Turbonaator

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Turbonaator

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

tegelikult, kui kuseda radika peale, siis see jahtub ja kylm mootor käib paremini

peaks tegema toote, piss power
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

"If you don't feel comfortable installing it, have your mechanic do it for you. If he doesn't install it for free, find a new mechanic."

Noerikuradikinovennadtüramaivõi... :D
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Metsamees »

Autolehes oli just tollest juttu... möttetu vidin. Koonusfiltrist on ka rohkem abi...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Koonusfiltri effekt 5.7L V8 peal mõõdetud dünopingis. Juurde tuli 6kw.
+372 5028488
margus4x4ee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
Asukoht: 53496602

Postitus Postitas margus4x4ee »

See on võrreldes vana või uue tavalise filtriga?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

margus4x4ee kirjutas:See on võrreldes vana või uue tavalise filtriga?
Vana stock filter (oli nati ka tolmune) versus Uus JR koonus.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Metsamees »

ja kui olekks tollele 5,7l V8-l turbonator oleks vahe -6 Kw, V8 ahmib rohkem õhku kui nator läbi jõuaks lasta... vai mes?
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Metsamees kirjutas:ja kui olekks tollele 5,7l V8-l turbonator oleks vahe -6 Kw, V8 ahmib rohkem õhku kui nator läbi jõuaks lasta... vai mes?
Ei tea selle turbonaatori kohta arvata, aga muidu pakutakse küll "turbiini seibe" õhuvõtulõdviku vahele ja kes on pannud väidavad, et ~1kw tuli dünos juurde. Asja idee suht sama, et õhuvool paremini pöörisesse panna. Aga välja näevad nood asjad küll intelligentsemad kui see turbonaator. Ilusad lihvitud alumiiniumist tükid sisselaskekollektori otsa.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Metsamees »

Olen omal masinal kogenud õhukesest vask plaadist tehtud õhupöörist mis käis karpa alla, pingis pole kül käinud aga väike vahe on tunda... Efekti annab ka sisselaske kollektori oonimine... See kõik muidugi 1-3Kw raames
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

aga äkki tehti kirjaviga ja see on oopis turbo-onaator? :lol:
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”