jätma ja sureb välja.!
mootori rõhk kõigub 3-4 vahel.!
oskate äkki veel mingeid vigasid otsida?
algu oli hea parem kui enne aga kui temp 80 jälle sama jama ja veel hullemini...iseeneset mootor töötab aga ainult siis kui toores lahti niikui kinni lükkan siis hakkab vahele jätma ja sureb välja.!
mootori rõhk kõigub 3-4 vahel.!
oskate äkki veel mingeid vigasid otsida?
4x4 Go To The Woods
-
Nichtraucher
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
ümmarguse aknaga ja tegin küll lahti ja regullisin peatüüsi 1 3/4 ja rohkem midagi.
seda ka et bensu tase oli läbi akna vaadates veerand!
niipalju ka et kui toores on külma mootoriga peal siis on pöörded norm aga kui mootor soojaks läheb siis mootori pöörded lähevad nii suureks ise gaasi andma ei pea et sõita
seda ka et bensu tase oli läbi akna vaadates veerand!
niipalju ka et kui toores on külma mootoriga peal siis on pöörded norm aga kui mootor soojaks läheb siis mootori pöörded lähevad nii suureks ise gaasi andma ei pea et sõita
4x4 Go To The Woods
Oli endal midagi sarnast ja lõpsuks sain pihta, et abilõõri siiber ei sulgunud korralikult. mul siis kahe lõõriga karpa.imelyk kirjutas:ümmarguse aknaga ja tegin küll lahti ja regullisin peatüüsi 1 3/4 ja rohkem midagi.
seda ka et bensu tase oli läbi akna vaadates veerand!
niipalju ka et kui toores on külma mootoriga peal siis on pöörded norm aga kui mootor soojaks läheb siis mootori pöörded lähevad nii suureks ise gaasi andma ei pea et sõita
Kui sul ainult veerandi peal on aknast vaadates tase, siis on see madalavõitu.
Peaks olema pooles aknas.
Toorega on see lugu, et külmast peast tõmbad klapi KINNI, mitte lahti. (Saab vähem õhku ja rohkem bensu peale)
Ja see on täiesti normaalne, et soojast peast pöörded kõrged, kui toores peal.
Üldiselt tundub, et bensiini kättesaamisega on motol raskusi...
Minu 2 senti,
zum
Peaks olema pooles aknas.
Toorega on see lugu, et külmast peast tõmbad klapi KINNI, mitte lahti. (Saab vähem õhku ja rohkem bensu peale)
Ja see on täiesti normaalne, et soojast peast pöörded kõrged, kui toores peal.
Üldiselt tundub, et bensiini kättesaamisega on motol raskusi...
Minu 2 senti,
zum